home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  U.S.S. Sassuolo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: U.S.S. Sassuolo  (Læst 17535 gange)
Gungner
Gæst
 
U.S.S. Sassuolo
« : 16 Nov 2014, 20:48 »

U.S.S. SASSUOLO

Hvor der er masser af talent, men ingen trofæer





"Hvorfor skal jeg spille som Sassuolo?" spørger du helt sikkert.

- Du har tre af Italien's mest talentfulde unge spillere i truppen: Sansone, Berardi og Zaza. De venter bare på at fuldende deres potentiale under din eminente ledelse.
- Sassuolo er ejet af Giorgio Squinzi, ejer af Mapei. I virkeligheden undersøger de muligheden for at bygge deres eget stadion, og selvom det ikke er reflekteret i spillet, er penge ikke en mangel hvis du skal bruge dem.
- Sassuolo har en forholdsvis stor trup, hvilket efterlader dig med masser af muligheder til at spille som du vil!
- Kæmp mod de store hold for at beholde dine spillere, eller udvikl dit hold af de mange talenter du har
- Tag en klub med næsten ingen historie til toppen af nye højder!
- Efter første sæson er der ikke flere del-ejerskaber, da Italien er igang med at droppe den regel.
- Du kan have 12 udskiftere på bænken til liga-kampe, hvilket giver masser af mulighed for unge spillere.


Generel Information:
År grundlagt: 1922
Kælenavn: I Neroverdi (De sort/grønne)
Chairman: Giorgio Squinzi
Chairman Status: Glad for at blive
Finanser: Sikker
Værdi: €53M (€5.25M lån)
Liga: Italienske Serie A
Media Prediction: Nummer 15
Cup Turnering: Coppa Italia


Klubben forventer at du kæmper hårdt for at undgå nedrykning, og det får du €10,5 millioner til at hjælpe dig med. Hvis du tror du kan gøre det bedre end det, får du selvfølgelig også flere penge.

Med hensyn til taktikken har jeg valgt en lidt underlig en, nemlig en 4-3-3 assymetrisk, da jeg mener jeg får mest ud af spillerne på den måde. Det giver nemlig plads til både Sansone, Berardi og Zaza, så de kan udøve deres magi.



Med hensyn til transfers, mener jeg at truppen ikke behøver forstærkning som sådan, da den er mere end god nok til at blive oppe. Hvis du endelig vil ud og hente nogen, så mangler højresiden lidt bredde. Her kan du fx. kigge lidt på Gino Peruzzi fra Catania eller Pione Sisto fra FC Midtjylland.

Håber der er flere der spiller med Sassuolo, så vi kan få gang i en god diskussion Smiley


EDIT: Denne tråd er baseret, eller "lånt" om man vil, fra SIGames forum, hvor den er skrevet af Adzke, der også er at finde som bruger herinde.
« Seneste Redigering: 26 Nov 2014, 23:04 af Gungner » Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: U.S.S. Sassuolo
« Svar #1: 16 Nov 2014, 20:54 »

Jeg håber der er flere der vil prøve sig med Glasgow Rangers!
Jeg går ud fra at jeg ikke er den eneste der vil forsøge mig med Southampton i år, så har i gang i et spil med The Saints, så vær ikke bleg for at bidrage til diskussionen i denne tråd  Thumbs Up
Okay, det blev vist lidt langt det her, men hvis der er flere Leeds spillere, så giv endelig jeres besyv med Smiley
Jeg er selv lige startet med dem (red. Antwerpen), og det ser ud til at blive et sjovt spil.
Så hvis der er flere der spiller med denne fantastisk klub (red. Hertha BSC Berlin), så tøv ikke med at deltage
i diskussionen, og fortæl løs om jeres save og om hvordan det går jer.
Håber der er flere der spiller med Sassuolo, så vi kan få gang i en god diskussion Smiley

Haha, du får bare startet klubtråd efter klubtråd. 6 forskellige spil på blot 7 syv dage. Opstemt
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: U.S.S. Sassuolo
« Svar #2: 16 Nov 2014, 20:56 »

