home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 414 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Regen show-off
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Regen show-off  (Læst 68433 gange)
beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Regen show-off
« Svar #30: 26 Jan 2015, 17:05 »

Jeg har udviklet mit hold EKSTREMT, og var heldig allerede fra første sæson, hvor jeg mødte Celtic i den afgørende kval til Champions League, hvor halvdelen af deres hold var skadet..., så tabte 2-1 på udebane og vandt 1-0 på hjemmebane.

Har ingen modstand i ligaen, så har fået lette betingelser, og to gange allerede udbygget trænings faciliteterne..., men Lewis er bestemt en ener som Gibraltarisk spiller..., ingen andre talenter når ham til sokkeholderne..., og flere klubber har da også allerede vist interresse..., hvad angår Marcos, undrede det mig meget at jeg kunne få ham til klubben..., men han er vidunderlig fodboldspiller, og jeg er sikker på champions league kval. hvert år, det hjælper meget, og min økonomi er framragende med 3 gange champions league gruppespil i træk...

Men ja jeg var overrasket over at få sådan et talent fra Gibraltar..., men som sagt også den eneste spiller jeg har set af Gibraltarisk oprindelse der kan bruges til noget. Opstemt
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Regen show-off
« Svar #31: 26 Jan 2015, 17:11 »

Mon ikke at han alene kan få Gibraltar en del pladser fra på verdensranglisten?? :-)
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Regen show-off
« Svar #32: 26 Jan 2015, 17:29 »

Mon ikke at han alene kan få Gibraltar en del pladser fra på verdensranglisten?? :-)

Hvis han vælger Gibraltar..., han er også Engelsk og han har ikke valgt endnu, han vil vente siger han.
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Regen show-off
« Svar #33: 28 Jan 2015, 16:47 »

Den næste jeg får fat på, som ser virkelig god ud, kommer til at koste mig 7,5 mio euro.:



Det bliver en gudehandel har jeg på fornemmelsen.
Logged

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Regen show-off
« Svar #34: 28 Jan 2015, 16:51 »

Den næste jeg får fat på, som ser virkelig god ud, kommer til at koste mig 7,5 mio euro.:



Det bliver en gudehandel har jeg på fornemmelsen.

Damn, han er jo allerede et fysisk monster i en alder af 16!! Gode gener i den knægt! Wink KØB!!
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Regen show-off
« Svar #35: 28 Jan 2015, 16:54 »

Synes at der er utrolig mange voldsomme russiske talenter i FM15? Er der flere der også har oplevet det? I mit save med Brøndby var der også 5-6 17 årige russer som allerede var voldsomme.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Regen show-off
« Svar #36: 28 Jan 2015, 17:04 »

Jeg har udviklet mit hold EKSTREMT, og var heldig allerede fra første sæson, hvor jeg mødte Celtic i den afgørende kval til Champions League, hvor halvdelen af deres hold var skadet..., så tabte 2-1 på udebane og vandt 1-0 på hjemmebane.

Har ingen modstand i ligaen, så har fået lette betingelser, og to gange allerede udbygget trænings faciliteterne..., men Lewis er bestemt en ener som Gibraltarisk spiller..., ingen andre talenter når ham til sokkeholderne..., og flere klubber har da også allerede vist interresse..., hvad angår Marcos, undrede det mig meget at jeg kunne få ham til klubben..., men han er vidunderlig fodboldspiller, og jeg er sikker på champions league kval. hvert år, det hjælper meget, og min økonomi er framragende med 3 gange champions league gruppespil i træk...

Men ja jeg var overrasket over at få sådan et talent fra Gibraltar..., men som sagt også den eneste spiller jeg har set af Gibraltarisk oprindelse der kan bruges til noget. Opstemt

Kan ikke rigtigt se det imponerende i det - jo de er rigtig gode deres alder taget i betragtning, men hvis nu ikke der var "snydt" eller ændret i databasen ville det for alvor være imponerende...
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Regen show-off
« Svar #37: 28 Jan 2015, 17:08 »

Kan ikke rigtigt se det imponerende i det - jo de er rigtig gode deres alder taget i betragtning, men hvis nu ikke der var "snydt" eller ændret i databasen ville det for alvor være imponerende...

Jeg har brugt den database som SIgames har udviklet for den Gibratariske liga. Hvis det er snyd så fair nok. Jeg har intet ændret selv, hvis det er det du siger/hentyder til.
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Regen show-off
« Svar #38: 28 Jan 2015, 17:11 »

Synes at der er utrolig mange voldsomme russiske talenter i FM15? Er der flere der også har oplevet det? I mit save med Brøndby var der også 5-6 17 årige russer som allerede var voldsomme.

Helt enig, jeg har også set et hav af russiske spillere i mine forskellige spil..., Real Madrid har købt 4 i et af mine saves, indenfor 4 år..., og det sværmer med dem både i tysk, fransk og italiensk fodbold, og selv i england er der enkelte købte. Og den russiske liga er vild..., så vild at jeg reelt har overvejet at starte et save op der.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Regen show-off
« Svar #39: 28 Jan 2015, 17:12 »

Jeg har brugt den database som SIgames har udviklet for den Gibratariske liga. Hvis det er snyd så fair nok. Jeg har intet ændret selv, hvis det er det du siger/hentyder til.


