home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 464 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 189302 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #15: 13 Nov 2014, 23:25 »

Hvis du leder efter et hold hvor du kan lege med taktikken til du får styr på den, vil jeg nok anbefale en lidt mindre klub end en topklub, så du har lidt længere snor og ikke skal til at starte forfra hvis/når du bliver fyret.

Okay. Jeg vil prøve at kigge omkring i tråden her og så i FM for at finde nogle interessante hold Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #16: 14 Nov 2014, 00:11 »

Okay. Jeg vil prøve at kigge omkring i tråden her og så i FM for at finde nogle interessante hold Smiley

Sassuolo tror jeg sagtens kunne være stedet, hvis du kan leve med de italienske regler Smiley et lille hold med et godt budget, og med gode spillere som Pavelka, Sisto og Petteri Forsell som kan hentes billigt, er der rig mulighed for at skabe et solidt hold Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #17: 14 Nov 2014, 00:24 »

Sassuolo tror jeg sagtens kunne være stedet, hvis du kan leve med de italienske regler Smiley et lille hold med et godt budget, og med gode spillere som Pavelka, Sisto og Petteri Forsell som kan hentes billigt, er der rig mulighed for at skabe et solidt hold Smiley

Sjovt du nævner det, det er faktisk også dem jeg har valgt Smiley De spillere vil jeg tage et kig på. Syntes det er fint med man kun må hente 2 spillere uden for EU da jeg vil fokusere på at have så mange italienske spillere som overhovedet muligt Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #18: 17 Nov 2014, 22:02 »

Søger et hold i subtoppen eller et hold der ligger i midten. Holdet skal ikke være ramt af den store gæld - dvs. at efter vinterpausen i første sæson, så får man ikke beskeden om at 5% af det man sælger spillere for går ind på transferbudgettet, og at man skal betale den store gæld af hvert måned, der gør, at det ikke er muligt at købe så mange spillere. Derudover skal holdet også gerne ligge i enten den italienske, spanske eller tyske liga. Det behøves ikke nødvendigvis at være den bedste liga - 1. prioriteten er nemlig den "sunde" økonomi Smiley
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #19: 17 Nov 2014, 22:11 »

Hmm... Jeg ville egentlig have foreslået dig Sassuolo eller Hertha Berlin. De ligger dog hverken i sub-toppen eller midten, men forventes begge at undgå nedrykning. Dog er begge klubber rige, så økonomien er ikke et problem.
Logged

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #20: 20 Nov 2014, 12:01 »

Står med overvejelsen om jeg skal være Nott. Forest fra Championship eller Sheff. United i League One, når jeg i morgen skal starte en karriere op.

Er meget i tvivl omkring, hvem jeg skal være. Kan i hjælpe?
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #21: 20 Nov 2014, 13:27 »

Står med overvejelsen om jeg skal være Nott. Forest fra Championship eller Sheff. United i League One, når jeg i morgen skal starte en karriere op.

Er meget i tvivl omkring, hvem jeg skal være. Kan i hjælpe?
Jeg havde et semi langt savegame med nottingham forest i FM14 og klubbens ejere var i 14'eren ikke bange for at spytte penge i klubben hvis du klarer dig godt! synes de har et fornuftigt stadion og klart potentiale til at blive til noget i PrL
Logged

Zokehz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #22: 20 Nov 2014, 14:13 »

Hey, en klub til en nybegynder, som gerne vil lære spillet at kende uden at blive fyret efter 5 kampe.
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #23: 20 Nov 2014, 14:19 »

Hey, en klub til en nybegynder, som gerne vil lære spillet at kende uden at blive fyret efter 5 kampe.
Hej når man er ny så prøv altid med et stort hold fx man utd, Chelsea, Madrid, Barca eller Bayern.
Efter noget erfaring kan du prøve de små hold Smiley
Logged

Zokehz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #24: 20 Nov 2014, 14:24 »

Hej når man er ny så prøv altid med et stort hold fx man utd, Chelsea, Madrid, Barca eller Bayern.
Efter noget erfaring kan du prøve de små hold Smiley
Hej, jeg prøvede Man Utd og Real Madrid, men blev fyret, efter et par måneder i begge klubber. Tror det er fordi, at forventningerne er så høje, og jeg failer min taktik så derfor bliver jeg fyret, da spillerne så ikke præstere.
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #25: 20 Nov 2014, 14:28 »

Hej, jeg prøvede Man Utd og Real Madrid, men blev fyret, efter et par måneder i begge klubber. Tror det er fordi, at forventningerne er så høje, og jeg failer min taktik så derfor bliver jeg fyret, da spillerne så ikke præstere.

arhh så jeg med måske et godt hold med ikke så store forventninger. southampton måske kig på dem
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #26: 20 Nov 2014, 15:59 »

hej skal starte en forhåbenlig langt save, men ved ikke med hvilket hold.

det skal være et hold fra league 1 eller league 2. har kigget lidt på sheffield united.
kravene er:
rigtig gode trænings faciliteter og ungdoms faciliteter
kendt for at udvikle talenter
og meget gerne også laver gode regens
« Seneste Redigering: 20 Nov 2014, 16:24 af manutdman » Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #27: 20 Nov 2014, 16:30 »

Gode talenter, så må det næsten være Crewe - de ligger tilmed i League 1.

Tjek evt. denne liste Smiley

http://www.mypassion4footballmanager.com/2014/03/football-manager-2014-lower-league-clubs-with-good-training-facilites/
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #28: 20 Nov 2014, 16:35 »

Gode talenter, så må det næsten være Crewe - de ligger tilmed i League 1.

Tjek evt. denne liste Smiley

http://www.mypassion4footballmanager.com/2014/03/football-manager-2014-lower-league-clubs-with-good-training-facilites/

nåh ja crewe kigger også på linket tak Smiley
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #29: 24 Nov 2014, 19:44 »

Hej skal starte et seriøst save med en af disse league 1 hold. Hvem skal jeg vælge.

Sheffield United:
Det er er hold med lidt flere penge og laver også gode talenter.

Crewe:
Medierne siger de ender som nummer 24 i league one så det lidt af en opgave. De laver en masse talenter og regens.

Hvem skal man vælge synes i begrund gerne jeg svar.

Tænker især med crewe det bliver svært pga de har en okay økonomi og kun plads til 10.000 tilskuer.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010