home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1195 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 169871 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Sv: Brøndby IF
« Svar #330: 03 Dec 2014, 21:25 »

Belthazor.. Du havde gode erfaringer med Marco Ramkilde, ik? Overvejer at hente ham som backup angriber.

Jo han blev altså pænt vild - overtog direkte for Lord Bendtner på landsholdet! BIF har hentet ham hjem i mit save nu, og jeg regner med at få ham gratis fra dem når han bliver 31-32 Peace

edit: hvad angår Sisto, tror jeg bare at jeg forsøgte for sent, han var for glad for FCM..

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #331: 03 Dec 2014, 21:35 »

Jeg har lige hentet sisto til bif for 24 mio.. kostede så også at nunez røg ud og bay vidersalgsprocent og resten af mit budget..

Hvordan gjorde du??? Opstemt

Fidjof
Ynglingespiller

« Svar #332: 03 Dec 2014, 21:46 »

frikøbelsesklasul Opstemt

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #333: 03 Dec 2014, 21:47 »

I know, men tænker, at han gider ikke forhandle kontrakt med BIF.

Fidjof
Ynglingespiller

« Svar #334: 03 Dec 2014, 21:49 »

I mit spil var han utilfreds så det var intet problem :-)

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #335: 03 Dec 2014, 21:51 »

Jo han blev altså pænt vild - overtog direkte for Lord Bendtner på landsholdet! BIF har hentet ham hjem i mit save nu, og jeg regner med at få ham gratis fra dem når han bliver 31-32 Peace

edit: hvad angår Sisto, tror jeg bare at jeg forsøgte for sent, han var for glad for FCM..
Lyder godt. Han skal dog kun være backup for kong Gilbro. Gav 5 mil her og nu. Og 10 mil når han har scoret 50 mål.

imlegendary
Ynglingespiller

« Svar #336: 04 Dec 2014, 18:51 »

Jeg fik sku også Sisto for 24 mio, det var vidst efter 2. sæson. Han var hverken utilfreds og FCM havde performet glimrende og fået medaljer hvert år. Men jeg bød bare et par gange og pludselig var han klar til at forhandle løn, så gav jeg ham 160k om ugen og så sagde han ja.

Sisto er virkelig helt vanvittig god, langt bedre end Uffe Bech i mit spil, hvilket ledte til at jeg solgte Bech for 40 mio og nu roterer med Sisto og Laursen på højrekanten.

Kan dog stadig ikke få hverken Thomsen eller Sviatchenko, nu håber jeg dog at hente Sviatchenko på fri, da hans kontrakt udløber om 6 måneder.

Fidjof
Ynglingespiller

« Svar #337: 04 Dec 2014, 22:04 »

Bum.   Smiley

Wonderkid Luka jovic til brøndby 3 sæson. Han kunne købes fri for 37 mio i Sparta Prag. 140k pr uge, + div. Men gal et skur og en fysik!  Opstemt. Han ville dog ha en ny frikøbselsklasul på 90 mio. Håber på at han vil underskrive en ny kontrakt om et års tid eller 2 så den frikøbselsklasul kan forhøjes eller fjernes.

Edit: Blot efter 3 dage i danmark får han debut ude mod gf- 9,3 og 2mål.!
« Seneste Redigering: 04 Dec 2014, 22:32 af Fidjof » Logged

Bimmand
Gæst

« Svar #338: 05 Dec 2014, 20:06 »

Rimelig glad for denne fri tranfers, nu har jeg Bakkali, Sisto og Bech!

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #339: 05 Dec 2014, 21:19 »

2 sæson er overstået, det kastede et mesterskab af sig, en pokal semi-finale og sidst så blev jeg revet rundt i CHL :/

inden den nye sæson startede blev klubben overtaget, hvilket gav 77 mill mere på balancen.
tilmed går arbejdet i gang med at satse på egne talenter/danske spillere (helst unge spillere) derfor har jeg solgt godt ud af samtlige udenlandske folk. Det er nok et lidt farligt sats da mange af talenterne måske ikke helt er superliga klar endnu, men nu må vi se hvor langt det rækker Smiley

Indkøb til 3 sæson :
Gonzalo Jørgensen - 400k
Andreas Christensen - fri
Morten Knudsen - fri
samt et par newgens for samtlet - 5,25 mill

Salg :
Tobias Sana - 5,5 mill
Patrick Mortensen - 700k
Fredrik Semb Berge - 20 mill
Ferhan Hasani - 25 mill
Holmbert Friojonsson - 31 mill & 35% af næste salg
Kasper Povlsen - 12 mill
En nigeriansk newgen for 28 mill & 40 af næste salg
Riza Durmisi - 40 mill
Har også lejet en del spillere ud, som ikke ville få spilletid denne sæson

Håber på at genvinde det danske mesterskab, dog ved jeg at det nok bliver halv svært. Det vigtigste er dog egentlig bare at jeg kan beholde jobbet Peace
Vender tilbage efter sæsonen Smiley

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #340: 06 Dec 2014, 11:55 »

Hej boys. Lige en lille update om mit spil, som nu står på den 6. september 2015 - der er sket lidt på transfermarkedet efter den første sæson, hvor jeg gik ubesejret igennem..

Først og fremmest havde jeg hentet Amartey fra FCK, som jeg er utrolig glad for at have hentet til. Han blev dog skadet i 2 måneder da han ankom, så han har kun spillet én kamp indtil videre.

På fri transfer ankom Frederik Sørensen og Matthias Zimmermann. Begge spillere er gået direkte ind i forsvaret ved siden af Daniel Agger og Pierre Bengtsson, og de gør det fremragende sammen!

