home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 386 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Real Madrid CF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid CF  (Læst 20620 gange)
Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #15: 17 Mar 2015, 07:15 »

Lyder super spændende. Jeg tror dog, at jeg undlader Balanta indtil videre i dette spil, men nu må vi se. Han er jo fremragende, men Vallejo gør det sublimt trods sin unge alder. Vil have det svært med at smide Ramos af, da han er sikkerheden selv og scorer på en del hovedstød.

Depay vil jeg kigge nærmere på, men kræver et skifte af formation, tænker jeg. Isco, James og Ødegaard roterer jeg med på min offensive midtbane, så det vil være overkill at have endnu en spiller der til.

Jeg har nemlig valgt at se bort fra den taktik som stort set alle spiller og i stedet tænkt lidt ud af boksen.



Denne taktik er fantastisk for mig. Det går virkelig godt og efter 34 kampe i ligaen er jeg stadigvæk ubesejret (mangler dog Sevilla og Valencia).

Bale har gjort det bedre, men er på ingen måde noget specielt. Han har spillet 29 (14) kampe og lavet 13 mål. Gennemsnit på 7,04. I ligaen har han scoret 5 gange med et gennemsnit på 6,97. Har overvejet at sælge ham, da han ikke helt passer ind i min taktik. Jeg har dog omskolet ham til angriber og håber blot, at det er noget tilvænning som skal til for at han blomstrer op. Jeg har dog hentet Zivkovic til, som simpelthen viser fremragende prøver på sit talent. Desværre lige skadet i 4 måneder, men en oplevelse at følge ham!

Giver de unge spillere meget spilletid. Tielemans har virkelig gjort det flot og får flere startere. Modric og Kroos bliver aflastet af den unge belgier i stort set hver eneste kamp.

Lucas Silva derimod har godt nok skuffet mig meget. Jeg er i tvivl om han skal blive i klubben, men ved også godt at han bliver en fremragende spiller. Har dog Ruben Neves, som jeg helt sikkert vil satse på når Bender daler i niveau.

Vallejo er også ved at blive en spændende spiller i mit save - Liverpool er et godt sted at udvikle sine defensive egenskaber, inden jeg henter ham hjem, som erstatning for Ramos om et par sæsoner. Hvordan gør Ødegaard det i så ung en alder for dig? Jeg har ham stadig til at løbe rundt på Castilla, hvor han er anfører og gør det ganske glimrende.

Du har bestemt tænkt ud af boksen med din taktik, men på den anden side, så passer den også Real Madrids spillermateriale fint, da der ikke er mange kantspillere i truppen, og dem der er, kan alle husere på toppen; du har jo også omskolet Bale. Men er dit mandskab kreativt nok? Her tænker jeg selvfølgelig på, om du skaber chancer nok, når Ronaldo eksempelvis bare er placeret på toppen osv.?

Jeg var få millimeter fra at sikre mig Tielemans op til denne sæson, men City gaflede ham i stedet for, og det irriterer mig grænseløst, da jeg VIL have ham, og derfor SKAL betale store penge på sigt for ham :-/
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #16: 17 Mar 2015, 11:09 »

Godt du lige skrev i tråden Robinho4ever! Jeg havde helt glemt at poste billeder fra min første sæson i Real Madrid!

Den første kamp var mod Sevilla i Super Cup, hvor jeg desværre måtte tage til takke med sølvmedaljer.



Dernæst ventede Atletico Madrid i den spanske super cup, hvor jeg vandt samlet med 6-2. Det var dejligt at sætte bysbørnene på plads allerede inden sæsonen.

I VM for klubhold gik det også ret godt.



I den spanske pokalturnering slog jeg Barcelona i finalen med 5-2, hvilket markerede en rigtig god turnering for mit vedkommende. Der blev nemlig stort set kun brugt talenter i kampene.



Champions League var en sjov størrelse. Jeg følte ikke rigtigt 'Champions League-ånden', da jeg havde den nemmeste vej til pokalen nogensinde. Finalen var dog svær, men 'heldigvis' var Alexis skadet, hvilket gjorde tingene lettere for mig.



