home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 399 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 161950 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #420: 28 Dec 2014, 00:15 »

Wow Wow Wow  Opstemt

Hvilke spillere skal man hente?  crazy Peace

Jamen det forsøg jeg lavede med det, der loadede jeg den tjekkiske, slovakiske og slovenske liga, og jeg købte bare gode spillere derfra over 48 måneder.

Folk som David Pavelka, Dorin Rotariu, Ladislav Krejci, Michael Lüftner, Vojtech Kubista, Tomas Horava, Zdenek Linhart, Matej Hanousek, Daniel Holzer, Pavel Kaderabek, Josef Husbauer, Mario Holek... spillere der, hvis du kigger i PA/CA øjemed, svinger mellem 140 og 170 i potentiale, og ofte kan hentes for 2-5 mil nu og en 10-40 mil over 4 år. Med de penge du kan få for folk som Dario Dumic, Andrew Hjulsager, Frederik Holst, samt de penge der kan frigøres i lønbudgettet med salg af Ørnskov, almebæk, Hasani, Nunez osv. Så vil du snildt kunne have en 40-60 mil at handle for, specielt hvis du skynder dig at bede om flere procenter af salgsbeløb, og får det godkendt, samt større lønbudget, det er næsten umuligt at få større transferbudget i FM15 syntes jeg, men til gengæld får jeg stort set ALTID lønbudget godkendt.

Siger ikke det er sjovt, siger ikke engang det er fundamentet til et godt save, men det er muligt. Selv hvis det skulle fejle, vil flere af disse kunne sælges videre for flere penge end de bliver købt for.

Nøglen til at få dem BILLIGT i løn, er at de får store beløb for kampe, mål, årets hold, topscorer, mål scoret på en sæson, og 50% af vidersalgsbeløbet.

Med andre ord, det er ikke et økonomisk forsvarligt save der er tale om her, overhovedet!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

LosGuardiola
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #421: 28 Dec 2014, 00:25 »

Jamen det forsøg jeg lavede med det, der loadede jeg den tjekkiske, slovakiske og slovenske liga, og jeg købte bare gode spillere derfra over 48 måneder.

Folk som David Pavelka, Dorin Rotariu, Ladislav Krejci, Michael Lüftner, Vojtech Kubista, Tomas Horava, Zdenek Linhart, Matej Hanousek, Daniel Holzer, Pavel Kaderabek, Josef Husbauer, Mario Holek... spillere der, hvis du kigger i PA/CA øjemed, svinger mellem 140 og 170 i potentiale, og ofte kan hentes for 2-5 mil nu og en 10-40 mil over 4 år. Med de penge du kan få for folk som Dario Dumic, Andrew Hjulsager, Frederik Holst, samt de penge der kan frigøres i lønbudgettet med salg af Ørnskov, almebæk, Hasani, Nunez osv. Så vil du snildt kunne have en 40-60 mil at handle for, specielt hvis du skynder dig at bede om flere procenter af salgsbeløb, og får det godkendt, samt større lønbudget, det er næsten umuligt at få større transferbudget i FM15 syntes jeg, men til gengæld får jeg stort set ALTID lønbudget godkendt.

Siger ikke det er sjovt, siger ikke engang det er fundamentet til et godt save, men det er muligt. Selv hvis det skulle fejle, vil flere af disse kunne sælges videre for flere penge end de bliver købt for.

Nøglen til at få dem BILLIGT i løn, er at de får store beløb for kampe, mål, årets hold, topscorer, mål scoret på en sæson, og 50% af vidersalgsbeløbet.

Med andre ord, det er ikke et økonomisk forsvarligt save der er tale om her, overhovedet!
Men hvis man går langt i Europa er der jo alligevel gode penge at hente Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #422: 28 Dec 2014, 02:41 »

Det er der, men du er jo nødt til at handle igen efter 1. sæson, og få en 2-3 spillere med lidt højere niveau hvis du kan, eventuelt nogle af dem som går fri der, men det er et gamble uden lige. Med lidt held kan du jo sælge Kaderabek for 100+ og tage Micah Richards på fri transfer, det er nogenlunde lige gode spillere, og samme med forsvaret, kan du tage Frederik Sørensen som er et gold alternativ og en fin Agger-Makker. Der er dog også brug for et par af dem som kan noget individuelt, og hvis du kan lokke Sisto fra FCM vil det også pynte.

