home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 272 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Napoli
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Napoli  (Læst 2669 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Napoli
« : 10 Nov 2014, 08:08 »

Så har jeg kastet mig ud i mit første rigtig spil i FM2015. Valget er faldet på Napoli, som jeg synes har et utroligt spændende hold, specielt offensivt.

Jeg kunne godt tænke mig at spille med presspil og være i boldbesiddelse. Det skal sådan være lidt ala Leverkusen IRL hvor de presser modstanderen utroligt meget. Så ville høre hvilke indstillinger i taktikken som kan hjæle på det.

Har indtil videre sat den som:
Skærm meget meget mere af   (Forestiller mig at der heletiden vil være pres på boldholder)
Kortere afleveringer (Når jeg så har bolden vil jeg også gerne have mulighed for at spille den rundt, så modstanderen også skal løbe efter den)
Løb mod forsvar  (Jeg vil dog også gerne spille lidt direkte, så når mine bedste spillere har bolden, må de gerne udfordre)
Skub højere op  (Er lidt usikker her, men tænker at hvis jeg står højrere op på banen, det vil være en fordel i presset, så de ikke får plads til at spille den rundt)
Bliv på fødderne (Jeg vil gerne have spillerne ikke bare kaster sig rundt med vilde taklinger, men laver et pres ved at stå op)

Taktik:
Jeg er ude i en 4-4-1-1 eller 4-2-3-1. Sidste nævnte virker perfekt til Napoli. Tror muligvis jeg vil spille med offensive kanter hjemme og med 4 på linie på udebane.

Men håber folk vil komme med input til hvordan man spiller aggresivt presspil.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Napoli
« Svar #1: 19 Nov 2014, 03:08 »

Overvejer et seriøst spil med Napoli efter lysten til mit Red Star save er væk. Har haft et godt øje til Napoli de sidste år af fm så regner med at starte et spil op som skal få lysten frem igen Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Napoli
« Svar #2: 19 Nov 2014, 20:50 »

Efter at være gået kold i mit Red Star spil har jeg valgt at starte op med Napoli. Napoli er en rigtig spændene klub for mig, da jeg interessere mig meget for Italien. Napoli har som i FM 14 en rigtig god trup, dog ikke så mange italienske spillere, men de kommer forhåbentligt Smiley. Jeg har valgt at stille op i en 4-2-3-1 som passer perfekt til de spillere der er i førsteholdstruppen. Alle venskabskampe er lige blevet færdig spillet og de er alle blevet vundet overlegent. Jeg har valgt at skifte hele staben ud på nær en målmandstræner og en fysik træner, eller er alle skiftet ud så nu består trænerstaben af 2X Spansk 3X Italiensk 2X Hollandsk og 1X Dansker (mig). Når klubbens omdømme kommer højere op vil jeg skille mig af med alle "udenlandske" trænere og så have en stab der kun består af italienere (kræver at de er gode nok). Af handler har jeg gjort mig 2 gode køb til bredden nu og til fremtiden. Balanta og Romero er kommet ind for 60 mio hver så det er jeg glad for. har valgt ikke at hente stortalentet fra Inter Bonazzoli. Målet for en italiensk angriber må være Alberto Ceri, den mand er klasse. Ellers er jeg på jagt efter nogle italienske talenter til forsvaret så hvis folk har nogle der en overkommelig pris så smid dem her ind så kan jeg tage et kig på dem Smiley.

Vi har trukket FCK i CHL Kval, så der skulle jeg gerne hente en sejr hjem eller 2 så jeg kommer til at spille CHL.

Vender tilbage med en opdatering omkring mit spil.
« Seneste Redigering: 19 Nov 2014, 21:02 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Napoli
« Svar #3: 20 Nov 2014, 01:17 »

Skal til at starte forfra da min computer valgte at genstarte (opdatering). Men det bliver med Napoli igen og tror jeg har fundet "taktikken" med Napoli. Jeg vil gå efter det samme personale måske med en ændring eller 2. Jeg vil ikke købe Lucas og Balanta - jeg skal have en back i stedet også en ekstra fløj med stort potentiale. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010