home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 418 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Royal Antwerpen FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Royal Antwerpen FC  (Læst 3272 gange)
Gungner
Gæst
 
Royal Antwerpen FC
« : 13 Nov 2014, 23:33 »

ROYAL ANTWERPEN FC




Antwerpen er set af mange som værende den ældste belgiske klub, stiftet i 1880, 15 år før stiftelsen af den belgiske fodboldliga, af engelske studerende der var bosat i Antwerpen. Der blev dog ikke spillet organiseret fodbold i klubben før 1887, da fodbold-divisionen blev stiftet med egen bestyrelse. I år 1900 forlod størstedelen af klubbens spillere holdet og skiftede til naboklubben K.Beerschot V.A.C, hvilket startede en stor rivalisering mellem de to klubber. Antwerpen er også den sidste belgiske klub der har nået en UEFA turnerings-finale, da man i 1993 nåede Pokalvindernes Finale, hvor man dog tabte 1-3 til Parma på Wembley.

Jeg er godt klar over at den belgiske liga måske ikke er den mest populære, og da slet ikke den næstbedste række.
Men her er hvorfor du burde forsøge dig med Antwerpen:

De har ikke vundet noget siden år 2000, hvor de vandt den næstebedste række. De rykkede dog ned igen fire år senere og har været at finde der siden da. Så det er en klub der tørster efter succes.

De har ikke den bedste økonomi, men de har et samarbejde med Manchester United og Sao Paolo, hvilket gør at du kan hente spillere ind på lån, uden at skulle betale løn til dem.
Du kan dermed holde styr på økonomien.

Jeg er selv lige startet med dem, og det ser ud til at blive et sjovt spil.
Har selv hentet Will Keane og Sam Johnstone ind på lån fra Man Utd. Flere vil komme til.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Royal Antwerpen FC
« Svar #1: 14 Nov 2014, 15:02 »

Fantastisk! United køber den nye store sydamerikanske stjerne, han kan ikke få arbejdstilladelse, United sender ham til Belgien for at spille i 3 år og få statsborgerskab. Opstemt

Dejlig klub, hehe...
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Royal Antwerpen FC
« Svar #2: 14 Nov 2014, 15:15 »

Hvem er den nye store sydamerikanske stjerne vi snakker om her?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Royal Antwerpen FC
« Svar #3: 14 Nov 2014, 15:17 »

Ved ikke lige om han er den næste store stjerne, men overdrivelse fremmer forståelsen Wink
Men han hedder José Luis Valdez, og er fra Paraguay.
Logged

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Royal Antwerpen FC
« Svar #4: 15 Nov 2014, 10:42 »

Jeg havde også et spil med dem i 2014, synes dog at det faktisk var en svær opgave at få dem op i den bedste liga Peace Hvordan ser det ud i år? er det til at rykke op, eller skal man virkelig have de taktiske briller på?
Logged

Traditionsklub siden 1924

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Royal Antwerpen FC
« Svar #5: 15 Nov 2014, 20:09 »

Så har jeg startet med dem, og det første jeg vil forsøge er at få spillerne ned i løn, da klubbens økonomiske situation ikke er for god
Logged

Traditionsklub siden 1924

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010