home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 757 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fruili' kamp til Europa!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes du om 4. pladsen ved jule-pausen?
Rigtig godt..
- 8 (66,7%)
Det burde havde været bedre
- 4 (33,3%)
Skidt!
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Fruili' kamp til Europa!  (Læst 9349 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fruili' kamp til Europa!
« Svar #30: 16 Nov 2006, 08:45 »

Så prøv at uploade på imageshack.us i stedet for .dk næste gang.

Hvis du orker det, kan du ændre de manglende billeder i bloggen, ved at klikke på dem, så de åbner, og derefter højreklikke på billedet og vælge egenskaber, og snuppe det link, som kommer frem. Dette link skal så erstatte dit oprindelige link.
Det er det, som jeg har gjort, så man kan se stillingen ovenfor...

Håber at det var til hjælp...

Jeg bruger også normalt .us men da jeg ville uploade virkede siden ikke Smiley

Det kigger jeg på, når jeg engang er kommet hjem Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fruili' kamp til Europa!
« Svar #31: 18 Nov 2006, 19:57 »

Update – November





5. Nov.

Kamp på Friuli: Udinese – Chievo

Odds: 2.25 – 3.20 – 2.75

Den her kamp vil blive en, hvor begge mandskaber vil gå efter at få point. Dog mener eksperterne at vi er favoritter, nogen større end oddsene viser.



59. 1-0 Iaqunita
81. 1-1 Brighi

MoM: Brighi

Resultatet lyver – igen, igen osv.. – vi er bedst i kampen, men vi får ikke udnyttet vores chancer. Desværre må vi i den næste kamp undvære holdets største stjerne pt. Asamoah samt Ali Muntari som begge er ude med en dags karantæne!




18. Nov.

Dagen inden rivalopgøret mellem Sampdoria og Udinese har trænere valgt at sige følgende:

”Vi skal gøre i vores magt for at vinde over ’dem’. De har to mand vigtige mand ude med karantæne. Det kan kun være til vores fordel. Men samtidig skal vi passe på Foti. Vi havde ham i begyndelsen i sæsonen, så vi kender ham rimelig godt.” Novellino

”Sampdoria er favoritter, ingen tvivl om det. Men drengene skal gå ud og kæmpe 100 % for sagen. Så er jeg sikker på at vi kan fortsætte vores rekord, som ubesejrede et stykke tid endnu.” Zola




19. Nov.

Kamp på Luigi Ferrari: Sampdoria – Udinese

Odds: 2.25 – 3.20 – 2.75

Så er det tid til at få vores revanche fra Coppa Italia tidl. På sæsonen. Start 11’eren er stadig stærk på trods af at bl.a. Asamoah må blive hjemme i Udine.



4. 0-1 Foti (straffe)
15. 1-1 Bazzani
18. 2-1 Volpi
55. 2-2 Iaqunita
65. Skade: Volpi
81. 3-2 Olivera
90+1. 3-3 Iaqunita

MoM: Iaquinta

Hold da kæft en kamp.. En topkamp værdig. Selvom Sampdoria kom frem til flere chancer end os, fik vi udnyttet vores.. Alle drengene gav sig ikke en meter, de kæmpede røven ud af bukserne og det blev belønnet med et point samt stadig at have rekorden som ubesejret Wink

Efter kampen måtte hjemmeholdet træner, Novellino, også er kende at Iaqunita er en klassespiller, og han (Novellino) roser Iaqunita. Det samme gjorde Porto bossen, Jesualdo Ferreira, som ifølge italienske og portugisiske medier prøve at få ham til Porto til vinter.

Obodo på ugens hold.




26. Nov.

Kamp på Artemio Franchi: Fiorentina – Udinese (TV)

Odds: Evens – 3.25 – 3.25

Fiorentina er kæmpe favorit, trods en blandet start. Der udover startede de jo som bekendt også med minus point. Der er lagt op til en god kamp i Firenze, da vi jo er ubesejrede en del gange efterhånden Opstemt



43. 0-1 Asamoah

MoM: Asamoah

Hold da ferie, hvor vi blev presset i store dele af kampen, ja faktisk hele kampen med undtagelse af første halvlegs sidste 5 min! De Sanctis kom op med den ene verdenklasse redning efter den anden. Måske derfor at han har stået for Italien i løbet af kval’en? Han burde efter min mening havde været MoM. Men endnu bedre er at vi forsat er ubesejret Wink

De Sanctis og Asamoah på ugens hold




28. Nov.

Zola og resten af Udinese ledelsen kunne i dag præsentere en ny mand. Dusan Djuric er kommet til efter hans kontrakt løb ud.

