home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 362 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Manglende arbejdstilladelse
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Manglende arbejdstilladelse  (Læst 2411 gange)
Bjarkebuus
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Manglende arbejdstilladelse
« : 13 Dec 2014, 14:07 »

Hej allesammen
Jeg har lige købt Joel Campbell fra Arsenal til Hull, som jeg er manager for. Men problemet er at der står han mangler sin arbejdstilladelse. Hvordan kan det være, når han allerede kommer fra et engelsk hold?

Tak på forhånd
Logged

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manglende arbejdstilladelse
« Svar #1: 18 Mar 2015, 12:55 »

Jeg låner lige tråden engang Smiley

Jeg har fået erhveret mig Celso Borges til mit Aston Villa hold, men nu står der under hans information at han behøber arbejdstilladelse.. Der går 120 dage før jeg kan søge om dette, men det vil vel bare bilve afvist eller hvordan?

Hvad kan jeg gøre?
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manglende arbejdstilladelse
« Svar #2: 18 Mar 2015, 14:18 »

Jeg låner lige tråden engang Smiley

Jeg har fået erhveret mig Celso Borges til mit Aston Villa hold, men nu står der under hans information at han behøber arbejdstilladelse.. Der går 120 dage før jeg kan søge om dette, men det vil vel bare bilve afvist eller hvordan?

Hvad kan jeg gøre?

her i fm 15 kan man godt købe spillere selvom de ikke får Arbejdstilladelse, og man kan kun søger 3-4 gange i året (mener det er 3 gange) hvis det sker så kan man kun leje spilleren ud til en anden klub, for at han kan få kampe og ikke bare trækker penge ud af løn budgettet.
Logged


kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manglende arbejdstilladelse
« Svar #3: 18 Mar 2015, 14:27 »

her i fm 15 kan man godt købe spillere selvom de ikke får Arbejdstilladelse, og man kan kun søger 3-4 gange i året (mener det er 3 gange) hvis det sker så kan man kun leje spilleren ud til en anden klub, for at han kan få kampe og ikke bare trækker penge ud af løn budgettet.

Ved at leje ham ud og give ham førsteholdskampe et andet sted, vil det øge chancerne for at få en arbejdstilladelse?
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manglende arbejdstilladelse
« Svar #4: 18 Mar 2015, 15:33 »

Ved at leje ham ud og give ham førsteholdskampe et andet sted, vil det øge chancerne for at få en arbejdstilladelse?

ja men det er forskelligt for hvornår de acceptere en ansøgning om arbejdstilladelse, det kommer an på hvilken liga man spiller i, nogle ligaer går efter om spilleren er på Landsholdet og andre efter spillerens potentiale.
så førsteholds kampe et andet sted, kan være med til at gøre chancen for arbejds tilladelse større, dertil kommer også at hvis man udlejer spilleren til fx. belgien i 2-3 sæsoner så kan han søge belgisk statsborgerskab.
Logged


Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manglende arbejdstilladelse
« Svar #5: 25 Mar 2015, 17:15 »

Ja, hold altid øje med om han får arbejds tilladelse inden i skriver under.
Har selv dummet mig med et par spillere som ikke fik det, og der var ingen som ville leje dem Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010