home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 315 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Lower League Management
| | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 71956 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #45: 08 Nov 2014, 16:21 »

Jeg tænker HELT forfra. :-D
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #46: 08 Nov 2014, 16:22 »

Min manager blev maltetisk. Fik desværre ingen 2. nationalitet. Glæder mig til at se hvilket job jeg får. Har fået 36 jobinterviews på anden dag i spillet. Blandt andet har Jomo Cosmos tilbudt mig en samtale.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #47: 08 Nov 2014, 16:22 »

Tja, men nu hvor Svart også har fået tilbudt fra Jomo ved vi det bare er sådan :/
Logged

JaWocKa

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #48: 08 Nov 2014, 16:23 »

Hm vildt at du får det samme. Det er sindssygt mærkeligt. Har I manuelt været inde og søge alle de her jobs eller er I hoppet på ferie og ladet spillet søge jobsene for jer?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #49: 08 Nov 2014, 16:23 »

Jeg gik ind på jobcenter og trykkede "Søg alle jobs". Skal jeg lade være med det? Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #50: 08 Nov 2014, 16:24 »

Jeg søgte manuelt, skal vi gå på ferie? xD
Logged

JaWocKa

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #51: 08 Nov 2014, 16:25 »

Jeg har ihvertfald gjort det anderledes. Hoppede på ferie og lod spillet søge alle jobs. (Ved også at det er sådan Sunbao har gjort) og ingen af os fik mere end 1 samtale i starten - kom self flere med tid men der gik lidt tid mellem dem.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #52: 08 Nov 2014, 16:26 »

Okay, det prøver jeg så. Hvis det virker, er det andet da lidt af en bug + det nok skal nævnes i reglerne. Smiley
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #53: 08 Nov 2014, 16:26 »

Måske er buggen at hvis man søger jobs manuelt ser spillet "nationalt" omdømme som et universalt omdømme, altså gældende i alle lande. Hvor den istedet bør se på dette omdømme som forbundet til jobs i et specifikt land.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #54: 08 Nov 2014, 16:26 »

Njah. Selvfølgelig er jobbet fint i forhold til hvad man kan forvente af denne situation. Men jeg var faktisk også til samtale med dem, men fik dog tilbudt et andet job først.

Det hænger vel også sammen med hvordan man har opført sig i interviewet? Hvis man har givet dem god grund til at ansætte en, trods evnerne, så syntes jeg ikke det er mærkeligt. Jeg plejer at vælge filosofier hvor de er enige, så jeg har større chance for at fremstå som en person der vil passe ind i den klub filosofi som de præsenterer. Derfor kan jeg få jobs som reelt set er over hvad mine evner egentlig burde give mig. Så ret beset har han været dygtig, men muligvis også heldig.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #55: 08 Nov 2014, 16:27 »

Okay, det prøver jeg så. Hvis det virker, er det andet da lidt af en bug + det nok skal nævnes i reglerne. Smiley
Det står faktisk allerede:

"Derefter er det blot at gå på ferie og indstille det således at man søger alle jobs. Det er vigtigt at man går ind i alle jobsamtaler med målet om at få dette job"
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #56: 08 Nov 2014, 16:28 »

Njah. Selvfølgelig er jobbet fint i forhold til hvad man kan forvente af denne situation. Men jeg var faktisk også til samtale med dem, men fik dog tilbudt et andet job først.

Det hænger vel også sammen med hvordan man har opført sig i interviewet? Hvis man har givet dem god grund til at ansætte en, trods evnerne, så syntes jeg ikke det er mærkeligt. Jeg plejer at vælge filosofier hvor de er enige, så jeg har større chance for at fremstå som en person der vil passe ind i den klub filosofi som de præsenterer. Derfor kan jeg få jobs som reelt set er over hvad mine evner egentlig burde give mig. Så ret beset har han været dygtig, men muligvis også heldig.
Som en 100% no-namer så bør man ikke være i stand til at lande sådan et job, uanset hvor god sweet-talker man er.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #57: 08 Nov 2014, 16:29 »

Det står faktisk allerede:

"Derefter er det blot at gå på ferie og indstille det således at man søger alle jobs. Det er vigtigt at man går ind i alle jobsamtaler med målet om at få dette job"
Pinligt jeg ikke har lagt mærke til det, efter jeg har læst reglerne flere gange. Tunge
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #58: 08 Nov 2014, 16:31 »

Nej jeg kan godt følge det i siger.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #59: 08 Nov 2014, 16:34 »

Sig lige til hvis det fungerer bedre ved at søge på jobs via ferie-indstillingen. For så må jeg lige sætte lidt ekstra fokus på det i reglerne.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010