”Vi har aftalt at han resten af sæsonen vil være back-up spiller for vores midtbane duo. Han kommer til at få noget spilletid på første holdet, muligvis også lidt på andet holdet.” Sagde Zola

”Jeg er glad for at komme til Udinese. Siden jeg aftale skiftet har jeg fulgt holdet så godt, som jeg nu har, kunne og lige nu er det et godt tidspunkt at komme til truppen. Jeg vil kæmpe for en plads i start 11’eren, men jeg acceptere da en plads på bænken til at starte med” lød det fra Djuric.

Der udover var fansene meget spændte på at se ham i aktion, da de mener at han meget vel kunne være den kommende Obodo.

Man kunne også oplyse at målmand Morgan de Sanctis havde forlænget sin kontrakt, så den nu gælder til 2011.




Stillingen:






Næste update: 4 stk. Serie A kampe. Bl.a. mod Inter og Roma!

btw. Fra sidste update kan jeg da uploade start 11’erne på .us hvis der stadig er stemning for det Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fruili' kamp til Europa!
« Svar #32: 19 Nov 2006, 09:28 »

Kanon at ligge 3'er med Udine, håber du kan holde pladsen  Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fruili' kamp til Europa!
« Svar #33: 20 Nov 2006, 14:10 »

Kanon at ligge 3'er med Udine, håber du kan holde pladsen  Thumbs Up

Ja, det er ikke dårligt. Men december er foreløbig det sværeste måned Smiley

Iøvrigt, inden jeg går i krig med den kommende update, skal den så være som den er nu, eller anderledes? Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


jowi02
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Fruili' kamp til Europa!
« Svar #34: 20 Nov 2006, 14:20 »

Hva med nogle danske forstærkninger?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fruili' kamp til Europa!
« Svar #35: 20 Nov 2006, 14:39 »

Hva med nogle danske forstærkninger?

Som truppen er lige nu kommer der nok ikke til at ske det store, men jeg skal da ikke afvise noget Smiley

edit; jeg har kig en dansker, hvem vil jeg ikke afslører Wink
« Seneste Redigering: 20 Nov 2006, 14:47 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fruili' kamp til Europa!
« Svar #36: 20 Nov 2006, 22:03 »

Den kommende update vil nok skrives på en ny måde Smiley

Hvis jeg ka' hit' u' a' det Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fruili' kamp til Europa!
« Svar #37: 21 Nov 2006, 07:47 »

Kom nu med den update.......     Wink
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fruili' kamp til Europa!
« Svar #38: 21 Nov 2006, 09:59 »

Kom nu med den update.......     Wink

Du må vente til jeg engang er kommet hjem Wink

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fruili' kamp til Europa!
« Svar #39: 21 Nov 2006, 16:14 »

Update – december
Første nederlag i vente?





2/12

Endnu en mand præsenteres! Denne gang er det norske Kristofer Hæstad, der er skiftet hans kontrakt udløb. Han vil, lige som Djuric, være back-up i første omgang.

Jeg ser frem til en god tid i Udinese. Jeg ved der vil blive hård konkurrence om pladserne, men jeg kan jo kun kæmpe og håbe på lidt spilletid lød det fra Hæstad






3/12


Foti spillede sin nok hidtil bedste kamp for Udinese


Kamp på Friuli: Udinese – Ascoli

Odds: 1.66 – 3.25 – 4.50

Vi skal simpelthen vinde i dag. Vi har tidl. Skuffet hjemme, men forhåbentlig er det slut nu.

5. 1-0 Foti
75. 2-0 Asamoah

MoM: Foti

En sikker sejr. Ascoli kommer ikke til de store chancer, og vi får udnyttet to af vores. Efter kampen kunne holdlægen konstatere at kampens oplevelse, Salvatore Foti, er ude i den kommende uge efter han fik et slag kort før pause. Golanski er ude med karantæne.




10/12


de Sanctis stod vanen tro en rigtig god kamp.


Kamp på Renzo Barbera, la favorita: Palermo – Udinese

Odds: 2.62 – 3.00 – 2.50

Alle kan vel kun være enige i at denne kamp kan gå begge veje? Begge hold ligger til i toppen, hvilket jo ikke gør kampen mindre spænende.

