|
|
|
Nodiem
|
|
Hvornår tænker du og hvilken liga ?
|
|
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
|
|
|
daugaard
|
|
kunne måske også godt være klar, er der blevet noget forbedret på den front?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jobbos1980
Lilleputspiller
|
|
Har kun spillet et enkelt spil, så er ik helt klar over evt ændringer..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Jeg er klar til at give det et forsøg klokken 18:00 
|
|
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
Jobbos1980
Lilleputspiller
|
|
Cool  du ka jo lige komme med lidt ønsker om ligaer osv hvis det er  her tænker jeg lidt på indstillinger og om der ska laves nogle regler, eller det bare er derud af 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Forbered et oplæg, og så ser vi om ikke vi kan samle 3-5 stykker i en given liga 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JaWocKa
|
|
Altså, jeg ville meget gerne hvis vi f.eks. ku finde en "fast" dag om ugen eller noget hvor vi kunne spille, men hvis det er sådan noget med at det kun bliver den her gang eller måske 2, og vi ikek engang får startet ligaen, så er det altså ikke lige mig 
|
|
|
|
|
|
JaWocKa
|
|
|
|
Jobbos1980
Lilleputspiller
|
|
lyder fornuftigt marseille, jeg er oss klar på et lidt mere langsigtet spil  jeg ka stort set alle aftener  da jeg ik laver andet hehe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JaWocKa
|
|
Har I en idé om hvor længe i spiller i dag? Jeg ved nemlig ikke om jeg skal noget senere, og vil ikke bare joine for at leave på et tidspunkt 
|
|
|
|
|
|
JaWocKa
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Jeg kan ikke spille alle aftener og kan ikke garantere en aften om ugen  så synes jeg hellere hvis i skal spille længere at jeg hopper fra 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|