home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Klubskifte eller ej?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Klubskifte eller ej?  (Læst 2130 gange)
nln777
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Klubskifte eller ej?
« : 07 Nov 2014, 20:18 »

Nu sidder jeg i skrivende stund og har lige vundet den danske liga med 22 point ned til nummer to med FCM, og jeg har en fornemmelse af, at ligaen bliver meget kedelig de kommende år. Så derfor sidder jeg lige nu og overvejer om jeg skal takke ja til et jobtilbud fra Roma. Har sjældent spillet med danske klubber, så ville lige høre om folk synes det er fedt at blive ved med at spille med den samme klub, selvom man stensikkert vinder ligaen hvert år eller om der er bedre erfaringer med at skifte klub? Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Klubskifte eller ej?
« Svar #1: 07 Nov 2014, 20:19 »

Fortæl os gerne lidt mere, hvilken sæson, hvilket hold og har du et "projekt" som f.eks. at blive en mere international klub? Smiley
Logged

JaWocKa

nln777
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Klubskifte eller ej?
« Svar #2: 07 Nov 2014, 20:21 »

Hvis jeg skulle fortsætte med FCM er målet selvfølgelig at vinde Champions League på et tidspunkt. Er i 2018. Har dog en frygt for at det bliver lidt kedeligt i ligaen fremover, så ville lige høre om dem der plejer at spille med danske klubber stadig finder det underholdene selvom ligaen nærmest er afgjort før sæsonen er startet Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Klubskifte eller ej?
« Svar #3: 07 Nov 2014, 20:24 »

Selve ligaen bliver jo ved med at være kedelig, så det er helt klart Europa som holder ens motivation oppe. Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Klubskifte eller ej?
« Svar #4: 07 Nov 2014, 20:24 »

Sorry, jeg havde ikke set at du skrev med FCM, troede det var 22 point ned til dem Opstemt

Ehm, det ved jeg sgu ikke, personligt har jeg selv kigget lidt på Roma, og de har sgu lidt et spændende setup, men ved selvfølgelig ikke hvordan det er i 2018.

Hvis jeg var startet med FCK var jeg nok blevet, men det kun fordi jeg er FCK'er. Skifter egentlig kun hold i en karriere hvis jeg ik spiller med mine favorithold som f.eks. hvis jeg starter uden job or so Smiley

Det kan godt være det bliver mindre udfordrene i ligaen, men hvis du kan lide dit hold, så synes jeg du skal fortsætte, om ikke andet bare et par sæsoner til Smiley
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Klubskifte eller ej?
« Svar #5: 07 Nov 2014, 20:26 »

Hvis jeg var startet med FCK var jeg nok blevet, men det kun fordi jeg er FCK'er. Skifter egentlig kun hold i en karriere hvis jeg ik spiller med mine favorithold som f.eks. hvis jeg starter uden job or so Smiley
Samme her. Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Klubskifte eller ej?
« Svar #6: 07 Nov 2014, 20:28 »

Er du vimmer hvor har jeg også bare fået mange jobinterviews i mit AB-save, tror vi er tættere på 50 end 20 Opstemt

Klubber såsom Hannover, Hamburger, Sevilla, QPR, West Brom, Leverkusen, Zaragoza og næsten alle franske hold.

Jeg overvejde da måske at fortsætte i Hamburger f.eks. på grund af klubbens historie, men vil egentlig hellere starte op med dem i 2014 end at skulle overtage i 2020 hvor jeg ingen kender osv Smiley
Logged

JaWocKa

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubskifte eller ej?
« Svar #7: 07 Nov 2014, 22:40 »

nln du kunne også sætte begrænsninger op, som du ikke må købe spillere over 16, og kun skal køre på egne talenter Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010