home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 383 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Wolfsburg
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Wolfsburg  (Læst 25719 gange)
anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #45: 13 Mar 2015, 15:14 »

Er i oktober 2016, og synes jeg har et hold som bør kunne begå sig på Europas højeste niveau. Er i sær tilfreds med kvaliteten på den centrale midtbane samt købet af Januzaj Smiley

Der er da ikke meget tysk over det hold. Selvom holdet er godt, så synes jeg der mangler nogle tyskere.
Logged

Liverpool F.C

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #46: 13 Mar 2015, 18:22 »

Der er da ikke meget tysk over det hold. Selvom holdet er godt, så synes jeg der mangler nogle tyskere.

Jeg spiller også med Wolfsburg, og jeg er også på konstant jagt efter tyskere. Jeg bruger ofte Jung på højre back, men ellers så er problemet bare (synes jeg), at hvis man skal have tyskere med topniveau, så skal de hentes i Bayern eller Dortmund og til dels Leverkusen. Og så koster de altså bare kassen! Smiley
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #47: 13 Mar 2015, 21:02 »

Jeg spiller også med Wolfsburg, og jeg er også på konstant jagt efter tyskere. Jeg bruger ofte Jung på højre back, men ellers så er problemet bare (synes jeg), at hvis man skal have tyskere med topniveau, så skal de hentes i Bayern eller Dortmund og til dels Leverkusen. Og så koster de altså bare kassen! Smiley
Jeg spiller også selv med Wolfsburg, men synes nu udvalget af tyske spillere er okay. Min økonomi sejler fuldstændigt, og har et underskud på mere end 200 millioner. Så efter jeg i sommervinduet hentede nogle kompetente tyske spillere - Niklas Stark, Sebastian Rudy og Bellarabi samt Digne og Munir på en lejeaftale, så blev jeg nødt til at sælge ud af klubbens løntunge spillere. Jeg havde i sommervinduet skilt mig af med Vieirinha, Schäfer osv. I vintervinduet blev jeg nødt til at sælge både Gustavo og Rodriguez for cirka 320 millioner samlet. Det gav lidt luft i transfer og lønbudgettet. Ind som erstatning hentede jeg Verratti og Ginter for 80 millioner samlet og til under den halve løn. Jose Enrique hentede jeg også på en kort lejeaftale. Winston Reid kommer i øvrigt til til sommer på fri transfer.
Logged

Liverpool F.C

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #48: 14 Mar 2015, 01:21 »

Jeg spiller også selv med Wolfsburg, men synes nu udvalget af tyske spillere er okay. Min økonomi sejler fuldstændigt, og har et underskud på mere end 200 millioner. Så efter jeg i sommervinduet hentede nogle kompetente tyske spillere - Niklas Stark, Sebastian Rudy og Bellarabi samt Digne og Munir på en lejeaftale, så blev jeg nødt til at sælge ud af klubbens løntunge spillere. Jeg havde i sommervinduet skilt mig af med Vieirinha, Schäfer osv. I vintervinduet blev jeg nødt til at sælge både Gustavo og Rodriguez for cirka 320 millioner samlet. Det gav lidt luft i transfer og lønbudgettet. Ind som erstatning hentede jeg Verratti og Ginter for 80 millioner samlet og til under den halve løn. Jose Enrique hentede jeg også på en kort lejeaftale. Winston Reid kommer i øvrigt til til sommer på fri transfer.

Af dem du nævner synes jeg faktisk kun det er Stark, som har niveau til at være med helt i toppen i verden. Peace
Men ja økonomien sejler. Gør den stadig for mig midt i fjerde sæson, hvilket også er grunden til, at jeg ikke har lavet nogle store indkøb i transfervinduet i sommers - hvilket jeg har gjort de andre år. For på trods af at økonomien sejler, så giver bestyrelsen et kæmpe transferbudget hvert sæson. Jeg har dog lidt på fornemmelsen, at den dårlige økonomi skyldes, at der ikke kommer flere eller større sponsorater til. Mit sponsorat (det på lidt over 500 millioner kr.) er hvert fald ikke blevet ændret endnu, så jeg håber det snart sker inden alt for mange år i takt med jeg bevæger mig op til de allerbedste klubber, som jo også har øgede sponsorindtægter hvert år. Bestyrelsen har også valgt at bygge et nyt stadion, så det håber jeg kan skabe flere indtægter, når nu de har optaget et mangeårigt lån...
Men hvordan lykkedes det dig lige at hente Verratti og Ginter for 80 millioner samlet?! Shockeret Thumbs Up
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #49: 14 Mar 2015, 03:59 »