Pointen er også bare der skal satses alt for stort, på udlændinge, det tager jo lidt af charmen væk hvis man stiller et hold med 18 spillere hvor kun Agger er dansk :/
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

LosGuardiola
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #423: 28 Dec 2014, 11:03 »

Det er der, men du er jo nødt til at handle igen efter 1. sæson, og få en 2-3 spillere med lidt højere niveau hvis du kan, eventuelt nogle af dem som går fri der, men det er et gamble uden lige. Med lidt held kan du jo sælge Kaderabek for 100+ og tage Micah Richards på fri transfer, det er nogenlunde lige gode spillere, og samme med forsvaret, kan du tage Frederik Sørensen som er et gold alternativ og en fin Agger-Makker. Der er dog også brug for et par af dem som kan noget individuelt, og hvis du kan lokke Sisto fra FCM vil det også pynte.

Pointen er også bare der skal satses alt for stort, på udlændinge, det tager jo lidt af charmen væk hvis man stiller et hold med 18 spillere hvor kun Agger er dansk :/
Det er rigtig nok.
Hvordan har du helt præcist dit spil sat op med ligaer? Smiley
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #424: 28 Dec 2014, 11:43 »

Her er mit hold på vej mod vinter pausen i 4 sæson.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/CS863195.png

Ligaen er vundet hvert år. cuppen missede jeg i sidste sæson, men ellers er den også vundet de 2 forgående år.
I første sæson var jeg i EL gruppespillet. Anden sæson kom jeg i CHL gruppespillet. Tredje sæson nåede jeg helt til semifinalen i CHL, men måtte lade livet til Real Madrid.
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #425: 28 Dec 2014, 18:22 »

Her er mit hold på vej mod vinter pausen i 4 sæson.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/CS863195.png

Ligaen er vundet hvert år. cuppen missede jeg i sidste sæson, men ellers er den også vundet de 2 forgående år.
I første sæson var jeg i EL gruppespillet. Anden sæson kom jeg i CHL gruppespillet. Tredje sæson nåede jeg helt til semifinalen i CHL, men måtte lade livet til Real Madrid.

Hvordan gør luka Jovic det i dit save? I mit spil er han enestående. Langt over 100mål. Vundet golden boot. 4x superliga topscore. Flest mål i en kamp osv osv.
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #426: 28 Dec 2014, 19:00 »

Hvordan gør luka Jovic det i dit save? I mit spil er han enestående. Langt over 100mål. Vundet golden boot. 4x superliga topscore. Flest mål i en kamp osv osv.

Han gør det meget fint Smiley bruger ham dog også som OMV/OMH da jeg har en Ramkilde der presser på AC pladsem Smiley
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/z2A89565.png
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #427: 28 Dec 2014, 20:09 »

Logged

supermads
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #428: 29 Dec 2014, 12:08 »

Jeg vil også gerne dele min historie om min hjerte klub.

Jeg er sprunget rimelig langt, da jeg er i år 2018. Men håber i kan følge med. Ligaen er vundet alle år, pokalen sporadisk og Europæisk har været okay, men langt fra super.

Har vedhæftet diverse billeder som kunne være interessante.

Glæder mig meget til at få Ojo og Tielemans, bliver midtbane fremtiden.

Borini har været fuldstændig fantastisk for mig, men tror han bliver solgt over sommeren.

* Hjem.jpg (299,48 KB - hentet 292 gange.)
* Superligaen.jpg (307,23 KB - hentet 291 gange.)
Logged

supermads
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #429: 29 Dec 2014, 12:09 »

Stats

* Hold stat.jpg (282,63 KB - hentet 280 gange.)
* Spiller stat.jpg (374,58 KB - hentet 284 gange.)
Logged

supermads
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #430: 29 Dec 2014, 12:10 »

Truppen

* Truppen.jpg (372 KB - hentet 325 gange.)
Logged

supermads
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #431: 29 Dec 2014, 12:10 »

Transfer

* Transfar 17.18.jpg (237,26 KB - hentet 314 gange.)
* Transfer 16.17.jpg (238,39 KB - hentet 298 gange.)
Logged

supermads
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #432: 29 Dec 2014, 12:11 »

Transfer 2

* Transfer 15.16.jpg (210,19 KB - hentet 298 gange.)
* Transfer 14.15.jpg (140,13 KB - hentet 316 gange.)
Logged

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #433: 29 Dec 2014, 21:12 »

Hey drenge,

Så skal jeg til at igang med 4. sæson. Rhasani er skudt afsted så jeg står og mangler en ny offensiv venstre midtbanespiller, har 24 mio. tilbage at bruge af Smiley Kunne også godt bruge en reserve for Nicolai Laursen på højrekanten.
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #434: 29 Dec 2014, 21:50 »

Hey drenge,

Så skal jeg til at igang med 4. sæson. Rhasani er skudt afsted så jeg står og mangler en ny offensiv venstre midtbanespiller, har 24 mio. tilbage at bruge af Smiley Kunne også godt bruge en reserve for Nicolai Laursen på højrekanten.

Sisto? Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010