home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 351 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Kan ikke logge på Steam
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Kan ikke logge på Steam  (Læst 4196 gange)
vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Kan ikke logge på Steam
« : 27 Okt 2014, 13:12 »

Hej,

Da SI Games har udgivet den længe ventede Beta til FM15, så vil jeg gerne i gang med at spille! Der er dog det problem, at jeg ikke engang kan logge på steam på min computer - hvorfor jeg altså ikke kan downloade og spille spillet.

Både på skolen og derhjemme får jeg samme fejlmeddelelse: "Steam har problemer med at oprette forbindelse til Steam-serverne."

Jeg har prøvet at kigge på Steams hjemmeside for at finde løsningsforslag, men det er som om, ingen ting virker. Min computer er min fars, som jeg låner midlertidigt. Da jeg skulle have den på skolens netværk, var der også problemer med den.

Jeg har prøvet at kigge på de programmer, der kan genere steam - jeg har ingen af dem. Dog kan jeg på joblisten se, at der er noget McAfee kørende, men jeg kan ikke afslutte processen, og jeg kan ikke finde programmet på computeren nogen steder. Jeg har også prøvet at slå Windows Firewall fra, men det ændrede heller ikke på noget. Jeg kan simpelthen ikke komme på.

Er der nogen, der har en ide til, hvad der kan hjælpe, eller har nogen stået i samme situation før? Hjælp vil blive meget værdsat (for så kan jeg langt om længe spille FM).
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Kan ikke logge på Steam
« Svar #1: 27 Okt 2014, 13:45 »

Det lyder da meget mærkeligt, men ja lyder næsten som om du må havde et eller andet kørende der blokerer for forbindelsen.
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kan ikke logge på Steam
« Svar #2: 27 Okt 2014, 14:28 »

Bum, McAfee kunne godt slettes på computeren, når først jeg havde slettet 2 relaterede programmer inde i kontrolpanelet. Nu virker det!

(Bare slet tråden, hvis det er)
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010