Af dem du nævner synes jeg faktisk kun det er Stark, som har niveau til at være med helt i toppen i verden. Peace
Men ja økonomien sejler. Gør den stadig for mig midt i fjerde sæson, hvilket også er grunden til, at jeg ikke har lavet nogle store indkøb i transfervinduet i sommers - hvilket jeg har gjort de andre år. For på trods af at økonomien sejler, så giver bestyrelsen et kæmpe transferbudget hvert sæson. Jeg har dog lidt på fornemmelsen, at den dårlige økonomi skyldes, at der ikke kommer flere eller større sponsorater til. Mit sponsorat (det på lidt over 500 millioner kr.) er hvert fald ikke blevet ændret endnu, så jeg håber det snart sker inden alt for mange år i takt med jeg bevæger mig op til de allerbedste klubber, som jo også har øgede sponsorindtægter hvert år. Bestyrelsen har også valgt at bygge et nyt stadion, så det håber jeg kan skabe flere indtægter, når nu de har optaget et mangeårigt lån...
Men hvordan lykkedes det dig lige at hente Verratti og Ginter for 80 millioner samlet?! Shockeret Thumbs Up

Tror det er pga. den nye update. værdien på spillere er faldet helt vildt!
Logged

H A L A   M A D R I D!

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #50: 15 Mar 2015, 04:19 »

De blev begge sat til salg ved vintervinduet. Hverken Rudy eller Bellarabi bliver verdensklasse, men de er gode spillere, og kan sagtens tilføre noget til mit hold lige nu. Om de kan det om et par sæsoner - det tror jeg ikke. Rudy er en rotationsspiller, men i og med at Jung og Träsch begge var skadet fra start, og begge har haft endnu en længerevarende skade, så har jeg brugt Rudy fast som HB. Ochs synes jeg er elendig, og hans kontrakt udløber da også til sommer - det samme gælder Träsch.
Logged

Liverpool F.C

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #51: 15 Mar 2015, 16:05 »

De blev begge sat til salg ved vintervinduet. Hverken Rudy eller Bellarabi bliver verdensklasse, men de er gode spillere, og kan sagtens tilføre noget til mit hold lige nu. Om de kan det om et par sæsoner - det tror jeg ikke. Rudy er en rotationsspiller, men i og med at Jung og Träsch begge var skadet fra start, og begge har haft endnu en længerevarende skade, så har jeg brugt Rudy fast som HB. Ochs synes jeg er elendig, og hans kontrakt udløber da også til sommer - det samme gælder Träsch.

Rotationsspillere er også ekstremt vigtige - især i FM 15, hvor spillerne er mere trætte i forhold til tidligere spil. Thumbs Up
Ochs er ekstremt elendig! Träsch holdt egentlig fint niveau i de få kampe han fik i første sæson, og i frygt for jeg ikke kunne finde bedre og billigere reserver, valgte jeg at forlænge med ham 11 dage før den udløb. Han fik en treårig forlængelse. I sommerpausen lige efter forlængelsen hentede jeg dog Chambers, så egentlig var Träsch ikke længere nødvendig. Men fandt så ud af, at han hurtigt kunne trænes til at blive venstreback, hvilket jeg udnyttede, og han har lige siden været reserve for Rodriguez. Han brokker sig tit over manglende spilletid, men har her midt i fjerde sæson tilbudt ham en toårig forlængelse, da jeg endnu ikke har fundet en bedre og billigere reserve. Smiley
Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #52: 16 Mar 2015, 17:36 »