”Palermo er et rigtigt godt hold. Specialt på hjemmebane, de er i mine øjne favoritter.” Zola
”Det er en nøglekamp for begge hold. Udinese kan bedst tåle at tabe i dag, hvis der skal findes en taber” Guidolin

45. 0-1 Iaqunita
64. 1-1 di Michele
77. Udvisning: Pinzi, Udinese

MoM: de Sanctis

Hold da ferie en kamp! Palermo styrer kampen de første 20 min. Hvor efter vi har kampen. Efter pausen er det noget mere lige og med udvisningen tog Palermo angreb efter angreb, heldigvis beviste de Sanctis hvorfor han er 1. valget for det italienske landshold Thumbs Up




17/12


INGEN kunne stoppe Adriano. Hattrick og kampens spiller, siger sit sprog!


Kamp på San Siro: Inter – Udinese

Odds: Evens – 3.25 – 3.25

Inter på udebane er vel mere et mareidt end en drøm? Sprøg bare Chelsea, som for 1½ uge siden fik røvfuld med 3-0 på denne bane!! Torino overraskede dog ved at få 3-3 på selv samme bane!

Vi har ingen højrebacks kampklare til dagens kamp, så på andet holdet har vi den serbiske landsholdspiller, Ivan Djuric, som får førsteholds debut.

”Det kan meget vel være i dag at vores række uden nederlag slutter, selvom vi må håbe på det bedste” Zola

”Jeg har respekt for Zola og de resultater han har fået hidtil. Det kan godt blive svært i dag” Mancini

5. 1-0 Materazzi
11. 2-0 Adriano
46. Skade: Crespo
46. 3-0 Adriano
53. 3-1 Asamoah
56. 4-1 Zlatan
89. 5-1 Adriano

MoM: Adriano

Så gik den ikke længere. Inter var klasser over os til dagens kamp, men 15 kampe som ubesejret er vel også godkendt?






20/12


David Pizarro hentede et noget ufortjent point hjem til Rom.


Kamp på Friuli: Udinese – Roma

Odds: 4.00 – 3.00 – 1.80

Årets sidste kamp, også en topkamp. Roma er 2’er og vi er 3’er. Vi har noget af rette op på fra sidst, mens Roma ’efteraber’ os. De har lige nu 14 kampe uden nederlag!

”Vi spillede skidt sidst mod Inter. Spillerne har lovet mig at kæmpe for sejren i dag” Zola
”Det bliver en tæt kamp, hvor den midste fejl kan gå hen og blive straffet. Jeg tør ikke spå på denne kamp” Spaletti.

17. 1-0 Asamoah
23. 2-0 Foti
67. 2-1 De Rossi
85. 2-2 Pizarro

MoM: De Rossi

Nej, nej, nej. Det er ganske lovende da dommeren fløjtede til pause. Der var vi nok en tand bedre, efter pausen fik Roma sig med i kampen via De Rossi’ mål. Men i slutminutterne skulle sejren hjem, til trods for at jeg fik sat en defensiv taktik i slutminutterne spillede Schiavi, som kom ind i løbet af anden halvleg, off. Midt selvom han stod til at spille swepper Sur




Trods de to dumme kampe (mod Inter og Roma) skal i da ikke snydes for jule stillingen:



Nu kan bloggen fortsætte, når jeg engang får fat i spillet Smiley

HUSK AT STEM!
Thumbs Up
« Seneste Redigering: 21 Nov 2006, 16:17 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fruili' kamp til Europa!
« Svar #40: 21 Nov 2006, 19:23 »

Godt arbejde Zone...

Men ærgeligt at du ikke fik fat i alle 3 point mod Roma.

Go' blog...   Skynd dig at købe spillet, så vi kan få en ny update...
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fruili' kamp til Europa!
« Svar #41: 21 Nov 2006, 19:29 »

Godt arbejde Zone...

Men ærgeligt at du ikke fik fat i alle 3 point mod Roma.

Go' blog...   Skynd dig at købe spillet, så vi kan få en ny update...

Mange tak Smiley

Ja, jeg ærger mig stadig, når jeg ser resultatet..

Jeg regner med at det 24/12, men i mellemtiden kan jeg lede efter kommende stjerner i øvrige spil Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fruili' kamp til Europa!
« Svar #42: 21 Nov 2006, 19:31 »

den er fin nok denne her blog
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010