home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 353 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 161940 gange)
Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #195: 12 Nov 2014, 20:24 »

Den er linket i min signatur Smiley har sådan en hel lille tråd omkring den, og fremviser den også lidt på twitch.tv som jeg også har linket til i min signatur Smiley

Perfekt, følger også med på dit stream nu Smiley Kan du dele dine holdinstruktioner med Brøndby?
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #196: 12 Nov 2014, 20:32 »

her, de er dog også med i taktikken som kan hentes i den tråd jeg linker til i min signatur Smiley Men hvis du har spørgsmål, så slår du dig bare løs Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #197: 12 Nov 2014, 20:48 »

Mange tak skal du have, det ser godt ud! Smiley
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #198: 12 Nov 2014, 21:06 »

her, de er dog også med i taktikken som kan hentes i den tråd jeg linker til i min signatur Smiley Men hvis du har spørgsmål, så slår du dig bare løs Smiley
Nu hvor vi er ved det, så skal vi jeg da også gerne sige KÆMPE TAK! Vandt the double første sæson med BIF med din taktik  Smiley

Kan se du har lavet lidt ændringer i holdinstrukserne siden jeg downloadede den, er det nogle forbedringer eller?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #199: 12 Nov 2014, 21:11 »

Det er sådan overordnet ting der er passet ind efter hvordan jeg har ændret mit hold, så jeg vil ikke hovedløst anbefale bare at skifte, for der er ting jeg bruger nu som jeg ikke brugte i starten eksempelvis, som en boldvindende DMC, fordi Billing har udviklet sig fantastisk.

Dog vil det være en idé at skifte til 1,2, da hovedændringen der, er en masse dødboldsinstruktion er, jeg lukkede selv for mange mål ind på hjørnespark, siden disse ændringer har jeg ligget mellem 0 og 2 pr. sæson i ligaen.

1.5 er dog mest myntet på at holde mere i bolden, og så altså en Boldvindende DMC fremfor ankermanden, grundet billings udvikling, hvis man bruger Holst, vil det være en idé at beholde ankermandsrollen hvert fald, da han ikke er noget teknisk vidunder. Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #200: 13 Nov 2014, 00:38 »

Det er sådan overordnet ting der er passet ind efter hvordan jeg har ændret mit hold, så jeg vil ikke hovedløst anbefale bare at skifte, for der er ting jeg bruger nu som jeg ikke brugte i starten eksempelvis, som en boldvindende DMC, fordi Billing har udviklet sig fantastisk.

Dog vil det være en idé at skifte til 1,2, da hovedændringen der, er en masse dødboldsinstruktion er, jeg lukkede selv for mange mål ind på hjørnespark, siden disse ændringer har jeg ligget mellem 0 og 2 pr. sæson i ligaen.

1.5 er dog mest myntet på at holde mere i bolden, og så altså en Boldvindende DMC fremfor ankermanden, grundet billings udvikling, hvis man bruger Holst, vil det være en idé at beholde ankermandsrollen hvert fald, da han ikke er noget teknisk vidunder. Smiley
Lyder fornuftigt, jeg vil ihvertfald opdatere så. Ved sommeren hentede jeg Billing på en 2-årig lejeaftale og han spiller virkelig godt indtil videre (som ankermand), men måske han er endnu bedre som boldvindende, we'll see  Wink
Logged

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #201: 13 Nov 2014, 09:38 »

Hvad sker der for at Pukki er så dårlig i FM15? Har folk beholdt ham eller sendt ham retur?
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

wriedt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #202: 13 Nov 2014, 09:52 »