Der er da ikke meget tysk over det hold. Selvom holdet er godt, så synes jeg der mangler nogle tyskere.
Nej det har du ret i Smiley har godt nok spekuleret lidt i det, men synes bare jeg har kunne få meget mere kvalitet for pengene i udlandet.
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #53: 16 Mar 2015, 23:48 »

Nu har jeg selv afsluttet 2. sæson. 1. sæson endte med Europa League finale, hvor jeg tabte til Barcelona. Førte ellers 1-0, og var godt på vej mod sejren, men Digne får så sit andet gule kort i de 62' minut, og efter det scorede Neymar to hurtige mål i 71' og 77' minut. Rakitic lukkede kampen til allersidst, da jeg smed alle frem. I ligaen fulgte jeg godt med Bayern, men efter en dårlig anden halvdel, hvor jeg havde en ligastatistisk på 9-3-5, så endte jeg langt efter Bayern. Bayern endte på 89 point, mens jeg selv fik 74 - Dortmund blev 3'er med 71 point. I cuppen røg jeg skuffende ud mod Hoffenheim i 2. runde.

2. sæson skuffede jeg i Champions League, hvor jeg endte som 3'er i min gruppe med 7 point. Chelsea og PSG sluttede 1. og 2. med hhv. 13 og 10 point. Jeg endte så op i Europa League, hvor jeg lidt heldigt slog Porto i kvartfinalen, og var så ganske sikker på en finaleplads, men tabte 3-2 samlet til Ajax i semifinalen. I cuppen røg jeg endnu engang ud hurtigt, hvor jeg tabte 3-0 til Gladbach i 3. runde. I ligaen var jeg godt kørende over hele sæsonen, og havde også skabt et komfortabelt forspring til Bayern. Med 7 kampe havde jeg 9 point ned, men efter latterlige nederlag til Augsburg ude og Leverkussen hjemme og en kamp ude mod Bayern, så var forspringet smidt. Bayern tabte jeg selvfølgelig også til, og derfor var det målforskellen, der skulle afgøre det. Efter Bayern kampen førte jeg på flest scorede mål, begge hold lå med +39. Jeg slog Hertha 4-0 hjemme, mens Bayern slog Hamburg 2-0 ude. I sidste runde slog jeg Kaiserslautern 3-2 på udebane, og eftersom Bayern kun vandt 2-0 hjemme mod Augsburg, så vandt jeg mesterskabet med en målforskel på +1 i forhold til Bayern.



Jeg har forsøgt at holde holdet så tysk, som jeg synes er muligt på det niveau. Jeg har bl.a. forsøgt at sælge Benaglio, men der kom ingen bud, så jeg lader bare hans kontrakt udløbe. Jeg hentede Timo Horn i stedet, som er yngre, bedre og tysker. Bellarabi gjorde det rigtig godt i 1. sæson, men Atl. Madrid bød 250 millioner, som jeg ikke kunne afvise. Ind hentede jeg så Depay for ca. samme beløb.

Mine transfers:




Jeg havde egentlig forventet, at jeg ville kunne hente et af de store tyske talenter - Meyer, Draxler, Goretzka, Volland, Gaudino, Süle m.fl., men de koster fandme alle sammen +500 millioner. Jeg har også prøvet at hente spiller som Johannes Geis, Gerhardt, Christoph Kramer, Mustafi osv., men også de koster alt for meget. Jeg har dog hentet en del tyske spillere, hvor Ginter, Stark og Horn alle spiller fast. Ginter har været en del skadet, men Naldo ryger på fri transfer, og Ginter tager hans plads. Jeg overvejer også at sælge De Bruyne. Han spiller dårligt, og jeg får også Tielemans 1. juli. Jeg vil også gerne have, at Arnold spiller fast ved siden af Verratti og så med Tielemans som rotation. Schürrle har helt klart været min bedste spiller i 2. sæson, hvor han endte med 34 mål og 12 assist i 42(6) kampe. I ligaen lavede han 27 mål og 10 oplæg i 31(2) kampe, og med en gns. bedømmelse på 7.93.

Min taktik ser sådan her ud.