Tjah, jeg leder stadig efter et langtidsholdbart spil. Men derfor kan man jo godt oprette en klubtråd, så andre kan diskutere deres save med klubben Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: U.S.S. Sassuolo
« Svar #3: 16 Nov 2014, 20:56 »

Jeg er startet med dem. har været på weekend tur så har ikke kunne spille ret meget, men det er et fedt hold. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Svartovich
Gæst
 
Sv: U.S.S. Sassuolo
« Svar #4: 16 Nov 2014, 20:59 »

Tjah, jeg leder stadig efter et langtidsholdbart spil. Men derfor kan man jo godt oprette en klubtråd, så andre kan diskutere deres save med klubben Smiley
Du har bare givet indtrykket af, at du har startet et spil i alle 6 tråde. Det også fair nok, jeg kender det skam godt selv.

Lige præcis Sassuolo fortjener helt sikkert også en klubtråd. Jeg regner også selv med at prøve dem på et tidspunkt. Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: U.S.S. Sassuolo
« Svar #5: 16 Nov 2014, 21:00 »

Jeg havde skam startet et spil med det hold jeg startede tråden med.
Det fangede bare ikke Smiley
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: U.S.S. Sassuolo
« Svar #6: 17 Nov 2014, 10:10 »

Hvordan kan det være berlin ikke var spændende nok? Peace
Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: U.S.S. Sassuolo
« Svar #7: 17 Nov 2014, 11:04 »

Jeg har også startet en med Sassuolo, hvor jeg netop skal til at starte på anden sæson.
Da jeg pt er på arbejde kan jeg desværre ikke bidrage med billeder af taktikker osv.

Jeg startede ud med at spille flad 4-4-2, da jeg godt kunne lide tanken om et giftigt angreb med Zaza og Berardi.

Til at starte med købte jeg følgende spillere:
Pione Sisto 24 mil
Erik Sviatchenko 16 mil
Bryan Ruiz 20-22 mill
Luka Jovic 6-9 mill (Får ham først 2. januar 2016)

Dermed gav det mig følgende startopstilling:
Consigli
Vrsaljko - Cannavaro - Acerbi/Sviatchenko - Peluso
Ruiz - Biondini - Chibsah - Sansone
Berardi - Zaza

I vintertransfervindu et lykkedes det mig at lande Andre Ayew, hvis kontrakt udløber efter første sæson. Jeg skrev under med ham og kunne lave 'køb nu' for 23 mill.

Efter at have ligget nummer tre det meste af sæsonen, gik det ned af bakke til sidst, primært fordi jeg begyndte at skifte mellem tre forskellige taktikker. Jeg sluttede sæsonen som nummer 8, men fordi jeg formåede at komme i pokal finalen (hvor jeg tabte til Juventus), skal jeg spille kval til Euro Cup.

Zaza blev nummer to på topscorerlisten i ligaen, kun overgået af en særdeles flyvende Fernando Torres. Pione Sisto blev den spiller med 3. flest assists.

Transfers før anden sæson:

- Berardi blev sikret for et svimlende lavt beløb af 35 mill
- Acerbi blev sikret for omkring 7 mil
- Darren Fletcher (Man utd), Marco Motta (Juventus), Fereyra (Juventus) og Ben Arfa (Newcastle) blev alle sikret på fri transfer.
- Ezequil Munoz fra Palermo blev hentet for omkring 40 mill.
- Nicola Murru bleb hentet for omkring 30-35 mill.

Erik Sviatchenko er den eneste spiller af betydning der er røget fra mig, da han meget gerne ville til AC Milan. han blev solgt for 30 mill + klausuler. Vrsaljko vil også meget gerne dertil, og jeg har lovet ham at jeg ville acceptere hvis der skulle komme et tilbud fra AC Milan. Dette er dog aldrig kommet, så lige nu ser det ud til at jeg beholder ham.

