weichardo86
|
|
jeg skal lige se hvad jeg kan gøre..
nej har ikke hentet ante
|
|
|
|
|
|
|
|
Herlev
|
|
Jeg fik langt over 100 mio. for ham. Han er et af de største talenter i Tyskland, så 6 mio. er måske lige i underkanten.
|
|
|
|
The mighty Blues from London CHELSEA!!
Obi Mikel - En af de største!
|
|
|
|
|
ArsenalFM
Lilleputspiller
|
|
Jeg fik langt over 100 mio. for ham. Han er et af de største talenter i Tyskland, så 6 mio. er måske lige i underkanten.
6 mio er fuldstændig vanvittigt når jeg kigger tilbage på det, men der er jo ikke noget at gøre ved det...
|
|
|
|
|
|
|
|
ArsenalFM
Lilleputspiller
|
|
hvordan ligger jeg dem ind??
Du kan uploade dem på http://billedeupload.dk og så enten ligge dem direkte ind i indlægget gennem linket eller bare dele link til hvert billede med os.
|
|
|
|
|
|
|
|
ArsenalFM
Lilleputspiller
|
|
Skal bruge forslag til en M(C) og F(C) - gerne unge spillere.
Skal helst bruge én af hver og budgettet er omkring 100-150 mio i alt.
|
|
|
|
|
|
|
|
daim9900
|
|
Mig og min bror har gang i et fællesspil med RBL.. i første sæson rykkede vi sikkert op med omkring 12 point ned til nummer 2. i andensæson sluttede vi på overraskende 3 plads. sæsonen efter sluttede vi som nr. 4 og vandt Europa league. i fjerde sæson vandt vi ligaen og CL. og nu er vi lige startet på 5 sæson
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArsenalFM
Lilleputspiller
|
|
Solgte du Yussuf Poulsen for 10 mio til BMG? Jeg fik 147 mio for ham i en handel med Tottenham
|
|
|
|
|
|
|
|
weichardo86
|
|
ja kunne ikke bruge ham og han lavede ingen mål.. og havde pedro poppe som blev topscore i første sæson med 25 mål samt at jeg har købt lucas boye som er vild og luka jovic kommer også så meget bedre angriber i fremtiden.
|
|
|
|
|
|
|
|
ArsenalFM
Lilleputspiller
|
|
Jeg er nu meget tæt på starten af min 4. sæson med RB Leipzig og indtil videre har vi hentet: Yohan Cabaye (PSG), Junior Malanda (Wolfsburg), Mauro Icardi (Inter) og Javi Manqillo (Sevilla).
Samlet pris lige over 300 mio.
|
|
« Seneste Redigering: 28 Dec 2014, 20:56 af ArsenalFM »
|
|
|
|
|
|
weichardo86
|
|
hvilken taktik har du brugt og kan du ligge screenshot op af det??
|
|
|
|
|
|
|
|
ArsenalFM
Lilleputspiller
|
|
hvilken taktik har du brugt og kan du ligge screenshot op af det??
Hvem skal tage screenshot?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArsenalFM
Lilleputspiller
|
|
dig:-)
Her har du screenshots af den nuværende taktik: På side 2 i denne tråd om RB Leipzig kan du læse mere om mine transfers og sæsoner indtil videre. Jeg har holdt fast ved denne taktik gennem alle sæsoner indtil videre.
|
|
|
|
|
|
|
|