home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 564 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Aalborg boldspilklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Aalborg boldspilklub  (Læst 10664 gange)
AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aalborg boldspilklub
« Svar #15: 07 Jan 2015, 18:51 »

Godt at se at andre også spiller med aab!
Hvordan gør han det ham luka jovic?Smiley
Han bomber helt vildt her i 3. sæson Smiley.
I foråret i 2. sæson hvor han kom til klubben, der var han meget dårlig faktisk og lavede kun 2 mål i 10 kampe. Her i april måned i 3. sæson har han lavet 41 mål i 38(1) kampe og 19 assist. Så han har klart været alle pengene værd  Smiley
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aalborg boldspilklub
« Svar #16: 07 Jan 2015, 19:21 »

Det kunne godt være at jeg skulle tage mig et kig på ham, hvis ikke det er for sent Smiley
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aalborg boldspilklub
« Svar #17: 07 Jan 2015, 20:43 »

Det kunne godt være at jeg skulle tage mig et kig på ham, hvis ikke det er for sent Smiley
Det synes jeg ville være meget fornuftigt! Smiley.
Han koster kassen, men er alle pengene værd. Han har lige sat ny superliga rekord som den mest scorende spiller på en sæson, men der er stadig 4 kampe tilbage i ligaen  Smiley

Samt han er den mest scorende i denne sæsons Euro League, hvor vi er i semifinalen imod Schalke Smiley
« Seneste Redigering: 07 Jan 2015, 20:50 af AaBFreak » Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aalborg boldspilklub
« Svar #18: 08 Jan 2015, 11:45 »

Hvad er hans stats for denne sæson?Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aalborg boldspilklub
« Svar #19: 08 Jan 2015, 12:11 »

Kort update ved vinterpausen i 2. sæson Smiley.
Vi ligger nr. 2 i ligaen, hvor vi simpelthen bare ikke har kunne formå at score de sidste mål, så det har resulteret i en masse uafgjorte..
Vi kom på en 3. plads i Champions League, hvor vi ellers var i gruppe med Real Madrid, Liverpool og Lyon. Lyon blev slået på hjemmebane, hvor vi også vandt 3-2 over et uheldigt Real Madrid hold. Vi havde 6 chancer i alt, med 3 skud indenfor rammen, men Jönsson var skarp Smiley.

Martin Ødegaard er lige blevet solgt for 65 millioner kr. til Arsenal, og som nævnt blev Luka Jovic hentet her til januar også.
Micah Richard er kommet til på fri transfer, han har bare ikke været registreret før nu desværre.
Vi skal møde Olympiakos i første knockout runde igen i år i Euro League. Sidste år blev det en samlet 7-2 sejr til AaB, så vi håber på at gå videre endnu en gang Smiley.

Edit: Mohamed El-Neny er hentet ind som erstatning for Martin Ødegaard. Han er hentet fra Basel for sammenlagt 55 millioner kr. hvor 40 mio. er kontant. Han har allerede som 23 årig spillet 41 landskampe, og har derfor en god erfaring og han kan tilføje holdet en masse  Smiley

Lyder som et spændende save, vil dog meget gerne lige høre hvorfor du allerede har skudt Ødegård afsted og så for så begrænset et beløb når du næsten investere det hele i en backup der vel ikke er nær så talentfuld? I hvert fald ik på den lange bane.
Var Ødegård utilfreds hvis du afviste Gunners bud eller ? Smiley
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aalborg boldspilklub
« Svar #20: 08 Jan 2015, 13:57 »

Lyder som et spændende save, vil dog meget gerne lige høre hvorfor du allerede har skudt Ødegård afsted og så for så begrænset et beløb når du næsten investere det hele i en backup der vel ikke er nær så talentfuld? I hvert fald ik på den lange bane.
Var Ødegård utilfreds hvis du afviste Gunners bud eller ? Smiley

Det undrede også mig lidt Smiley du burde have kunne fået meget mere for Ødegaard..
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aalborg boldspilklub
« Svar #21: 08 Jan 2015, 19:47 »

Hvad er hans stats for denne sæson?Smiley
Han er solgt videre til Dortmund for 160 mio. kr. her i 4. sæson  Smiley.

https://billedeupload.dk/?v=uBX5Y.png
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aalborg boldspilklub
« Svar #22: 08 Jan 2015, 19:53 »

