home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 231 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Klub til nybegynder.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Klub til nybegynder.  (Læst 4553 gange)
Zokehz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Klub til nybegynder.
« : 20 Nov 2014, 13:02 »

Hey, FM 15 er det eneste FM spil jeg har prøvet, har prøvet at lege lidt med nogle klubber, men er altid blevet fyret efter jeg har haft 900 skader, og min taktik synes ikke at virke, da mine spillere lukker mål ind på samlebånd, så jeg leder efter en klub til en nybegynder hvor forventningerne ikke er for høje, og jeg samtidig burde kunne gøre det ok.

Håber i vil hjælpe. Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Klub til nybegynder.
« Svar #1: 20 Nov 2014, 13:10 »

Et bud kunne være AGF. Har godt nok ikke selv prøvet dem endnu, men har læst her inde, at du skulle være ret let at rykke op med dem i første sæson. Som dem kunne du evt prøve Smiley
Logged

Zokehz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Klub til nybegynder.
« Svar #2: 20 Nov 2014, 13:22 »

Jeg ser på dem.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Klub til nybegynder.
« Svar #3: 20 Nov 2014, 13:48 »

Prøv at kigge/spørge herinde: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=38272.0 Smiley
Logged



El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Klub til nybegynder.
« Svar #4: 20 Nov 2014, 14:04 »

En anden mulighed kunne være, at man startede med at spille FM Classic.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Klub til nybegynder.
« Svar #5: 20 Nov 2014, 14:16 »

FMC er ikke en "lettere" udgave af FM, blot en hurtigere. ME'en er den samme, så der skulle ikke være nogen forskel på hvordan de forskellige taktikker gør det, eller hvor mange skader man får.

...medmindre man selvfølgelig benytter sig af unlockables for at gøre det nemmere.
Logged



Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klub til nybegynder.
« Svar #6: 20 Nov 2014, 14:19 »

Omvendt kan FMC måske gøre spillet en smule mere overskueligt som nybegynder, og så først derefter bygge på med nye funktioner, der skal læres. Ikke at jeg nødvendigvis selv ville vælge den måde som nybegynder, men jeg kan godt se pointen.
Logged

FC Barcelona

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Klub til nybegynder.
« Svar #7: 20 Nov 2014, 14:24 »

Det kan man sagtens argumentere for. Man skal bare ikke forvente at det pludselig er meget nemmere at få gode resultater Smiley
Logged



Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klub til nybegynder.
« Svar #8: 20 Nov 2014, 14:28 »

Nej, det er selvfølgelig rigtigt Smiley
Logged

FC Barcelona

Zokehz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Klub til nybegynder.
« Svar #9: 20 Nov 2014, 14:28 »

Har prøvet at starte et med AGF, efter en længere oppe i tråden foreslog det, og NordicBet Ligaen virker til at være overskuelig, jeg ligger lige nu nummer 2 med 7 point efter 3 kampe, så det er vel nogenlunde. Har lejet Boyata, og købt en eller anden svensker til højrebacken efter Alexander Juel tog til Esbjerg, det er dog bare svært at finde nogenlunde spillere, da jeg ikke er særlig bevendt med scoutingsystemet, og ikke har så mange penge.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Klub til nybegynder.
« Svar #10: 20 Nov 2014, 14:34 »

Det er en time siden at AGF blev forslået og du har allerede spillet 3 kampe..?  Jeg har rundet 5½ time og jeg er kun ved min ottende kamp..

Min point er, at du skal passe på med at skøjte over pre-season, men i stedet bruge den til at vurdere taktikken og sikre at hele truppen er fit og har masser af kampe i benene.. Har du lagt mærke til dine spilleres kampform inden første kamp? - Det har nemlig en enorm effekt på resultaterne, at den er tæt på 100%
Logged

Zabo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Klub til nybegynder.
« Svar #11: 20 Nov 2014, 17:12 »

Jeg har et save med Ac Horsens og der er forventningerne at spille om en god topplacering - så der er faktisk ikke så meget pres på, da man regner med AGF og Viborg, skal rykke op. Der er en stor udfordring med Ac Horsens, det er at de ingen penge har til køb eller forhandle kontrakt fornyelser. Så man tvunget til at lege nogle spillere eller sælge. Eller man kan også sats på at rykke op, og så klare sig med kontrakt fornyelser i den nye sæson i superligaen.

Ac Horsens trup, er ganske fin til at spille om oprykning og det kan faktisk nemt lad sig gøre! Prøv dem.
 
Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Klub til nybegynder.
« Svar #12: 20 Nov 2014, 22:47 »

FMC er ikke en "lettere" udgave af FM, blot en hurtigere. ME'en er den samme, så der skulle ikke være nogen forskel på hvordan de forskellige taktikker gør det, eller hvor mange skader man får.

...medmindre man selvfølgelig benytter sig af unlockables for at gøre det nemmere.
Det mindes jeg heller ikke, at jeg skrev, jeg undskylder for det meget fattige indlæg. Tanken med det, var at han kunne spille en masse kampe, og derved eksperimentere med den taktiske side af spillet.

Mener også at medierne og mandskabnehandlinge n i FMC er stærkt decimeret, hvor jeg tænker det sidste, tager lidt tid at lære, for at undgå et opbrud i spillertruppen (ihf. i starten)
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Klub til nybegynder.
« Svar #13: 21 Nov 2014, 11:44 »

Det lettelse er vel nærmest et storhold ala. Real Madrid.

Et godt hold, stærk økonomi og muligheder for at udforske funktioner.
Logged

Zsolt
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Klub til nybegynder.
« Svar #14: 24 Nov 2014, 10:34 »

Et bud kunne være AGF. Har godt nok ikke selv prøvet dem endnu, men har læst her inde, at du skulle være ret let at rykke op med dem i første sæson. Som dem kunne du evt prøve Smiley

AGF er desværre ikke den rette klub for trådstarter. Jeg startede ud med AGF og fik en uheldig start på sæsonen, hvorefter der relativt hurtigt kom et pres på mig, hvilket resulterede i en fyring midt på sæsonen...
Logged

FM-blogger på Managers.dk

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010