home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 381 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Rate mit hold - FM15!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold - FM15!  (Læst 14277 gange)
tyfon
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Rate mit hold - FM15!
« : 16 Nov 2014, 19:21 »

Jeg tænkte at vi også skulle have en tråd til FM15, hvor vi kan rate hinandens hold. Hvad siger i til mit Man Utd hold i midten af 3. sæson?


Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold - FM15!
« Svar #1: 16 Nov 2014, 19:24 »

Hvad måtte du slippe for Bale?? Det ser rigtig lækkert ud. Virkelig solid bænk også, er det muligt at se screenshot af Munir og Bale?
Logged


0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold - FM15!
« Svar #2: 16 Nov 2014, 19:24 »

Ser pænt ud. Er selv stor tilhænger af L. Romero.

Hvordan fungerer det i øvrigt, selvom du ikke har en naturlig playmaker?
Logged

Simply Arsenal.

tyfon
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold - FM15!
« Svar #3: 16 Nov 2014, 19:34 »

Er ved årsskiftet i 3. sæson. Ligger nr. 1 i PL med 10 points forspring til Liverpool på 2. pladsen. De 2 første sæsoner endte med en 3. og en 2. plads efter totalt suveræne Chelsea. Min taktik er her i 3. sæson begyndt at fungere helt fantastisk.

Jeg fik bestyrelsen til at klare indkøbet af Bale. Jeg fik ham for 235 mil (røverkøb i mine øjne). Jeg gætter på at han må have været skadet i en periode hos Madrid, da jeg ikke syntes hans stats er helt oppe at ringe pt. Munir har været helt sublim.

Bale :



Munir :



Stillingen pt :

« Seneste Redigering: 16 Nov 2014, 19:38 af tyfon » Logged

tyfon
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold - FM15!
« Svar #4: 16 Nov 2014, 21:35 »

Er der ikke andre der vil vise deres hold?
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold - FM15!
« Svar #5: 16 Nov 2014, 21:39 »

Tror ikke du ville få meget ud af at se mit hold, da det ikke er blandt verdens 10 bedste - det er kun "blær" hvis folk kender ens spillere
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold - FM15!
« Svar #6: 16 Nov 2014, 21:55 »

Det må siges at være et af de bedste hold jeg nogensinde har set. Hold da kæft, du har handlet kløgtigt ind og dit hold er jo skræmmende godt!

Alle wonderkids spiller jo på dit hold, og at have en bænk med Eriksen, De Bruyne, Götze og Veratti siger vidst det hele!

Dit hold får 10 ud af 10, men én ting irriterer mig lidt... Hvor er dine engelske spillere henne af? Jeg synes det er lidt ærgerligt, at du kun har to englændere i startopstillingen samt kun to udenfor startelleveren i form af Wilson og Stones. (Nuvel, lad os tage Bale med fordi han er waliser).

Personligt synes jeg ikke, at det er så charmerende at dit hold ikke har noget engelsk islæt. Jeg synes det kunne være fedt, hvis du begyndte at kigge efter engelske regens og/eller måske fik kastet et øje mod nogle af de engelske spillere så som Wilshere, Oxlade-Chamberlain og Chambers fx.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold - FM15!
« Svar #7: 16 Nov 2014, 23:57 »

Det er uden tvivl et rigtig gode hold, men som United fan bliver man lidt ked af at se mangel på engelske spiller (for den sags skyld egen avl spillere, som United jo er kendt for)
Logged


dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold - FM15!
« Svar #8: 17 Nov 2014, 10:28 »

Er ved årsskiftet i 3. sæson. Ligger nr. 1 i PL med 10 points forspring til Liverpool på 2. pladsen. De 2 første sæsoner endte med en 3. og en 2. plads efter totalt suveræne Chelsea. Min taktik er her i 3. sæson begyndt at fungere helt fantastisk.

Jeg fik bestyrelsen til at klare indkøbet af Bale. Jeg fik ham for 235 mil (røverkøb i mine øjne). Jeg gætter på at han må have været skadet i en periode hos Madrid, da jeg ikke syntes hans stats er helt oppe at ringe pt. Munir har været helt sublim.