I den kommende sæson har jeg valgt at skifte permanent til 4-5-1 taktikken, og min formodede startopstilling bliver således:
Consigli
Vrsaljko - Munoz - Cannavaro - Peluso
Fletcher
Ferreyra - Ayew
Berardi - Sansone
Zaza

Det var en lille update herfra Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: U.S.S. Sassuolo
« Svar #8: 17 Nov 2014, 11:08 »

Kan du ikke lokkes til at smide SS op af de tre store talenter du roser til skyerne ? Smiley
Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: U.S.S. Sassuolo
« Svar #9: 18 Nov 2014, 11:53 »

Kan tilføje at jeg er startet anden sæson ud med at tabe 2-1 til Juventus i Super Cuppen. Et resultat jeg er meget tilfreds med!
Godt nok tabte jeg, men Juventus scorede begge sine mål på dødbolde, hvilket fortæller mig at min taktik ikke er helt ved siden af i det åbne spil.

Min første ligakamp var på udebane mod Atalanta. Den kamp blev vundet 5-1, og det ser derfor særdeles lyst ud for mit hold i denne sæson synes jeg Smiley
Målene blev fordelt som følger:

Ben Arfa (1 mål, 2 oplæg)
Zaza (1 mål)
Sansone (2 mål, som indskifter)
Ezequiel Munoz (1 mål)
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: U.S.S. Sassuolo
« Svar #10: 20 Nov 2014, 00:52 »

Er også startet med dette spændende hold! Og jeg ligger efter 16 kampe i ligaen på en overraskende 3. plads med 35 point. 11 sejre, 2 uafgjorte og 3 nederlag. Har scoret 35 mål og lukket 14 ind.
På tranferfronten har jeg hentet følgende:

Eder Alvarez Balanta - 62,5 mio.
Emil Larsen - 8 mio.
Humam Tariq - 2,5 mio.
Jack Grealish - Leje
David Pavelka - 11 mio. (Hentet i januar vinduet)
Logged

jcbrauner
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: U.S.S. Sassuolo
« Svar #11: 20 Nov 2014, 01:32 »

Jeg kan sige så meget, at det er et utroligt spændende hold at spille med!

Er selv nået til januar 2. sæson, hvor jeg er kommet videre i CL gruppespillet. Champions League tænker i? Det er nu meget nemt; bliv nr. 2 i serie A Wink

Er sku selv ufattelig overrasket og tror aldrig jeg har haft så god en sæson før.

@RasmusB95: Glæd dig til lejesvenden Jack Grealish, han var exceptionel for mig første sæson.
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: U.S.S. Sassuolo
« Svar #12: 20 Nov 2014, 12:37 »

Jeg kan sige så meget, at det er et utroligt spændende hold at spille med!

Er selv nået til januar 2. sæson, hvor jeg er kommet videre i CL gruppespillet. Champions League tænker i? Det er nu meget nemt; bliv nr. 2 i serie A Wink

Er sku selv ufattelig overrasket og tror aldrig jeg har haft så god en sæson før.

@RasmusB95: Glæd dig til lejesvenden Jack Grealish, han var exceptionel for mig første sæson.
Han har sku også været vanvittig for mig! Han har lavet 15 assist i 15 kampe i ligaen!
Har du hentet ham permanent? Smiley
Logged

jcbrauner
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: U.S.S. Sassuolo
« Svar #13: 20 Nov 2014, 14:05 »

@RasmusB95

Han var desværre for dyr, fik i stedet Giovinco på fri til anden sæson og han er bare endnu bedre Smiley Havde det ikke heller ikke godt med han var fra Irland, det er som om det ikke passer ind i Italien, men det er vist bare mig.
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: U.S.S. Sassuolo
« Svar #14: 20 Nov 2014, 17:09 »

@RasmusB95

Han var desværre for dyr, fik i stedet Giovinco på fri til anden sæson og han er bare endnu bedre Smiley Havde det ikke heller ikke godt med han var fra Irland, det er som om det ikke passer ind i Italien, men det er vist bare mig.
Okay, så det kan være jeg skal forberede mig på at finde en erstatning.
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010