home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 245 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Skal jeg skifte klub - tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Skal jeg skifte klub - tråden  (Læst 2500 gange)
bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Skal jeg skifte klub - tråden
« : 04 Nov 2014, 19:41 »

Hej Freaks.

Har ikke kunne finde en tråd om dette emne, så har i stedet valgt at oprettet en. Det sker i manager, at man i løbet af sin karriere får tilbudt job fra andre klubber. Det kender de fleste af os nok. Ideen med tråden er at man i den situation kan spørge om forummets mening og få deres råd. Det kan være at der er en, som har en  god begrundelse for at skifte til netop denne klub eller i stedet mener man bør blive, hvilket forhåbentlig kan give en ny form for motivation i sit spil -  alt efter om man skifter eller bliver i klubben.

Der er muligvis en del som bliver i deres klub hele karrieren, så den her tråd er måske mere til dem der - som jeg selv - spiller normade spil.


Jeg kan selv ligge ud med mit dilemma.

Jeg startede min karriere i AA Gent. Der var jeg 2,5 sæson med et mesterskab til følge og en 3 plads i CHL gruppe. Midt i denne CHL sæson blev jeg dog tilbudt jobbet i West Ham, som lå til nedrykning efter 20 kampe. Jeg sagde ja, og vi endte sæsonen på en godkendt 12. plads og med en tabt FA cup finale. I min 2. sæson hos West Ham vi netop end på en 8. plads, og der er klar fremgang på holdet. Jeg har efterhånden fået skiftet godt ud i truppen og har et hold som passer  til min taktik. Derudover består truppen af en del af vores egne talenter, hvor et par stykker er blevet fast startere. Alt i alt så går det fremad og tror på at top 6 er realistisk næste sæson. Nu har jeg dog fået et tilbud fra Inter Milan. Italiensk fodbold er i krise, og kun Juve, som i øvrigt har vundet serie A de sidste 5 år, er gået videre fra CHL gruppen de sidste 4 år. Inter er i de foregående 4 sæsoner endt 3, 4, 5, og 11. Det er altså et genrejsningsprojekt i en historisk stor klub der bliver tilbudt.

Mit spørgsmål er derfor:

Bør jeg blive i West Ham og prøve at få holdet i Europa? Eller skal jeg skifte til Inter og føre dem til mesterskab samt succes i Europa?



Logged


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Skal jeg skifte klub - tråden
« Svar #1: 04 Nov 2014, 20:04 »

God idé med denne tråd Thumbs Up
Kender det selv når man er i tvivl. Smiley

Begge muligheder er attraktive. Personligt ville jeg tage til Inter og føre dem til storhed ovenpå nogen dårlige resultater.
Men projektet med West Ham er også godt, men du kan risikere at alle talenter vil skifte til noget større, da du formentlig ikke kan opnå hvad de ønsker. Så falder det hele fra hinanden.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Svartovich
Gæst
 
Sv: Skal jeg skifte klub - tråden
« Svar #2: 04 Nov 2014, 20:12 »

Jeg ville blive i West Ham. Gør dit projekt færdigt, og derefter kan du skifte. Det virker ikke særlig godt for din karriere, hvis du skifter konstant, og ikke færdiggør hvad du starter. Desuden synes jeg ikke Inter er et specielt stort skridt op af stigen. :-)
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Skal jeg skifte klub - tråden
« Svar #3: 04 Nov 2014, 20:14 »

Skift forhelvede, du skal jo gå under navnet "genoprejseren", ved at hjælpe de forskellige hold i kriser (HELST nogle med historie), tilbage på sporet. Så må de jo klare det derfra.
Inter kan kun gå godt.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Skal jeg skifte klub - tråden
« Svar #4: 04 Nov 2014, 20:19 »

På en måde føler jeg, at jeg bør blive hos West Ham, da jeg ikke rigtig har opnået noget med dem, hvilket Svartovich også påpeger. Jeg har blot stabiliseret holdet. På den anden side kan jeg godt lide at holde spillet realistisk. Og de fleste ville nok sige ja til Inter frem for West Ham, selvom skridte op af stigen måske ikke er så stort. Og så tiltaler genrejsningsideen mig også, som Spardle nævner.

Jeg underetter jer, når jeg har taget en beslutning. Nu skal der ses CHL Opstemt
Logged


Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Skal jeg skifte klub - tråden
« Svar #5: 04 Nov 2014, 20:33 »

Som Svartovich er lidt inde på, synes jeg også, at du skal gøre et projekt færdigt og i hvert fald blive i en klub 2+ sæsoner. Jeg synes dog Inter er en større og mere spændende klub, hvorfor jeg måske selv ville være "kommet til" at sige ja til det nye job alligevel.
Logged

FC Barcelona

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Skal jeg skifte klub - tråden
« Svar #6: 17 Aug 2015, 09:54 »

Hej Freaks!
Jeg har et "lille problem"... Jeg har været FCK i 3 sæsoner nu + er landtræner for Frankrig.
Jeg har vundet Superligaen 3 gange og pokalturnering 3 gange, derudover er jeg kommet videre fra CHL-gruppespil alle 3 sæsoner (2 første knockoutrunde og 1 kvartfinale). Og nu har Barcelona givet mig et tilbud og jeg er i tvivl om jeg skal skifte eller ej. Jeg havde nemlig et slags projekt med FCK om at skulle vinde en europæsik turnering på et tidspunkt, men Barcelona er bare næsten umuligt at takke nej til.
Især efter at de har klaret sig dårligt! (2x 4 plads + 1x 3 plads i ligaen, derudover har de "kun" 2x kvartfinale i CHL + 1 første knockoutrunde)

Hvad synes i jeg skal vælge? Smiley
Logged

maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Skal jeg skifte klub - tråden
« Svar #7: 17 Aug 2015, 14:24 »

Hej Freaks!
Jeg har et "lille problem"... Jeg har været FCK i 3 sæsoner nu + er landtræner for Frankrig.
Jeg har vundet Superligaen 3 gange og pokalturnering 3 gange, derudover er jeg kommet videre fra CHL-gruppespil alle 3 sæsoner (2 første knockoutrunde og 1 kvartfinale). Og nu har Barcelona givet mig et tilbud og jeg er i tvivl om jeg skal skifte eller ej. Jeg havde nemlig et slags projekt med FCK om at skulle vinde en europæsik turnering på et tidspunkt, men Barcelona er bare næsten umuligt at takke nej til.
Især efter at de har klaret sig dårligt! (2x 4 plads + 1x 3 plads i ligaen, derudover har de "kun" 2x kvartfinale i CHL + 1 første knockoutrunde)

Hvad synes i jeg skal vælge? Smiley

Det vigtigste i manager synes jeg, at hvis du er motiveret og stadig synes det er sjovt i den klub du er i så lad vær med at skifte. Hvis du derimod føler du har opnået hvad du ville og ved at gå lidt død, så skift.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010