home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 460 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea FC
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea FC  (Læst 64813 gange)
mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #15: 15 Nov 2014, 22:16 »

Jeg er begyndt at kigge lidt på holdet. Der er ingen tvivl om at der mangler en reel højrekant af kvalitet. Reus er nok en af de bedste - 25 år. Og så med den pris - der er ingen tvivl om at han er et bargain buy.

Når jeg ser på holdet fra starten så ser jeg en del områder hvor der skal nye kræfter til. Der mangler verdensklasse et par steder og så er der også nogle gode spillere der er lidt gamle hvis man ser 4-5 sæsoner frem.

Jeg ser Hazard, Courtois, Diego Costa, Fàbregas, Azpilicueta, Oscar og nok også Schürrle som fremtidens mænd, men ellers er der brug for udskiftning på resten af pladserne. Især forsvaret er ikke godt nok. Og så er der alt alt for få englændere på det hold.

Det er utroligt at en spiller som Cahill som bare er 28 år ikke er bedre. Jeg synes han er bedre. Kurt Zouma bliver heller ikke home grown så der skal købes nogle englændere til det forsvar. Et bud kunne være Phil Jones fra Man Utd - bare 22 år og så må han være klar til et skifte snart.
« Seneste Redigering: 16 Nov 2014, 22:06 af mama99ai » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Chelsea FC
« Svar #16: 16 Nov 2014, 17:11 »

Husk nu at holde PA og CA i spoiler tags... Ikke alle har lyst til at vide det.
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #17: 16 Nov 2014, 22:05 »

Husk nu at holde PA og CA i spoiler tags... Ikke alle har lyst til at vide det.

Sorry - jeg sletter dem lige fra mit indlæg - jeg ved ikke hvordan man bruger spoiler tags
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Chelsea FC
« Svar #18: 16 Nov 2014, 22:26 »

Tror faktisk heller ikke man kan herinde... Man så kan du evt. bruge størrelses koden og gøre det til størrelse meget småt, og gøre folk opmærksom på at der er spoilers Smiley
Logged

Williamgj02
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #19: 17 Nov 2014, 20:43 »

Jeg vandt the treble i første sæson og ligger nummer 1 i anden sæson efter 23 kampe og costa lavede 37 MÅL i første sæson i PL

Sådan ser mit hold ud

Courtois
Azpilicueta-Cahill-Hummels-Marcelo
Koke-Pogba
Sterling-Hazard-Reus
Diego Costa
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #20: 17 Nov 2014, 21:14 »

Jeg vandt the treble i første sæson og ligger nummer 1 i anden sæson efter 23 kampe og costa lavede 37 MÅL i første sæson i PL

Sådan ser mit hold ud

Courtois
Azpilicueta-Cahill-Hummels-Marcelo
Koke-Pogba
Sterling-Hazard-Reus
Diego Costa


Hvad måtte du slippe for hummels, pogba og sterling? Evt et ss af dine transfer :-)
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #21: 18 Nov 2014, 10:33 »

Jeg vandt the treble i første sæson og ligger nummer 1 i anden sæson efter 23 kampe og costa lavede 37 MÅL i første sæson i PL

Sådan ser mit hold ud

Courtois
Azpilicueta-Cahill-Hummels-Marcelo
Koke-Pogba
Sterling-Hazard-Reus
Diego Costa


Det er et rigtig stærkt hold. Vildt at du har fået alle de spillere allerede i 2. sæson - det tegner godt for transfer mulighederne  Opstemt - har I haft held med at sælge nogen? - prøvede lidt at sælge Ramires helt i starten af spillet - satte ham til salg for 30 mio. £ og PSG bød det lige på. Fik også et bar små bud fra nogle andre klubber, men holdt fast.
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #22: 19 Nov 2014, 11:51 »

 :-[Hvilken taktik har i alke generelt mest succes med?? 41221 (233)
Eller 4222 (424) eller 4231!!
Logged

Williamgj02
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #23: 19 Nov 2014, 21:17 »

Hummels tror jeg cirka var 300 millioner
Sterling 400 millioner
Pogba 400-500 millioner
Logged

The Madsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #24: 20 Nov 2014, 00:07 »