Med al respekt Beringer - men du skulle have vundet VM for klubhold i 2016, Champions league i 2017, UEFA Super cuppen i 16 og 17, som ville betyder du enten vandt CL eller EL i 2015.... og det kan IKKE lade sig gøre med ingame SI databasen.

med mindre du har brugt Save to win (og selv det ville være svært)
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Regen show-off
« Svar #40: 28 Jan 2015, 17:34 »

I mit 15/16 game, havde jeg lånt 3 spillere fra Chelsea (Matej, Kalas & Cuevas)..., hvilket gjorde mit champions league hold betydeligt bedre rent deffentsivt..., og desuden havde jeg lånt Juan Mata, som var sat til lån i Man Utd og Edward Sithole fra Brøndby (en regen fra dem gigantisk god sydafrikaner)..., så jeg lånte mig til klasse, som gav mig europæisk i foråret og en semifinale i champions league, med save to win.

Året efter kunne jeg hente gode spillere, hvoraf de to af dem fra chealse som jeg havde lånt (Kalas og Matej) og Mata blev frigivet, ham hentede jeg, samt fra Aab hentede jeg Spalvis som banker den ene kasse ind efter den anden europæisk, så der kom jeg i finalen i Champions league, og selvom at det tog mig 5 forsøg, vandt jeg over Madrid (Real)..., så jo det kan lade sig gøre, selvom at det meget har været for lånte spillere, er gode talenter hentet ind, og har gjort forskelle. Neal Maupay f.eks. har gjort det godt. Muligheden for at spille fast i Champions League har gjort store forskelle for folk, og økonomien har udviklet sig eksplosivt, hvilket har betydet udvikling i træning og ungdom hvert år...

Så ingen snyd, medmindre save to win (som du kalder det) er snyd.

Men nok  om hvordan..., kan ikke se denne diskussion har noget med regens generelt at gøre, så vil du vide mere om hvordan jeg har fået Red Imps frem i tabellen kan du jo skrive privat.
« Seneste Redigering: 28 Jan 2015, 17:37 af beringer » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Regen show-off
« Svar #41: 28 Jan 2015, 17:54 »

I mit 15/16 game, havde jeg lånt 3 spillere fra Chelsea (Matej, Kalas & Cuevas)..., hvilket gjorde mit champions league hold betydeligt bedre rent deffentsivt..., og desuden havde jeg lånt Juan Mata, som var sat til lån i Man Utd og Edward Sithole fra Brøndby (en regen fra dem gigantisk god sydafrikaner)..., så jeg lånte mig til klasse, som gav mig europæisk i foråret og en semifinale i champions league, med save to win.

Året efter kunne jeg hente gode spillere, hvoraf de to af dem fra chealse som jeg havde lånt (Kalas og Matej) og Mata blev frigivet, ham hentede jeg, samt fra Aab hentede jeg Spalvis som banker den ene kasse ind efter den anden europæisk, så der kom jeg i finalen i Champions league, og selvom at det tog mig 5 forsøg, vandt jeg over Madrid (Real)..., så jo det kan lade sig gøre, selvom at det meget har været for lånte spillere, er gode talenter hentet ind, og har gjort forskelle. Neal Maupay f.eks. har gjort det godt. Muligheden for at spille fast i Champions League har gjort store forskelle for folk, og økonomien har udviklet sig eksplosivt, hvilket har betydet udvikling i træning og ungdom hvert år...

Så ingen snyd, medmindre save to win (som du kalder det) er snyd.

Men nok  om hvordan..., kan ikke se denne diskussion har noget med regens generelt at gøre, så vil du vide mere om hvordan jeg har fået Red Imps frem i tabellen kan du jo skrive privat.


Nu var det mere reaktionen på "vilde talenter" i Gibraltar - og derfor jeg hiver i bullshit alarmen...
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Regen show-off
« Svar #42: 28 Jan 2015, 18:01 »

Men der var jo kun et vildt talent fra Gibraltar..., resten er jo hentet ind fra andre klubber.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Regen show-off
« Svar #43: 29 Jan 2015, 14:46 »

Kan jo godt se at niveauet virker lidt ekstremt herinde. Ikke desto mindre er jeg nu ret godt tilfreds med at snuppe denne herre foran de fleste af de helt store, fra min tyske samarbejdsklub. Thanasis Giannoulakis Han er selvfølgelig ikke i nærheden af de folk der vises frem herinde med 5-10 stats over 16 i en alder af 15-17 år, men den slags koster nu altid bare flere hundrede millioner i mine saves (når de overhovedet dukker op!).
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Regen show-off
« Svar #44: 29 Jan 2015, 15:09 »

Kan jo godt se at niveauet virker lidt ekstremt herinde. Ikke desto mindre er jeg nu ret godt tilfreds med at snuppe denne herre foran de fleste af de helt store, fra min tyske samarbejdsklub. Thanasis Giannoulakis Han er selvfølgelig ikke i nærheden af de folk der vises frem herinde med 5-10 stats over 16 i en alder af 15-17 år, men den slags koster nu altid bare flere hundrede millioner i mine saves (når de overhovedet dukker op!).

Bestemt en spiller der kan blive til noget - især med folk som Mads Fenger og Daniel Wass omkring ham (:
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010