home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 369 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Akademisk Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Akademisk Boldklub  (Læst 83466 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #15: 29 Okt 2014, 12:44 »

Oh shit.. Ja, sælg ham, se lige hans statistik her:



Ikke det bedste for en angriber xD
Av, den er godt nok slem! Tunge

Laver lige en holdevaluering for mig selv, da jeg ikke kender så meget til AB's hold i år. Har ikke fulgt dem siden 2012 som sagt. Peace

Btw, så fik jeg den første kapitalindsprøjtnin g!!!


Fedt man!
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #16: 29 Okt 2014, 12:47 »

Hvad har du valgt som tidligere erfaring og licens? Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #17: 29 Okt 2014, 12:49 »

Se.. Jeg ville have sat uden licens og tidl serie 6-spiller, men ved ikke hvad fuck der er sket.. Jeg er tidligere serie 6-spiller, men min licens er den bedste! Det er så røv irriterende Skuffet
Logged

JaWocKa

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #18: 29 Okt 2014, 12:51 »

Se.. Jeg ville have sat uden licens og tidl serie 6-spiller, men ved ikke hvad fuck der er sket.. Jeg er tidligere serie 6-spiller, men min licens er den bedste! Det er så røv irriterende Skuffet

Det er en kendt bug at den fucker up med licenserne, så man pludselig har gode licenser uden at have valgt det fra starten.
Logged



JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #19: 29 Okt 2014, 12:52 »

Seriøst? Lol, hvordan kan det ske, bare automatisk?
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #20: 29 Okt 2014, 12:53 »

Mærkeligt at den ændrer det. Den bug bliver forhåbentlig rettet til det rigtige spil.

Hmm, ved ikke helt hvad jeg skal vælge. Har også tænkt mig at tage tidligere serie 6-spiller, men synes ikke det er helt realistisk med den dårligste licens i dansk 1. division. :-)
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #21: 29 Okt 2014, 12:54 »

Det er selvfølgelig rigtigt Opstemt

Men, hvis den alligevel ændrer det, sååe Peace
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #22: 29 Okt 2014, 12:56 »

Hvad f***Huh?

Det her er ikke den samme som før, fik flere penge 2 uger efter!!!

Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #23: 29 Okt 2014, 15:48 »

AFSLUTNING PÅ 2. SÆSON - OVERRASKENDE OPRYKNING!
15. MAJ 2016

Det var blevet til en rigtig flot 3. plads i ligaen da vi gik vinterpausen i møde, og foråret skulle bestemt vise sig at være mindst lige så flot! Holdet sejrede over de mindre hold nu, som var det der manglede i efteråret, og det gav os en fantastisk oprykning! I sær det sene lokalderby mod Lyngby i 2. sidste spillerunde gjorde dette udslag, da det blev til en rigtig flot 1-0 sejr - med kun 9 mand på banen!

Derfor har vi nu fået økonomien til at hænge sammen, og i april oplevede vi for første gang i rigtig mange år et overskud på balancen, og TV-rettighederne fra Superligaen giver også et ordentlig smæk som i den grad har manglet.

2 gange fik bestyrelsen, i løbet af marts, fundet kapitalindsprøjtnin ger, begge på 1,6 millioner, som også har været godt veltrængt. Dette betyder nu, at vi går ind til udfordringen om at overleve nedrykningskampen i Superligaen med et langt bedre lønbudget!



Efter mange måneders forhandling har vi endelig også fået forlænget Kasper Hansen's kontrakt, og jeg er sikker på at han alene vil være en af hovedpersonerne i vores kamp næste sæson, da han er vores klart bedst.

Dertil skal jeg huske at takke de mange lejesvende vi har måtte have på besøg, alle fra FC Nordsjælland:




Klubben går nu imod en meget hektisk transferperiode, hvor vi skal sikre nogle navne fra fri transfer, da økonomien stadig ikke er til alt for mange indkøb.

Jeg opdaterer igen 2. september 2016 Opstemt


Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #24: 29 Okt 2014, 16:18 »

Fedt med oprykningen! Fedt at du også har hentet Kasper Hansen. Han var mit første køb. Købte ham altid i små klubber i både FM 13 og 14. Kan huske et spil hvor jeg rykkede op i Superligaen med NB Bornholm, hvor han stadig var min bedste spiller. :-D

Derudover kigger jeg efter en keeper, en reserve back og en defensiv midt. Jeg overvejer at hente Rune Pedersen ind, selvom han lige har forladt AB. :-P
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #25: 29 Okt 2014, 16:20 »

Han er vanvittig! Opstemt

Dude, hold på ham Jannik Storch - han har et kæmpe potentiale hos mig, og har reddet mig i mange situationer i år Peace Selvom han var ret elendig i første sæson.
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #26: 29 Okt 2014, 16:25 »

Jeg har heller ikke tænkt mig at skille mig af med Storch, men synes bare ikke, han helt har niveauet til at være 1. keeper i første sæson. Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #27: 29 Okt 2014, 16:25 »

Det er også sandt ja Opstemt
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #28: 29 Okt 2014, 17:20 »

Bør jeg forlænge med Jonas Troest? Han ser rimelig god ud, men kan han overhovedet spille fast med 5 i naturlig form?
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #29: 29 Okt 2014, 17:28 »

Altså, jeg fik ikke brugt ham meget, og allerede efter føsrte sæson var han stortset sat af holdet Smiley



Han er her i slutningen af 2. sæson talentspejder i en alder af 31 år o.O
Logged

JaWocKa

Sider: 1 [2] 3 4 ... 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010