Så blev første sæson færdiggjort med det sædvanlige starthold, hjerteklubben Chelsea FC.
Sæsonen blev afsluttet med et mesterskab sikret i en fænomenal slutspurt, var 10 point efter United med 8 kampe igen. Ligaen var overordnet en succes, dog med lidt for mange udsving, bl.a. et 4-1 nederlag til Crystal Palace og en 4-0 afklapsning af West Ham. Alt endte dog lykkeligt! Diego Costa var flyvende og scorede i alt 26 mål i 27 kampe, desværre var han ude i 2 måneders tid i foråret...
I CL-gruppespillet trak jeg en overkommelig gruppe med Gala, Tel-Aviv og Basel. Her blev det efter flere skuffende præstationer blot til en 2. plads, men ikke desto mindre videre avancement og mulighed for at komme i semifinalen, som bestyrelsen ønskede. 1. knockout runde bød dog på de tyske mestre fra Bayern, og uden Diego Costa var forventningerne meget små.. Dog blev tyskerne sendt hjem fra broen med et 3-1 nederlag i bagagen. Returopgøret endte 0-0 takket være en smuk parallelparkering af den blå bus! Paris ventede herefter i kvartfinalen, og efter et 3-2 nederlag på udebane i første kamp skulle tingene afgøres på broen. Her sprudlede de offensive kræfter og knuste de dyre drenge fra Paris 4-1. Festen sluttede dog i semifinalen mod Barca, der desværre var for stor en mundfuld, et samlet nederlag på 6-3 blev det til.

Transfervinduerne så således ud:

Ind: Reus og Nicolas Janvier i sommeren. Joe Gomez blev sikret som en ekstra gardering i vinteren.

Ud: Desværre blev jeg nødt til at sælge Rémy, da han floppede og egentlig var 4. valg efter Costa, King Drogba og Schürrle.

Jeg stiller op i en asymetrisk 4-2-3-1 formation:
Billedet er i bunden af opslaget..

Reus er jo som bekendt skadet i starten af spillet, så brugte Hazard på OMV der og Oscar i midten, men efter Reus' tilbagevenden gled Oscar stille og roligt ud af startopstillingen. Willian gør det formidabelt på højre kant og endte også som den bedst assisterende i ligaen.

Mine hjørnespark fungerer særdeles godt, da Chelsea jo kan bombe modstandernes felt med store hovedstødsstærke spillere. Ligeledes fungerer mine lange indkast fra Azpili (17) fuldstændig perfekt. Diego Costa har især nydt godt af disse.

Ser frem til en spændende 2. sæson, hvor der primært skal købes unge talenter som kan blive egen avl, da jeg synes bestanddelen af egen avls spillere i klubben er alt for lille. Dog kan et stjerneindkøb selvfølgelig ikke afvises, men kun hvis det rigtige dukker op!

* CFC opstilling.PNG (390,49 KB - hentet 255 gange.)
« Seneste Redigering: 20 Nov 2014, 13:17 af The Madsen » Logged

runge95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #25: 28 Nov 2014, 17:26 »

Er lige kommet til Januar i mit spil og stadig ubesejret i PrL og ChL.

PrL: 19 kampe - 18 sejre, 1 uafgjort.
ChL gruppespil: 5 sejre, 1 uafgjort.
Semifinale i Capital One
FA Cup tredje runde

Mit indkøb Koke har vundet Ballon d'Or, med et gennemsnit på 8,28 over 25 kampe.

Rimelig morsomt at Gary Cahill har scoret 11 mål i 19 kampe for mig.


http://i.imgur.com/eBSSTkL.jpg
http://i.imgur.com/g7aKplf.jpg
http://i.imgur.com/Mn56w8p.jpg

Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #26: 03 Dec 2014, 00:00 »

Synes det er SINDSYGT svært at score mål!! Plus jeg lukker mål ind, når det behager mine modstandere!! Har pt spillet 18 kampe og har 24 point ligger nr. 13 og har en negativ målscore på 6 mål!!!! Costa har laver 9 mål i de 18 kampe!! Jeg har 3 spillere der har udtrykt mistillid til mig som deres manager! Plus jeg har fået to indkaldelser til bestyrelsen pga de dårlige resultaterne !!

Hjæl!!!!!!!
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #27: 03 Dec 2014, 12:50 »

Hvordan stiller du op og hvad er dine holdinstruktioner? Smiley
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #28: 03 Dec 2014, 18:49 »

Hvordan stiller du op og hvad er dine holdinstruktioner? Smiley

hvordan laver jeg et screenshot af min opstilling, taktik mm??
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #29: 03 Dec 2014, 18:50 »

hvordan laver jeg et screenshot af min opstilling, taktik mm??
Alt + F9. Så uploader du det på en side, f.esk. imageshack.dk og linker det her.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010