Bale :



Munir :



Stillingen pt :




Hvilken facepack osv bruger du?
-Det ser sku fedt ud både med trøje og ansigt derovre til venstre ! :_)
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold - FM15!
« Svar #9: 17 Nov 2014, 10:48 »

Vil gerne overveje at smide mit op i aften eller i morgen - synes det er en af de allerfedeste tråde herinde, så kunne være super fedt at få gang i den ! Smiley

Synes også det hold der er super fedt, vild offensiv, kan du smide SS op af dine transfers i de forskellige sæsoner også? Og hvor plejer du spille Eriksen og De Bruyne - samme plads som Di Maria, eller har du en anden formation, hvor de spiller den centrale offensive midt? Smiley
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold - FM15!
« Svar #10: 17 Nov 2014, 12:54 »

Vil også gerne lige dele mit hold her til anden sæson. Følgende trup skal forsøge at leve op til sidste sæson triumfer i Premier League, FA-Cuppen og Champions League. So far, har jeg seks point efter to kampe i ligaen og vandt Den Europæiske Supercup med 2-1 over Inter. Godt nok tabte jeg til Arsenal på straffe i Community Shield, men det går sgu nok Smiley



Jeg vil rigtig gerne have flere englændere på holdet, og gik da også benhårdt efter John Stones, men Everton ville ikke sælge - måske fordi jeg allerede havde hapset Ross Barkley?

Jeg satser derfor også en del på egne talenter, som alle fik en stor portion spilletid i forrige sæson:

Ryan Ledson - 18 år - England
Rodney Kongolo - 17 år - Holland
"Javi" - 17 år - Holland
Martin Ødegaard - 16 år - Norge
Thierry Ambrose - 18 år - Frankrig
Frederico Bonazzoli - 18 år - Italien
Angus Gunn - 19 år - England

og af nye talenter, har jeg denne sommer fået:
Karim Rekik - 20 år - Holland (tilbage fra lån)
James Husband - 21 - England (tilbage fra lån)
Ben Kearns - 16 årig regen fra egen afdeling - England
Joe Gomez - 18 år - England

Derudover har jeg nogle håbefulde talenter som Marcos Lopes og Jason Denayer ude på lån. Smiley
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold - FM15!
« Svar #11: 17 Nov 2014, 13:14 »

Hvordan spillede Strootman og Reus for dig i første sæson, tænker på average rating? Hvis du havde nogen af dem der Smiley
Logged


ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold - FM15!
« Svar #12: 17 Nov 2014, 13:17 »

Hvordan spillede Strootman og Reus for dig i første sæson, tænker på average rating? Hvis du havde nogen af dem der Smiley

Det havde jeg ikke - har købt dem begge op til denne sæson Smiley

Men kan fortælle at Strootman havde et gns på 7,58 i 28 ligakampe for Roma og Reus på 7.19 i 26 ligakampe med 9 mål og 4 oplæg Smiley
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold - FM15!
« Svar #13: 17 Nov 2014, 13:19 »

Det er et godt hold, vil mene dine backer (VB) kunne blive bedre og din bredde er heller ikke den bedste. Men fedt og se du har så mange unge spillere med indenover!
Logged


ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold - FM15!
« Svar #14: 17 Nov 2014, 13:28 »

Det er et godt hold, vil mene dine backer (VB) kunne blive bedre og din bredde er heller ikke den bedste. Men fedt og se du har så mange unge spillere med indenover!

Helt enig! Smiley Zabaleta er den eneste af backerne, der er klasse, synes jeg.

Men var nødsaget til at sælge Kolarov dels for at få råd til Bale, men også fordi, at jeg alligevel ikke kunne registrere ham, fordi jeg pt kun har præcis otte spillere 'trænet i England'.

Der er dog gode muligheder for en britisk højreback med Chambers, Clyne, Walker og Coleman alle bedre end Sagna, men kunne ikke få forhandlet en ordentlig pris.

På venstrebacken kniber det mere med engelske spillere. Nu har jeg James Husband som backup til Clichy - han skal udvikle sig meget, hvis han skal have en fremtid hos mig, lad mig sige det sådan..
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010