Og sidst, men vigtigst.... Ligaen blev vundet ubesejret! Derudover var der en pointrekord i hus.



I første sæson hentede jeg Jesus Vallejo, Ruben Neves, Jose Gaya, Lars Bender, Youri Tielemans og Richairo Zivkovic. Ud gik Fabio Coentrao til PSG og ellers blev forskellige spillere lejet ud.

Op til anden sæson har jeg hentet Zakaria Bakkali, Eder Alvarez Balanta og Jeronimo Rulli. Ud er gået Lucas Silva, Keylor Navas, Asier Illaramendi, Casemiro og Pepe. Der er dog stadigvæk lang tid tilbage af vinduet...

Topscoreren blev Cristiano Ronaldo med hele 70 kasser i alt. 50 af dem blev scoret i ligaen, hvor han tog topscorerrekorden. Derudover lavede han 20 oplæg og havde et gennemsnit på 8,02 i alt. 29 gange kunne han forlade banen som kampens spiller.

Vallejo er også ved at blive en spændende spiller i mit save - Liverpool er et godt sted at udvikle sine defensive egenskaber, inden jeg henter ham hjem, som erstatning for Ramos om et par sæsoner. Hvordan gør Ødegaard det i så ung en alder for dig? Jeg har ham stadig til at løbe rundt på Castilla, hvor han er anfører og gør det ganske glimrende.
Vallejo er fantastisk.
Ødegaard gør det sublimt. Han nåede at spille 10 kampe fra start for mig, hvor han lavede 4 mål og 7 oplæg. Det var jeg meget tilfreds med. Vil råde dig til at hive ham op, da han virkelig har udviklet sig meget ved at få en del førsteholdsfodbold.

Du har bestemt tænkt ud af boksen med din taktik, men på den anden side, så passer den også Real Madrids spillermateriale fint, da der ikke er mange kantspillere i truppen, og dem der er, kan alle husere på toppen; du har jo også omskolet Bale. Men er dit mandskab kreativt nok? Her tænker jeg selvfølgelig på, om du skaber chancer nok, når Ronaldo eksempelvis bare er placeret på toppen osv.?
Jeg har tænkt ud af boksen, men som du nævner, har jeg jo kun lavet en taktik som er efter spillermaterialet. Andet ville være torskedumt, så naturligvis har mit mål været at få det optimale ud af holdet.

Jeg skaber tonsvis af muligheder. Tror faktisk aldrig, at jeg har lavet en taktik som har skabt så mange chancer. Jeg havde en kamp, hvor jeg havde 53 chancer. Det var fuldkommen vanvittigt. Tror det er pga. mine dygtige midtbanespillere, som kan få selv den sværeste situation til at blive til en chance.
Logged

Khaine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #17: 17 Mar 2015, 12:09 »

Hej Cesc. Det lyder ret spændende med din 4-1-2-1-2 taktik. Er der mon mulighed for at du måske kunne lægge din taktik op, så man kunne downloade den eller om du måske kan lægge billeder op af holdindstillinger og individuelle spillerindstillinge r.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #18: 17 Mar 2015, 17:38 »

Jeg har pt. Llorente udlejet til Betis, der i skrivende stund ligger på en femteplads i Liga BBVA - her er det meningen han skal fremprovokere de sidste hår på brystet, og så må næste sæson vise, om han er/kan blive Real Madrid-spiller; det bliver dog nok kun som periferi-spiller de første par sæsoner. Konkurrencen er nemlig knivskarp.

Det lyder spændende med Burgui - han vist også Castilla-anfører i virkeligheden. Selv har jeg en stor plan om at udvikle Mink Peeters til noget brugbart. Han er 18 år i mit spil og er pt. på et låneophold i franske Tours, som frister en tilværelse i Ligue 1. Han får regelmæssig spilletid på et OK niveau, og det håber jeg, at jeg kan finde til ham et par sæsoner endnu, men nu må vi se.

God start du har fået ellers. Lucas Romero.... er det med et henblik på salg om nogle år?

