home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 428 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Sure spillere efter salg af medspiller
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Sure spillere efter salg af medspiller  (Læst 846 gange)
Saxdreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sure spillere efter salg af medspiller
« : 14 Dec 2014, 16:03 »

Hvordan håndterer i de situationer som kan opstå, hvis man sælger en spiller og store dele af truppen går imod ens beslutning?
Logged

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sure spillere efter salg af medspiller
« Svar #1: 14 Dec 2014, 16:07 »

Hvordan håndterer i de situationer som kan opstå, hvis man sælger en spiller og store dele af truppen går imod ens beslutning?

Kommer meget an på hvordan salget er egnet.

Har netop ligt solgt Giroud til Liverpool, fordi jeg ikke mente han var god nok og jeg ville hente en forstærkning ind, men kunne godt bruge pengene fra et salg af Giroud.

Da truppen brokkede sig over salget, sagde jeg med en bestemt tone at jeg vil hente en forstærkning ind.

Oplevede det også sæsonen før da jeg skippede Tomas Rosicky, fordi jeg ikke mente han havde niveau til at få kampe for mit Arsenal hold, fortalt truppen at han var udset til at spille for reserverne og ønskede fast spilletid hvilket jeg ikke kunne give ham.

Så mit råd er bare at være ærligt over for dine spiller, fortæl dem hvorfor du har valgt at sælge den pågældende spiller og giv dem grunden hvorfor.

Et lille hint: Jeg taler altid til min spiller med en bestemt tone, hvis de brokker sig. Det resultere som oftest i at de kryber til kors med det samme. Hvis jeg derimod ønsker at noget fra en spiller, skifter jeg altid til en lidenskabelig tone.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010