home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 258 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Ajax Amsterdam
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Ajax Amsterdam  (Læst 43362 gange)
snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Ajax Amsterdam
« : 25 Nov 2014, 17:19 »

Vi skal da også have en tråd om Ajax Amsterdam!

Jeg har lige færdiggjort min første sæson med klubben, som endte ganske tilfredsstillende. Jeg vandt ligaen med 5 point foran Vitesse, men røg desværre tidligt ud i pokalturneringen og så endte jeg på 3. pladsen i CHL. Det medførte at jeg endte i Europa League hvor jeg faktisk nåede helt til semi-finalen hvor jeg bl.a. havde slået Leverkusen 5-3 samlet i kvartfinalen. Røg dog ud med et samlet nederlag på 6-1 til Tottenham i semi-finalen.

Jeg må sige at jeg er MEGET imponeret over klubbens talenter - der er virkelig mange kommende stjerne både i førsteholdstruppen, men også på b-holdet og u19-truppen. Vil næsten gå så langt at sige at der er for mange, for man kan umuligt få brugt alle. Mit fokus er også 100% på talentudviklingen og hvis det er muligt vil jeg benytte mig af disse talenter fremfor at bruge millioner på store spillere.

Jeg er bl.a. meget imponeret af Richairo Zivkovic, som på trods af sine 18 år endte med at have den højeste karakter på mit hold og slog både Sigdorsson og Milik af på angriber posten. Han endte på 7,45 og scorede 19 mål i 11(13) kampe.

Er der ikke andre der spiller med denne spændende klub?
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #1: 25 Nov 2014, 18:31 »

Har godt nok ikke forsøgt mig endnu, men Ajax bliver nok mit næste save. Havde nogle rigtig gode oplevelser med dem i sidste version :-)
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #2: 12 Dec 2014, 02:12 »

Mit næste save bliver med Ajax. havde et spil med dem i 14'eren hvor jeg satsede stort på talentudvikling. Tror måske jeg starter op med dem for at kører savet ved siden af mit AaB save, som jeg er ved at kører lidt død i Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #3: 14 Dec 2014, 18:04 »

Netop startet et save med Ajax, updates vil komme i slutningen af sæsonen Smiley
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

Wulff_21
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #4: 15 Dec 2014, 14:25 »

Jeg er også lige startet op med Ajax. Nogen i kan anbefale at købe?

Jeg vil også komme med en opdatering når jeg er nået igennem første sæson.
« Seneste Redigering: 15 Dec 2014, 14:28 af Wulff_21 » Logged

HALA MADRID

Who needs superheros when theres CR7

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #5: 15 Dec 2014, 15:54 »

Jeg er også lige startet op med Ajax. Nogen i kan anbefale at købe?

Jeg vil også komme med en opdatering når jeg er nået igennem første sæson.
martin ødegaard:D
Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #6: 15 Dec 2014, 16:05 »

er også gået i gang med et Ajax save
er lige blevet færdig med første sæson

tranfers: 2014/15
http://gyazo.com/4f33c920f2e1a29610029691c973b40c
tranfers 2015/16
http://gyazo.com/b502e76f94c59fa218ab5c35bc8dd067

ligaen blev rigtigt spændende. alt alt for spændende , blev først afgjort i sidste runde
http://gyazo.com/8a5f9d5f962eafe6a43dbbbc0adbffed
røg desværre ud i semifinalen på straffespark meget ufortjent
men havde en opstilling blandet med med normale startere og talenter/reserver

formationen ser sådan her ud
http://gyazo.com/354559305764c226c98d68256ee8d157

Logged

Wulff_21
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #7: 15 Dec 2014, 22:10 »

Første trasfervindue overstået.

http://billedeupload.dk/?v=5iXKQ.png
Logged

HALA MADRID

Who needs superheros when theres CR7

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #8: 15 Dec 2014, 22:20 »

Jeg er også kommet igang med mit spil med Ajax. Ligaen er 10 kampe gammel og det går forrygende. 10 sejre ud af 10 mulige i ligaen er rigtig fedt. Min målscorer hedder 35-3. Der er spillet 2 kampe i CHL hvor det er blevet til en enkelt sejr og et nederlag. Sejren kom i hus mod Man City, hvor vi var nede med 10 mand og alligevel vinder vi 3-1. Taber 2-1 på udebane mod FC Bayern, de scorer på et frispark i de sidste minutter.

Af handler har jeg lavet følgende: Lucas Romero, Ramkilde og Ajer. Har også sikret mig Ødegaard og Jovic.

Moisander har forladt klubben for 50 mio + 50% af næste salg til Roma, syntes det er en rigtig god handel da det bugner med gode forsvarsspillere i Ajax.