Lyder som et spændende save, vil dog meget gerne lige høre hvorfor du allerede har skudt Ødegård afsted og så for så begrænset et beløb når du næsten investere det hele i en backup der vel ikke er nær så talentfuld? I hvert fald ik på den lange bane.
Var Ødegård utilfreds hvis du afviste Gunners bud eller ? Smiley
Citat

Jeg startede med at afvise deres bud, men Ødegaard ville have personlig samtale osv. så valgte at sende ham afsted for ikke at skabe splid i truppen  Smiley.
Synes på daværende tidspunkt at 65 mio. kr. var meget godt for ham, taget i betragtningen at han kun havde været i klubben i ét år. Han havde ikke udviklet sig specielt meget, men det har han så til gengæld i Arsenal  Smiley
Mohamed El Neny synes jeg derimod er en meget undervurderet spiller. Han fylder rigtig godt på banen, hvor han er rigtig god som felt til felt. Han er god defensiv og offensiv er han også udemærket, samtidig med han har et vildt langskud  Smiley.

Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aalborg boldspilklub
« Svar #23: 13 Jan 2015, 02:55 »

Jeg synes selv at jeg har gang i et ualmindeligt fedt spil med aab, men efter ar have læst Le Sygnok's blog er jeg sikker på at det kan blive endnu federe. Jeg vil tage endnu mere fat i ungdomsafdelingen og foraøge at få gjort mit ungdomsarbejde så godt som muligt. Det kommer samtidig med, at jeg arbejder på en ny taktik, i stil med den Bayern München praktisere.

Jeg vil komme med en update imorgen aften eller onsdag omkring mit spil Smiley
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aalborg boldspilklub
« Svar #24: 13 Jan 2015, 22:46 »

Første kamp med den nye taktik er spillet, og hvilken en!! 9-0 sejr hjemme imod Sønderjyske, bum bum! Er dog ikke helt tilfreds endnu, så den skal lige finpudses lidt, men stærk start Smiley
Logged

daim9900
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Aalborg boldspilklub
« Svar #25: 14 Jan 2015, 20:15 »

Jeg har også igang i et spil med Aab. og det går ud over alt for ventning.  Jeg er i skrivende stund i gang med anden sæson.. så derfor får i lige et lille flash back til første sæson..


Første sæson endte jeg med at lave et indkøb i form af Uffe bech for 8,75 mio

Ud blev sendt Mathias Wichmann for 12 mio
Augo for 295 K
Blåbjerg for 5 mio
og Patrick K for  12 mio.

Ligaen blev vundet med stor sikkerhed da jeg endte med hele 30 point ned til FCM på anden pladsen. og endte med målscore på hele 102-26

Kom ikke i CL men deriomod kom jeg i EL gruppe spil hvor jeg gik videre fra og trak Celtic i første KO runde. hvor jeg også gik videre. Men så rendte jeg ind i Bayern og så røg jeg ud samlet 2-1.

bedste spillere for mig i den sæson var helt klart Helenius som var ustoppelig, og Uffe bech som havde en fod på alt.


Op til anden sæson fik jeg et dejligt budget at gøre godt med fik hele 70 mio. 

Så jeg ville gerne ud og lege købmand.

så jeg gik ud og købte følgende:

Mikael Ishak for 5,75 mio
Joshua John for 3,5 mio
Emiliano Marcondes for 5,5 mio
Frederiks Sørensen på fri
Jesper Lauridsen for 3.75 mio
Harmeet Singh for 4,75 mio
Jeppe Højbjerg for 1,5 mio


ud er er gået rasmus Jönsson for 16 mio  og Kasper Pedersen for 250 K

i år er vi i CL gruppespillet og føre igen ligaen
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Aalborg boldspilklub
« Svar #26: 03 Mar 2015, 15:06 »

Har spillet ti kampe i ligaen - 9 sejre og 1 uafgjort. Og det er på trods af de massive skader og et salg af reserven Blåbjerg (fik fandme 24 for ham - Newcastle).

Alle præsterer fint. Værd at bemærke er Marco Ramkilde og Moses Opondo. Hold da kæft nogle ungdomsspillere. De kan helt klart sælges dyrt om 2-3 sæsoner.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010