Du fangede den sgu Smiley ja det er udelukkende pga. af at jeg ved han kan sælges for monster mange penge. Jeg er pt. ude efter Pedro Obiang, som jeg regner skal rotere med jose Rodriguez når han vender hjem fra hans lejeophold. Khedira skal også ud, men han gør det fantastisk! Llorente kommer til at spille en stor rolle for mit real hold. Regner med han bliver en kæmpe stjerne(håber jeg ihvertfald) Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #19: 18 Mar 2015, 20:45 »

Cesc

Imponerende første sæson; har du mod på mere?

Du satser på talentfulde indkøb, men har du fået gaflet en verdensstjerne her på falderebet? Det kan Perez jo godt li' ;-)

Jeg blev færdig med min tredje sæson i gåraftes, men havde ikke mere energi til at forfatte et indlæg om, hvordan det var gået - det har jeg nu!

Jeg gider ikke at poste screenshots af henholdsvis den spanske super cup og europæiske super cup... det er jo bare træningskampe. Jeg vandt begge trofæer over henholdsvis Real Sociedad (samlet 4-1) og Galatasaray (4-2). Nej, jeg vil hellere fokusere aftenens tastaturtid på Champions League, den spanske pokalturnering og naturligvis La Liga.

Vi starter ud med forretten, i form af spansk pokalfodbold. Det er vel lidt en underdrivelse at påstå, at vi ødelagde alt modstand på vores vej mod finalen? Valencia bed dog fra sig i en medrivende finale (der blev i alt skabt 66 chancer), hvor Depay og Januzaj, i fraværet af Bale og Ronaldo, der begge sad ude med skader på daværende tidspunkt, strålede med international snit.



Hovedretten er den spanske liga, som jeg gik ubesejret igennem - måske fjerde sæson bliver sæsonen, hvor jeg vinder alle 38 kampe :-)

Jeg er egentlig godt tilfreds, både med scorede antal mål, point og mål imod, men det nager mig alligevel, at Messi scorede dobbelt så mange mål, som Ronaldo, der kun nettede 22 gange i ligaen, som den mest scorende for Real Madrid-spiller. Men jeg kan jo ikke få det hele....



Desserten er min vanvittige Champions League-kampagne. Og i modsætningen til dig, Cesc, så sidder jeg tilbage med en dejlig følelse, måske den bedste i min FM-tid - har nemlig aldrig mødt så kvalificeret modstand mod en finale, og alligevel vundet så komfortabelt. Jeg startede med at kvase Juventus, dernæst Manchester City. Manchester United blev en vanskeligere opgave - de har alle dage skabt gode kampe mod mig i FM. Der her gang var ikke en undtagelse, da der skulle straffesparkskonkur rence til på Old Traford, før vi gik videre til finalen, hvor vi igen viste sublim styrke og nedlagde ingen ringere end Barcelona.



Og ej at forglemme VM for klubhold, så vandt jeg finalen 6-0 mod Racing Club. Jeg skaber virkelig mange chancer og scorer til tider (det kommer lidt i stimer) RIGTIG mange mål. Fedt spil :-D
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #20: 24 Mar 2015, 09:09 »

Yes yes!

Endelig er Youri Tielemans Real Madrid-spiller. Manchester City indvilligede i at sælge ham for små 250 millioner kr. og belgieren selv ville da også gerne til Spanien, så resten var blot formalitet. Endvidere købte jeg Lukaku i Everton for 260 millioner kr. - elsker de belgiske talenter. Nu mangler jeg bare Hazard, men han koster kasse :-)

Transferoverblik:



Og den unge Tielemans her i 2017/18-sæsonen:



Fremtiden er sikret. Hvordan går det med jer andre, der spiller med Kongeklubben?
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #21: 25 Mar 2015, 22:17 »

Tror aldrig nogensinde jeg har prøvet at en af mine spillere har haft sådan en sæson? :-D

1. sæson med Real, vinder 36 af 38 kampe og spiller de sidste 2 uafgjort. Ronaldo var et bæst!


