|
TripleX9
|
|
Det ser sgu godt ud Herlev 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JSLindholt
Lilleputspiller
|
|
Jeg har også valgt at prøve kræfter med denne challenge. Valgte Shakhtar til første trin og var heldig/dygtig nok til at vinde Chl i første sæson, søger nu job i england. Smider en update når jeg har fundet ny arbejdsgiver 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ksaper_and
|
|
Så er trin 2 i England klaret. Nu må vi se hvor jeg så skal hen ad..... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Herlev
|
|
Min 1. sæson i Liverpool gik over alt forventning. Jeg vil dog sige jeg aldrig før har prøvet at arbejde med en så komplet trup. Jeg tror mulighederne er store for, at jeg allerede efter 2. sæsoner i Liverpool er på vej mod trin 3. Udover nedenstående vandt jeg også CL. Så kom jeg sikkert videre til trin 3, nu håber jeg bare på et hurtigt jobtilbud  
|
|
|
|
|
|
The mighty Blues from London CHELSEA!!
Obi Mikel - En af de største!
|
|
|
|
|
Herlev
|
|
Så fandt jeg min klub til at gennemfører trin 3 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boennelykke
|
|
Melder mig ud, da min computer crashede og slettede stort set alt data inklusiv mit fm data ...
EDIT: Lige meget jeg fik genskabt det !!
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Jan 2015, 09:54 af Boennelykke »
|
|
|
|
|
|
|
TripleX9
|
|
Så fandt jeg min klub til at gennemfører trin 3  Herlev.... Kan ikke se hvilken klub, som du har valgt til trin 3 på denne computer. Jeg er ved at opdatere listen på side 1 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Herlev
|
|
Napoli 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TripleX9
|
|
Napoli   så skulle alt også være up to date igen. På nær de, der ikke har smidt SS op som proof.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ksaper_and
|
|
Nå første sæson i Inter blev ikke helt så vellykket som håbet. Så nu er det med kniven for struben i 2. sæson... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MathiasOttsen
|
|
Færdig med første sæson med Ajax. Ubesejret i ligaen og pokal turnering mens jeg røg ud i knock out runden efter gruppespillet i champions league (Ubesejret i gruppespillet). Jeg daler derfor videre i min 2 sæson i Ajax og forbliver i 1. trin 
|
|
|
|
|
|
"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3
|
|
|
|
|
ksaper_and
|
|
Det lykkedes sgu!!  - nu skal jeg videre til Spanien. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TripleX9