Logged

Liverpool F.C

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg
« Svar #54: 18 Mar 2015, 20:36 »

Så vil jeg også lige lave en kort update på mit spil.
Har netop afsluttet fjerde sæson, hvor jeg kun vandt pokalturneringen. Bayern vandt ligaen med otte point, Leverkusen slog mig i Super Cuppen og jeg tabte sammenlagt til Chelsea i semifinalen af CHL. Nåede dog at banke Real 4-0 og samlet 5-3 i kvartfinalen, hvilket gjorde mig sindssyg glad!
Er dog stadig meget tilfreds med vores resultater hidtil:
1. sæson: 3. plads i ligaen, 2. plads i pokalturneringen, ottendedelsfinalen i Europa League
2. sæson: 1. plads i ligaen, 1. plads i pokalturneringen, ottendedelsfinalen i Champions League
3. sæson: 1. plads i ligaen, semifinale i pokalturneringen, kvartfinalen i Champions League, nederlag i Super Cuppen
4. sæson: 2. plads i ligaen, 1. plads i pokalturneringen, semifinalen i Champions League, nederlag i Super Cuppen

Holdet ser således ud:
Rulli
Chambers/Jung - Carpanu (regen)/Chambers - Balanta - Rodriguez
Samper
Romero - Isco/De Bruyne
De Bruyne/Fede Cartabia - Depay
Munir/Barbosa/Jovic
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #55: 19 Mar 2015, 11:40 »

Wuhu.. Så fik man lige Götze på en fri transfer... Eller noget. Hans kontrakt med Bayern udløb, og skyndte mig at skrive kontrakt med ham. Han krævede så 1.7 millioner om ugen + en masse bonusser. Depay får 920k om ugen, og ellers er der kun Volland og Mustafi, som får over 600k om ugen, så han bliver den klart bedst betalte. Det kostede mig 55 millioner af transferbudgettet at hente ham på fri transfer, men kunne for 77.5 millioner ekstra købe ham nu her, og det valgte jeg så at gøre. Så han endte med at koste 132 millioner kroner, og koster så omkring 2 millioner om ugen inkl. bonusser.
Logged

Liverpool F.C

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg
« Svar #56: 10 Jun 2015, 20:17 »

Jeg blev efter en sæson og 7 kampe i anden sæson hos Hertha Berlin, tilbudt jobbet hos Wolfsburg som havde fået en forfærdeligt start på sæsonen. Klubben lå sidst med 4 nederlag, 2 uafgjort og en enkelt sejr i pokalturneringen over Sandhausen.

Det har gået over alt forventning, og klubben målsætning om at komme ud og spille i Europa er nu så godt som sikret med 8 kampe igen. Holdet ligger nr. 1 med 55 point for 26 kampe, og ikke en eneste nederlag siden min ankomst hverken i pokalturneringen eller ligaen.

I vinterens transfervindue gjorde jeg to indkøb i form af Matias Kranevitter (12 mio) og Matthias Ginter (70 mio). Bas Dost blev solgt for 43 mio til Koln, mens sommersigningen Yuya Osako blev solgt til RBL for 19 mio.

Jeg stiller op på følgende måde:
Sweeper Målmand - (Offensiv)
Højre back - (Support)
Central forsvar - (Support)
Central forsvar - (Stopper)
Venste back - (Support)
Defensiv midtbane - (Forsvar)
Central midtbane - (Angreb)
Fremskudt playmaker - (Support)
Højre fløjspiller - (Angreb)
Indvendig angriber (Angreb)
Falsk 9 - (Support)

Jeg spiller altid holdform som frit, og enten kontrollerende eller offensivt alt efter modstandernes niveau. De mest nævneværdige spiller er Kevin De Bryne med et gennemsnit på 7.98 efter 28 kampe, Andre Schurrle og Raul Jimenez der for alvor fik gang i målscoringen efter jeg ændret taktikken fra skarpretter til falsk 9. Det er blevet til 15 stk de sidste 9 kampe.

Der kommer en opdatering på sæsonen, og sommerens indkøb d. 1 september.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010