home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 538 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Spiller-erfarings Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Spiller-erfarings Tråden  (Læst 80045 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #60: 04 Jan 2015, 01:55 »

Jeg spiller ham som complete forward. Han har to sæsoner i træk scoret 30+ mål og over et mål i snit per kamp (roterer ham med en anden angriber). Spiller med to Inside Forward på kanterne og ham på toppen. Det fungerer genialt


Tester det lige. Tak Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #61: 10 Jan 2015, 17:40 »

Nogen der har gode erfaringer med C. Ronaldo (hvilket der nok er Grin )?

Hvilken rolle havde i ham i? Og spillede han som angriber eller kant? Og hvilken taktik spillede i med? 5-5-0 eller 2-4-4 eksempelvis crazy
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #62: 10 Jan 2015, 19:08 »

Hvor god bliver Zivkovic ?
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #63: 10 Jan 2015, 19:16 »

Jeg går ud fra, at du mener Richairo Zivkovic.

Han bliver rigtig, rigtig god. Jeg har ikke selv erfaringer med ham endnu, men hans tal taler for sig selv. Han går hen og bliver verdensklasse med årene. Det er helt sikkert.
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #64: 10 Jan 2015, 19:21 »

Jeg går ud fra, at du mener Richairo Zivkovic.

Han bliver rigtig, rigtig god. Jeg har ikke selv erfaringer med ham endnu, men hans tal taler for sig selv. Han går hen og bliver verdensklasse med årene. Det er helt sikkert.

Hahaha det var squ ikke heldigt. Havde ikke set der var to gode talenter med det efternavn. Jeg efterspørger Andrija Zivkovic fra Partizan. Har nemlig mulighed for at udløse hans frikøbsklausul på 36 mil.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #65: 10 Jan 2015, 19:36 »

Hahaha det var squ ikke heldigt. Havde ikke set der var to gode talenter med det efternavn. Jeg efterspørger Andrija Zivkovic fra Partizan. Har nemlig mulighed for at udløse hans frikøbsklausul på 36 mil.

Han er lovende, men han har aldrig rigtig levet op til det ved mig. Føler ikke han har udviklet sig særlig meget og er derfor blevet 2. valg. Bruger Bilal Basacikoglu som 1. valg. Vil anbefale dig at hente Hirving Lozano hvis det er muligt. Smiley
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #66: 10 Jan 2015, 19:38 »

Hahaha det var squ ikke heldigt. Havde ikke set der var to gode talenter med det efternavn. Jeg efterspørger Andrija Zivkovic fra Partizan. Har nemlig mulighed for at udløse hans frikøbsklausul på 36 mil.
Richairo er ham hollænderen, og han har nok et noget større potentiale end Andrija.

Jeg er i august 2019 i mit save, så jeg kan lige smide et SS af ham, hvis det har interesse. Han spiller i Inter i mit spil.

Men jeg synes da klart, du skal udnytte den mulighed. 36 mio. er ikke meget for en spiller med hans potentiale. Hvor langt er du i spillet, og hvem er du?
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #67: 10 Jan 2015, 19:49 »

Richairo er ham hollænderen, og han har nok et noget større potentiale end Andrija.

Jeg er i august 2019 i mit save, så jeg kan lige smide et SS af ham, hvis det har interesse. Han spiller i Inter i mit spil.

Men jeg synes da klart, du skal udnytte den mulighed. 36 mio. er ikke meget for en spiller med hans potentiale. Hvor langt er du i spillet, og hvem er du?

Jeg nærmer mig januar vinduet i 2. sæson med Liverpool. Og vil da virkelig gerne have et ss Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #68: 10 Jan 2015, 19:59 »

Jeg nærmer mig januar vinduet i 2. sæson med Liverpool. Og vil da virkelig gerne have et ss Smiley
Here you go.

http://oi59.tinypic.com/1j6c1u.jpg
Logged

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #69: 13 Jan 2015, 15:05 »

Er der nogen som kan fortælle mig lidt om højrebacken Mayke? Er han typen der får dumme røde kort, laver dumme fejl, ofte bliver skadet eller andet som jeg bør vide? Jeg overvejer at hente ham til United som reserve for Rafael til at starte med. Tror ikke jeg kan holde på Rafael for evigt nemlig og så skal han tage over.
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #70: 13 Jan 2015, 22:52 »



Nogle af jer der har erfaringer med den gut her. Har aldrig hørt om ham men han ser da udemærket ud. Opstemt
Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #71: 13 Jan 2015, 22:55 »



Nogle af jer der har erfaringer med den gut her. Har aldrig hørt om ham men han ser da udemærket ud. Opstemt
Han vil være god som indvendig angriber tror jeg.
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #72: 13 Jan 2015, 23:31 »



Nogle af jer der har erfaringer med den gut her. Har aldrig hørt om ham men han ser da udemærket ud. Opstemt
Jeg tror han kunne udgøre en eminent OMC også. Han minder i hvert fald ved første øjekast umådelig meget om Ante Coric, som jeg har i mit bordeaux save, der gør det helt igennem sublimt på OMC positionen i en normal "offensiv midt" rolle.
Logged

frpedersen7
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #73: 19 Jan 2015, 22:11 »



Nogle af jer der har erfaringer med den gut her. Har aldrig hørt om ham men han ser da udemærket ud. Opstemt

Har aldrig hørt om, eller set ham på nogle af de wonderkid-lister der florerer på nettet, men hold da op han ser ondskabsfuld ud Smiley
Logged

We do what we want,
We do what we waa-ant,
We’re Man United,
We do what we want!
--
Manchester United since 1998
Esbjerg fB since 2000

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #74: 23 Jan 2015, 08:29 »

Har i nogle "fifs" til BONY fra Swansea? - jeg kan ikke få ham til at spille optimalt ifht hans stats.... :S
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010