home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 231 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hertha BSC Berlin
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Hertha BSC Berlin  (Læst 12645 gange)
Gungner
Gæst
 
Hertha BSC Berlin
« : 14 Nov 2014, 23:23 »

HERTHA BSC BERLIN




Hertha Berliner Sport-Club von 1892, også kendt som Hertha BSC eller Hertha Berlin, er en tysk fodboldklub baseret i Berlin. Klubben blev stiftet i 1892 og var en af de medlemmer der stiftede den tyske fodbold-union i Leipzig, tilbage i år 1900.
Hertha BSC spiller i Bundesligaen, den bedste tyske række, efter de vandt 2.Bundesligaen i sæsonen 2012/13.
Klubben har vundet det tyske mesterskab to gange, nemlig i år 1930 og 1931. Siden 1963 har deres stadion været Berlin's
Olympiastadion, et stadion med plads til hele 74,064 tilskuere.



Jeg så til min overraskelse at der endnu ikke var oprettet en klubtråd med Hertha, så jeg tænkte at jeg da lige ville
bidrage med (endnu) en af slagsen. Så hvis der er flere der spiller med denne fantastisk klub, så tøv ikke med at deltage
i diskussionen, og fortæl løs om jeres save og om hvordan det går jer.

Kan selv sige at mit hold / taktik ser sådan her ud:
Startopstilling & Taktik

Jeg har kun signet en spiller so far, nemlig ham her: (Klik på navn for screenshot):
Innocent Emeghara
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hertha BSC Berlin
« Svar #1: 14 Nov 2014, 23:26 »

Du har godt nok gang i mange spil eller er det bare meget korte spil du har? Opstemt
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hertha BSC Berlin
« Svar #2: 14 Nov 2014, 23:30 »

Det er meget korte spil Tunge
Har ikke fundet DÉT hold jeg vil være... Ved ikke om det er de nye features jeg skal vænne mig til, eller om det er bare er svært at finde et hold jeg gider Tunge
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hertha BSC Berlin
« Svar #3: 15 Nov 2014, 11:38 »

Hvad synes du så om hertha? Når jeg skal spille i tyskland så står den lidt mellem hertha bsc og wolfsburg
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hertha BSC Berlin
« Svar #4: 15 Nov 2014, 18:32 »

Hertha er virkelig sjovt indtil videre. De står som værende rige, men der er ikke mange penge til rådighed.
Spillermaterialet er heller ikke det bedste, udover et par store navne. Så der skal handles kløgtigt ind af billige og gratis spillere, samt lån.
Målet er da også kun at blive oppe, og burde være til at opnå.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hertha BSC Berlin
« Svar #5: 15 Nov 2014, 21:56 »

Det lyder godt Smiley ku være man skulle prøve dem af. Det virker ekstremt uoverskueligt med alle de førsteholdsspillere de har Shockeret
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hertha BSC Berlin
« Svar #6: 19 Nov 2014, 19:21 »

Hvilke spillere kan jer der spiller med Hertha hente fra start af osv. ? Smiley
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hertha BSC Berlin
« Svar #7: 21 Nov 2014, 14:49 »

Vil jeg også gerne vide Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hertha BSC Berlin
« Svar #8: 21 Nov 2014, 23:11 »

Altså jeg formåede at hente Innocent Emeghara gratis, men det var egentlig også det.
Det er svært at hente stjernenavne fra starten af, men det hold du har er godt nok til at skabe et par gode resultater, så du snart kan hente nogle semi-kendte spillere
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hertha BSC Berlin
« Svar #9: 22 Nov 2014, 12:24 »

Hertha er mit hold i Tyskland og er igang med et save med dem selvfølgelig(første save jeg har fået til at fungere i FM15)! Eneste indkøb er Ødegaard som jeg ikke kan bruge alligevel grundet han skal være fyldt 17 før han må spille, og Gino Peruzzi for 44 mil da jeg ikke er den store fan af Pekarik. Jeg havde lidt problemer i starten og det gik lidt knebent og har længe været oppe og lege med hvor det er sjovt, pt ligger jeg dog omkring 6.-7. plads, hvilket er over godkendt! Profilerne er nok Salomon Kalou 16 mål i 21 kampe i ligaen og så John Brooks har været suveræn i mit forsvar!
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hertha BSC Berlin
« Svar #10: 22 Nov 2014, 16:07 »

Lyder spændende Smiley
Logged

Mathi123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hertha BSC Berlin
« Svar #11: 24 Nov 2014, 19:27 »

hvilken taktik bruger i ? Huh
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hertha BSC Berlin
« Svar #12: 24 Nov 2014, 19:30 »

Hvis du klikker på mit screenshot, der hedder Startopstilling & Taktik i det første indlæg, kan du se min taktik.
Logged

Mathi123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hertha BSC Berlin
« Svar #13: 24 Nov 2014, 19:35 »

damm havde jeg ikke set
crazy
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hertha BSC Berlin
« Svar #14: 04 Dec 2014, 19:23 »

Er nået til 1 december med mit Hertha hold, og det går fuldstændig vanvittig godt!

Jeg har kun hentet Trochowski på en fri i det første transfervindue, derudover har jeg hentet Frederik Holst - 10 mio og Isak Belfodil - 34 mio, der kommer 1 Januar.

Efter 12 spillede runder ligger jeg delt nr. 2 sammen med Dortmund, dog fører jeg grundet en bedre målscorer.

Bedst præsterende spillere er Schieber, Hegeler og Skjeldbred!

Mit personlige mål før sæsonen var at, ende i den bedste halvdel, det ændrer jeg nu til at jeg skal kvalificere mig til europæisk fodbold næste sæson.

Skriv hvis der er noget i vil vide Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010