Derudover har jeg hentet et par unge nordmænd i form af John Hou Sæter og Kristoffer Ajer, der begge er blevet lejet ud til deres tidligere klubber indtil de bliver 18 år.

I Superligaen har jeg hentet to spillere til angrebet - den ene fra Hobro og den anden fra Randers. Mads Hvilsom er kommet til fra Hobro, hvilket indtil videre har været en godt indkøb. Det samme kan ikke siges om Ishak, jeg har hentet i Randers. Han har skuffet mig lidt og brænder mange store chancer.

Til slut har jeg lejet Adama Traore fra FC Barcelona. Han har været heftig!!!

Ud er gået MANGE spillere. Et par på fri, de fleste på leje og nogle enkelte har jeg solgt for millionbeløb.

Den vildeste handel er Nikolai Laursen, som er gået til Arsenal for 60 millioner. 20 nu og her og ellers 40 på de næste 12 måneder. Derudover fik jeg 50% af næste handel med. Alle klubber var ude efter ham, men valgte at afvise bud fra Chelsea, Real, United osv. for at Arsenal kunne få ham :-D

Semb Berge er røget til fransk fodbold for 4,75 millioner og Ørnskov er smuttet til Tyrkiet for 1,6 millioner.

I øvrigt er jeg kommet i Champions League efter en hård runde mod Red Bull Salzburg, som dog blev vundet med 1-0 og 2-1 på Brøndby Stadion. Nu er jeg kommet i Gruppe B, hvor jeg står overfor Shakhtar, Celtic og Chelsea. De kan jeg godt med lidt held se mig selv gå videre fra. Jeg tror dog mest på en 3. plads.

I Superligaen er jeg placeret som nummer 1 med én kamp mindre end nummer 2, Randers. Seks kampe, seks sejre. Dog har jeg kun scoret nu mål, men jeg har kun lukket to ind.. Vinder jeg min resterende kamp mod OB, vil jeg allerede efter syv kampe have fem point ned til andenpladsen.

Hvordan går det i jeres spil?

Fidjof
Ynglingespiller

« Svar #341: 06 Dec 2014, 12:18 »

Er jeg den eneste der har svært ved at skaffe kvalitets personale? Er lige gået igang med sæson 3. 2x mesterskab, 2x pokal og videre fra min cl gruppe i anden sæson. Det burde da være mere attraktivt at komme til klubben nu tænker jeg.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #342: 06 Dec 2014, 13:55 »

Er jeg den eneste der har svært ved at skaffe kvalitets personale? Er lige gået igang med sæson 3. 2x mesterskab, 2x pokal og videre fra min cl gruppe i anden sæson. Det burde da være mere attraktivt at komme til klubben nu tænker jeg.

Du får næppe 4½-5 stjernet personale i starten, men så er der jo folk som Pernille Jørgensen fra B93 som udvikler sig til kvalitet, som man kan hente! og husk i øvrigt at nogle gange er en træner med høj disciplin, motivationsevne, målrettethed og mental, med kun middelmådige tal i den træningsfærdighed han skal bruge, bedre end en med stort set ingen af de nævnte, men 18-20 stykker i eksempelvis taktisk træning Smiley

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

imlegendary
Ynglingespiller

« Svar #343: 06 Dec 2014, 21:32 »

Du får næppe 4½-5 stjernet personale i starten, men så er der jo folk som Pernille Jørgensen fra B93 som udvikler sig til kvalitet, som man kan hente! og husk i øvrigt at nogle gange er en træner med høj disciplin, motivationsevne, målrettethed og mental, med kun middelmådige tal i den træningsfærdighed han skal bruge, bedre end en med stort set ingen af de nævnte, men 18-20 stykker i eksempelvis taktisk træning Smiley
Kan du ellers anbefale noget godt personale fra dit save?

Kan desværre ikke få Pernille Jørgensen, da jeg ikke har B93 med i mit spil.

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #344: 06 Dec 2014, 22:11 »

3 sæson er forbi og det gav et mesterskab, samt vinder af DBU pokalen Smiley
blev 3'er i CHL gruppen og endte derfor i EL hvor jeg nåede semi-finalen og måtte se mig slået af Leverkusen...
Horsens blev overtaget af en rigmand som tilførte dem en helvedes masse millioner, så mon ikke man snart skal se dem foretage sig nogle vilde indkøb Shockeret
alt i alt var det en glimrende sæson af mit unge hold, hvor man heldigvis fik bekræftet at der er en del kvalitet i de unge gutter Smiley

Nikolai Laursen og Marco Ramkilde var de unge stjerner som skinnede kraftigst igennem, hvor hver især havde mange gode kampe som da også resulterede i at de begge spille alle kampe i foråret. udover dem var Amir Al-Ammari også en meget positiv oplevelse bla. fordi han scorede 4 mål i løbet af foråret. nu håber jeg bare at samtlige spillere fortsætter deres udvikling og at de yngste/nyeste spillere i flokken slår til Smiley

Indkøb op til den nye sæson :
Casper Sloth - fri
Yussuf Poulsen - fri
Jakob Ahlmann - fri

Salg :
Patrick Da Silva - 11 mill
Frederik Sørensen - 95 (det var hans klamme frikøbsklausul og han ville ikke forlænge til en anstændig løn)
Matthias Zimmermann - 50 mill
Uffe Bech - 70 mill
Lukas Hradecky - 20 mill
Samtidig har jeg også lejet en del spillere ud igen

Prøver at få en fantastisk økonomi og ikke bare kaste rundt med pengene, og derfor er europæisk succes nok heller ikke indenfor rækkevide de kommende år, men nu må man se hvad der sker Smiley desuden har jeg solgt alle der har udenlandsk nationalitet og som ikke tæller som egen avl

Godt at se at der er flere som har gang i et Brøndby Save! Opstemt

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010