home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 615 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Taktisk hjælp - Gladbach
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Taktisk hjælp - Gladbach  (Læst 6121 gange)
champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Taktisk hjælp - Gladbach
« Svar #15: 21 Nov 2014, 11:26 »

Spiller med Dortmund - og der fører de Bundesligaen halvejs i første sæson.

De er voldsomt stærke i en 4-4-1-1.

Rafael laver mange mål og Andre Hahn er et bæst.

Så prøv at arbejde med at få dén til at virke Wink
Logged

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Taktisk hjælp - Gladbach
« Svar #16: 22 Nov 2014, 21:26 »

Tak for svarene.

Jeg fik en hæderlig 6 plads i min første sæson, på trods af jeg ikke vandt i 8 liga kampe i træk.
Har lavet min formation lidt om og fået i par nye spillere:
]

Men mine udekampe er jeg ikke helt tilfreds med endnu, jeg bider negle hver gang og der er ikke ro på nerverne før kampen er ovre:-)
Efter 7 kampe i denne sæson ligger jeg dog på første pladsen, men har dog også været lidt heldig.

Her kommer der statistik over 3 kampe, hvorfor er det jeg brænder så mange chancer eller er det meget normalt FM½5?
]
]
]
Logged

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Taktisk hjælp - Gladbach
« Svar #17: 23 Nov 2014, 00:09 »

Har vundet alle hjemmekampe på nær en.
Har i nogle gode råd til udebane?
udebane:
]
Jeg spiller kontroller med disse holdinstillinger:
]

Jeg har prøvet at spille kontra, men så synes jeg mit hold kommer til ingen chancer og ved offensiv har de nemt ved at scorer.
Jeg har lagt mærke til at jeg kommer meget hurtig bagud og ved sgu ikke hvad jeg skal gøre.
Logged

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Taktisk hjælp - Gladbach
« Svar #18: 24 Nov 2014, 21:04 »

Er der nogen der vil give mig noget feedback på de billeder jeg har lagt op? -)

Har virkelig brug for hjælp til udebanen.
Logged

koegefreak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Taktisk hjælp - Gladbach
« Svar #19: 01 Dec 2014, 09:31 »

Prøv eventuelt at flytte rundt på din trekant på midten, så du spiller med to på den defensive - spiller selv med en boldvindende defensivt orienteret og en dybdelæggende playmaker på support. Mine kanter har jeg rykket et tak ned, så de ligger på den brede midtbane. Andre Hahn og Traore fungerer rigtig godt dernede som fløjspillere - jeg har dem på som support på udebane.

Rent taktisk spiller jeg mere henholdende og skærmer mindre af med en meget mere direkte taktik. Spiller smalt, udnytter fløjene og falder ned på banen. Havde selv problemer, inden jeg lavede det om. Brug det eller lade vær :-) Har desværre ingen screenshots, da jeg er gået i gang med et nyt spil Opstemt
Logged

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Taktisk hjælp - Gladbach
« Svar #20: 22 Dec 2014, 00:40 »

Prøv eventuelt at flytte rundt på din trekant på midten, så du spiller med to på den defensive - spiller selv med en boldvindende defensivt orienteret og en dybdelæggende playmaker på support. Mine kanter har jeg rykket et tak ned, så de ligger på den brede midtbane. Andre Hahn og Traore fungerer rigtig godt dernede som fløjspillere - jeg har dem på som support på udebane.

Rent taktisk spiller jeg mere henholdende og skærmer mindre af med en meget mere direkte taktik. Spiller smalt, udnytter fløjene og falder ned på banen. Havde selv problemer, inden jeg lavede det om. Brug det eller lade vær :-) Har desværre ingen screenshots, da jeg er gået i gang med et nyt spil Opstemt

Jeg må desværre erkende at jeg opgav at lave min egen taktik, jeg kunne simpelthen ikke få det til at køre stabilt, selvom jeg gjorde et ihærdigt forsøg og brugte mange timer på det.
Nu har jeg hentet en taktik og nu kører det bare.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010