Jeg vender tilbage når jeg når længere Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #9: 16 Dec 2014, 15:33 »

Jeg er også gået i gang med ajax, satser ungt og tildels dansk.
Uffe Bech bl.a. hentet til klubben, og han har allerede vist sit værd. 2 kampe 4 mål.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #10: 17 Dec 2014, 00:07 »

Så er sæsonen slut. Ligaen blev vundet efter 28 spillerunder. Derfra gik det kun en vej og det var ned af bakke! Spillet blev mere og mere klodset, hvorfor aner det ikke. Tatikken fungere fantastisk, men spillerne fik gummiben til sidst. Regnede med at vinde EL da jeg endte 3'er i gruppespillet i CHL, men Tottenham slog os ud i semi-finalen, pisse ufortjent men sådan er det nu engang. Jeg vender tilbage når sæsonen starter :-)
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #11: 17 Dec 2014, 11:26 »

jeg er på udkig efter et par spillere, mangler en klasse venstreback som kan slå boilesen af. Han spiller faktisk okay, men mange af mine mål i mod kommer fra min venstre side. Vil endelig også gerne have en offensiv højre midtbane som er langt bedre end Lucas Andersen. Lucas andersen var på nippet til at vinde golden boy, men for af vide af min stab at han er ved at nå sit fulde potientiale. Han ler simpelthen ikke effektiv nok oppe foran målet. Har sisto, også derfor jeg er sådan lidt om det kan betale sig at smide penge efter en klasse spiller til den position. Victor Fischer og Ricardo Kishna har også været okay og især sidst nævnte har været fremragende. Overvejer at skyde Fischer afsted, hvis jeg kan få 150-250 mio for ham. Hans niveau efter han kom tilbage fra hans skade har ikke været godt nok.

Selvom jeg satser meget på mine egne talenter så er de slet ikke gode nok endnu. Sidste sæson var jeg ekstremt skuffet over ikke at vinde EL, Tottenham blev min bødl og det er jeg ikke tilfreds med. Jeg har skrevet kontrakt med et par rigtig gode unge spillere, men de træder først til klubben om et halvt år. De ryger alle sammen ned på min U-19 så de lige kan vende sig til tilværelsen også må jeg vurdere om de er klar til senior bold. Derfor mangler jeg lidt mere kvalitet på holdet så det kan skaffe mig et international trofæ i den nye sæson.

Jeg overvejede i starten at ændre taktikken til 4-2-3-1, men hvis jeg kan hive de samme resultater ud af mine spillere i denne sæson så ville det være dumt. Schöne spillede en fantastisk sæson med en gns. på 8,50 ca. Ødegaard er også at finde i truppen men kan ikke bestemme mig om han er klar nok. Men han får chancen ellers vælger jeg at udleje ham for at få førsteholds bold.

Logged

H A L A   M A D R I D!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #12: 17 Dec 2014, 14:01 »

jeg er på udkig efter et par spillere, mangler en klasse venstreback som kan slå boilesen af. Han spiller faktisk okay, men mange af mine mål i mod kommer fra min venstre side. Vil endelig også gerne have en offensiv højre midtbane som er langt bedre end Lucas Andersen. Lucas andersen var på nippet til at vinde golden boy, men for af vide af min stab at han er ved at nå sit fulde potientiale. Han ler simpelthen ikke effektiv nok oppe foran målet. Har sisto, også derfor jeg er sådan lidt om det kan betale sig at smide penge efter en klasse spiller til den position. Victor Fischer og Ricardo Kishna har også været okay og især sidst nævnte har været fremragende. Overvejer at skyde Fischer afsted, hvis jeg kan få 150-250 mio for ham. Hans niveau efter han kom tilbage fra hans skade har ikke været godt nok.

Selvom jeg satser meget på mine egne talenter så er de slet ikke gode nok endnu. Sidste sæson var jeg ekstremt skuffet over ikke at vinde EL, Tottenham blev min bødl og det er jeg ikke tilfreds med. Jeg har skrevet kontrakt med et par rigtig gode unge spillere, men de træder først til klubben om et halvt år. De ryger alle sammen ned på min U-19 så de lige kan vende sig til tilværelsen også må jeg vurdere om de er klar til senior bold. Derfor mangler jeg lidt mere kvalitet på holdet så det kan skaffe mig et international trofæ i den nye sæson.

Jeg overvejede i starten at ændre taktikken til 4-2-3-1, men hvis jeg kan hive de samme resultater ud af mine spillere i denne sæson så ville det være dumt. Schöne spillede en fantastisk sæson med en gns. på 8,50 ca. Ødegaard er også at finde i truppen men kan ikke bestemme mig om han er klar nok. Men han får chancen ellers vælger jeg at udleje ham for at få førsteholds bold.



Nu skriver du godt nok at du har Sisto, og jeg ved godt det lyder sindsygt, men Uffe Bech spiller pisse godt for mig, og har allerede smidt 6 mål på 8 kampe ude fra kanten.

Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #13: 17 Dec 2014, 14:03 »

Så blev Van Der Vaart hentet for en slik af 14 millioner. Glæder mig til at få en så rutineret spiller i truppen.
Jeg er ca. 10 kampe inde i sæsonen, og lægger suverænt nummer 1. Jeg satser en hel del på mine unge spillere, og rotere godt i truppen.

C. Fierro og Zivkovic har været fantastiske, især fierro har været vigtig, han sikrede 1-1 mod bayern i CHL, og sikrede 1-0 mod Monaco på udebane!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #14: 17 Dec 2014, 14:20 »

Nu skriver du godt nok at du har Sisto, og jeg ved godt det lyder sindsygt, men Uffe Bech spiller pisse godt for mig, og har allerede smidt 6 mål på 8 kampe ude fra kanten.



Overvejede ham også i starten af første sæson, men han er langt fra god nok. Han er vel ligeså god som Lucas, måske dårligere endda!

Hvis jeg skal ud og købe en ny, så skal det være en spiller i høj klasse, som kan afgøre kampe på egen hånd Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010