Hvad sker der for at Pukki er så dårlig i FM15? Har folk beholdt ham eller sendt ham retur?
smed ham hjem, med de dårlige stats og den løn er han slet ikke det værd
Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #203: 13 Nov 2014, 17:37 »

så sluttede transfers vinduet i 2 sæson:)

fortæller lige hvordan det gik i første Smiley

købte
Mads fenger- randers 2,5 mio
johan larsson elfborg 8,5 mio
pierre bengtsson fri Opstemt haha
solgte
holst -Swansea 10 mio
hjulsager -redbull 10 mio

men anden sæson købte jeg kun spalvis for 12 mio..
gik videre i CL gruppespillet:D
fik desværre Celtic i den sidste playoff runde
det værste hold der var i "puljen"
men klarede 1-1 ude selvom jeg var under hårdt pres hele kampen og under beskydning
og vandt 3-1 hjemme:D
« Seneste Redigering: 13 Nov 2014, 18:25 af 26-sorensen-10 » Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #204: 13 Nov 2014, 21:34 »

World of Warcraft - Warlords of Draenor launchen er gået som forventet, massere af lag og problemer, så det er faktisk umuligt at spille. Jeg har løbende gennem dagen spillet lidt FM på siden, og har sikret mig min 5. Double i streg - Jeg mangler lige en enkelt kamp internationalt her i Juni, og så er min sæson helt forbi, så jeg vil starte min stream op, hvis nogen ville have lyst til at kigge forbi...

Og så skal der arbejdes ekstraordinært på at få en klasse signing ind til sommer. - Vi har iøvrigt fået en Direkte CHL gruppespils plads igen, samt en bedst placerede 3. runde plads, 1 gruppespil i EL, en 3. kval og en 2. kval runde i EL også. 5 hold i Europa ville være ekstraordinært!

Stream on baby!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

jpagaard
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #205: 13 Nov 2014, 22:47 »

Er lige blevet færdig med min 1. sæson som gik meget godt. Mesterskab, pokal og Euro Cup blev vundet.

Der kom 5 nye spillere ind men hoved årsagen til sucessen ligger nok i taktikken.

Ind kom :
Rithely
Andrea Russotto
Kristoffer Ajer
Pavel Savitskiy - lån
Martin Ødegaard
Samlet 34 Mil.

Ud gik :
Martin Ørnskov
Alex Szy
Dario Dumic
Andrew Hjulsager
Ferhan Hasani
Samlet 54 mil

Inden 2. sæson skal sparkes i gang skal jeg have forstærket backpladserne og have ungt talent til midterforsvaret. Tror jeg tager et år mere med Elmander, han var ustyrlig i 1. sæson, men vil prøve at sælge Nunez og få en anden reserve ind.
Logged

jpagaard
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #206: 13 Nov 2014, 22:48 »



Btw så vil jeg meget gerne have Viktor Fischer, han er også interesseret men er for dyr.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #207: 14 Nov 2014, 14:26 »

Efter en horibel sæsonstart af Kenedy, blev han smidt på porten, og Richairo Zivkovic er hentet ind - Desværre kom Arsenal med et for godt bud til at sige nej, på Halilovic. Nu er ham og Fábregas ved at dominere superligaen, og med de ord, vil jeg komme igang med sæsonen 2019/20. Og streamen er selvfølgelig med.

Dramaet fortsatte dog, for en tidligere spiller som jeg havde en 50% næste salgs klausul på, er solgt for intet mindre end 1,7 milliarder! jeg fik 250 millioner og en besked om yderligere 77,5 millioner over 4 år. Jeg føler mig egentlig snydt for omkring 500 millioner i den handel.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #208: 14 Nov 2014, 17:03 »

Nu har jeg fået spillet første sæson, hvilket var lidt af en blandet succes. Det blev kun til en femte plads i ligaen, men derimod vandt jeg pokalen. Til den nye sæson har jeg lavet følgende transfers:

Ind:
Mario Marin - Fri
John Lundstram - Fri
Chirstian Rye - 2 mil
Patrick Olsen - Fri

Ud:
Martin Ørnskov - Fri
Mikkel Thygesen - Fri
Alexander Szymanowski - 5 mil
Logged

JLarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #209: 15 Nov 2014, 03:17 »

BelthazorDK. Kan du ikke poste dine transfers gennem sæsonerne? Kunne godt bruge lidt inspiration Smiley
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010