* Skærmbillede 2015-03-25 kl. 22.13.30.png (527,23 KB - hentet 361 gange.)
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #22: 26 Mar 2015, 08:28 »

Hvordan har du valgt at bruge Ronaldo; alene på toppen?
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #23: 27 Mar 2015, 10:21 »

Hvordan har du valgt at bruge Ronaldo; alene på toppen?

Han spiller alene på toppen, ja.  Smiley

Andre der har fået ham til at bombe sådan der i 1. sæson, eller hvordan? For jeg har aldrig nogensinde oplevet noget lignende.  Grin
Logged

jacobkg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #24: 21 Maj 2015, 02:15 »

Han spiller alene på toppen, ja.  Smiley

Andre der har fået ham til at bombe sådan der i 1. sæson, eller hvordan? For jeg har aldrig nogensinde oplevet noget lignende.  Grin

For mig lavede han 111 mål i 73 kampe i første sæson, så han er åbenbart bare et bæst. Bruger ham btw som fremskudt angriber i en 4-1-2-2-1 Smiley
Det skal lige siges at jeg indtil videre har vundet 9 ud af 9 mulige trofæer, hvoraf CL finalen blev vundet med hele 7-0 mod PSG - Ronaldo lavede 5 Wink
James på højrekanten lavede 45 mål og 30 assists, så der blev nok scoret nogle basser
Logged


Da vi stadig var gode <3

-Wilshere-
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #25: 16 Jul 2015, 17:36 »

Hej gutter,

På trods af jeg efterhånden har spillet Manager mange år fast, har jeg aldrig kastet mig i krig med Real Madrid, det overvejer jeg så nu. Egentlig er der mange ting omkring klubben som ikke tiltrækker mig, og formetnlig også derfor jeg endnu aldrig har taget ansvaret for klubben tidligere.

Nu skal det dog være det save, hvor jeg glemmer alt om at tænke på fremtiden og fremavle de store uslebne talenter selv, men på ægte Los Galacticos maner skal have de absolut bedste spillere på holdet, "koste" hvad det vil. Jeg skal hvert år hente mindst én super spiller ind, navnene giver sig selv - Pogba, Hazard, Agüero osv.

I den sammenhæng kunne jeg godt tænke mig at høre, jer der har spillet flere sæsoner med klubben, angående økonomien - for det er ikke billigt at tilknytte de absolut bedste spillere, så dette er en vigtig del for at føre mine ideer ud i livet.
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #26: 23 Aug 2015, 15:26 »

Jeg er startet et save med Real Madrid Castilla, Og det skal gerne munde ud i et job i hos 1. holdet!

Sæsonen er startet fantastisk med sejre i de første 8 kampe! og Raul De Tomas er genial i de mindre rækker Smiley Også er jeg glad når at førsteholdet ikke tager Ødegaard fra mig ;P
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #27: 23 Aug 2015, 15:42 »

Spændende projekt, personligt tvivler jeg på det kan lade sig gøre, med mindre du har sat en høj reputation fra start af
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #28: 23 Aug 2015, 21:10 »

Jeg er godt klar over at jeg nok ikke kommer den direkte vej fra Castilla til Real Madrid, men målet er at ende der i sidste ende! Om så at det tager mig til andre lande og klubber i mellem tiden.. Wink

Inspireret lidt af Benitez Wink
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid CF
« Svar #29: 08 Sep 2015, 11:53 »

Jeg droppede det med at starte med Castilla - var ellers en fremragende halv sæson!

Så jeg startede med det rigtige Real Madrid istedet! Vil gøre det lidt dansk i Real, så Sisto blev hentet ind og lyn hurtigt lejet ud for at give spilletid (med de skader jeg har haft kunne han dog sagtens være blevet). Vallejo kunne jeg få sindsygt billigt, så der slog jeg også til!

Ind kom:
P. Sisto (~50 mil)
Vallejo (~10 mil)

Ud:
Khedira (~50 mil)
Contrao (~50 mil)
Vallejo (tilbage lejet resten af sæsonen)
Sisto (leje celta)

Det er startet fremragende med masser af sejre og mål! Nærmere om taktik, og mere kommer senere!

Men hvem skal man købe med Real?? Nogle spanske talenter?

Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010