home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 244 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Lower League Management
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 23402 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #15: 28 Okt 2014, 11:42 »

Er startet som arbejdsløs og vil nu se hvor vinden fører mig hen. glæder mig til at komme i gang efter min første sæson med FCK sluttede, og jeg nu manglede et nyt spil.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #16: 28 Okt 2014, 11:48 »

Jeg gav hurtigt op selvom jeg fandt et fedt hold, da jeg fandt større interesse i at spille med AB Smiley
Logged

JaWocKa

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #17: 05 Nov 2014, 12:46 »

Jeg har gjort det samme. Ingen licens og serie 6-spiller. Jeg var til jobsamtale med et hold i Nationale i Frankrig, som ville have mig, men jeg takkede nej grundet den smalle spillertrup. Et par hold i Kina har jeg også været til samtale hos, og det var altså nogle rige basser at lege med, når det var ens første karrieretræk; stadions med plads til 30.000 og et lønbudget på 1.200.000 kroner om måneden var blandt andet den ene. Jeg takkede dog nej.
Jeg er at finde i Harstad fra Norge, som spiller i 2. Division Gruppe 4.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #18: 05 Nov 2014, 13:16 »

Man kunne også køre efter det gode gamle The Lutz Pfannenstiel Challenge regler og opsæt; http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36744.0.

Men jeg starter først op i dette, når jeg går lidt død i det almindelige! Jeg tror også reglerne har brug for en opdatering, men sjovt er sådan et spil! Smiley

Man kan også køre FMC i dette, men jeg husker start vanskeligheder i at blive tilbudt job i starten og løbende m.m.
Logged


Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #19: 06 Nov 2014, 13:27 »

Så er jeg startet på en sæson, jeg blev tilbudt et job interview i 11 klubber (jeg søgte alle jobs) men jeg valgte hurtigt 9 af dem fra, så jeg stod tilbage med Vidars fra Norges 2. division (jeg har valgt skandinavisk fodbold med island, norge, finland, danmark, sverige og norge) og så en klub som  hedder Gjøvik-lyn. Jeg fandtl det meget interessant, at Gjøvik-lyn havde 4 spanske spillere på deres hold, og deres stats var ok, taget i betrækning af ligaens niveau. Desværre så valgte jeg at starte i juni, så den var allerede 12 kampe henne ud af 26. Det endte med at jeg fik afslag på Vidars, men Gjøvik-Lyn ville gerne ansætte mig.

Jeg har hentet en del spillere på fri transfer, og smidt en del af holdet, ellers ville økonomien (lønnen) smadre det hele. Da jeg overtog klubben der lå de til nedrykning, og deres mål var en 9. plads. heldigvis for mig, så lykkes det at blive nr. 9 da sæsonen var slut. Så nu står den på en ny sæson hvor jeg kan få lov at være med fra start. Det blev til 6 sejre, 2 uafgjorte og 6 tabte. De kunne ikke lide min taktik i starten, men til sidst så vendte det.
Logged

Saxdreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #20: 07 Nov 2014, 20:08 »

Jeg har selv startet en som Journeyman og har efterfølgende lavet en blog om det "From LLM to succes". Der er man mere end velkommen til at følge med i mine bedrifter.

Men lige et opklarende spørgsmål: Hvordan kan i spille sæsonerne så hurtigt?? Jeg når knap nok ½ sæson hvor mange har spillet op til 3-4-5styks. Hvordan er jeres indstillinger både for visning af kamp mm. Jeg ville ønske at jeg selv var lidt mere effektiv hvad angår at komme hurtigere fremad med mine save-games.
Logged

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

Jonathangeek
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #21: 11 Nov 2014, 17:11 »

Mhh, sidder ikke lige med min pc.
men jeg spiller med en 4 mands bagkæde med de to backs som fullbacks og sat på support, så spiller jeg med en ankermand(dm) en felt-felt og en fremskudt playmaker(cm)
så med 2 wings, den ene som support og den anden på offensiv, en skarpretter i front, så havde jeg instrukser til, spil mere direkte, udnyt fløje og så spillede jeg balanceret, kan først smide SS op imorgen desværre.

Hvilken mentalitet? Smiley
Logged

La Decima

rasll2
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #22: 14 Nov 2014, 02:24 »

haha jeg skal helt sikkert prøve det her en dag
Logged

Graue85
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #23: 13 Dec 2014, 00:02 »

Lyder super spændende! Det prøver jeg også:-D
Logged

Peds
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #24: 17 Dec 2014, 11:17 »

Jeg er startet Uden job, ingen licens og serie 6 spiller, med 46 liga'er i 14 lande og 82000 spillere, jeg fik et job i Harstad som ligger i norges 2 division gruppe 4, de havde spillet 11 kampe og lige nu ligger jeg nummer 1 efter 22 kampe og håber på oprykning, jeg spiller en 4-2-4 Bred taktik og det ser ikke ud til at mine modstandere kan gøre ret meget imod den, så mon ikke jeg får den første plads som bestyrelsen meget gerne vil have.

Jeg har lige fået forlænget min kontrakt fra december 2014 til december 2015

Dette er min taktik: https://imageshack.com/i/ipI3pBSNp

Jeg har dog ændret den Komplette Angriber til skarpretter for jeg havde ingen der kunne spille komplet angriber
« Seneste Redigering: 17 Dec 2014, 11:44 af Peds » Logged

Celtih
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #25: 21 Feb 2015, 13:04 »

Jeg har også startet op med ingen licens og serie 6. Jeg fik US Colomiers i den Franske Nationale (3. bedste række). Ingen penge og smal trup og skal undgå nedrykning. Var også bud fra Norge men tænke hvis hurtigt kan få mit hold i Ligue 2 er der karriere muligheder.
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #26: 24 Jul 2015, 23:58 »

Jeg har også haft et hvor jeg startede som serie 6 spiller som tidligere erfaring og ringeste træner licens Smiley

Syntes selv det er blevet et okay godt save Smiley

Her er min karriere oversigt


Jeg blev en rigtig populær herrer efter jeg havde været træner for Elfenbenskystens landshold, hvor jeg kun gik videre fra gruppen og røg ud, eller populær i bunden af de store ligaer eller middel klubber i middel ligaer og så et par enkelte stort hold i store ligaers næst bedste rækker.

Endte så i Aston Villa, da de havde det bedste hold + den bedste økonomi, hvor jeg hver gang har bedt om ekstra penge har jeg fået det Smiley det blev sgu en noget overraskende 5. plads i ligaen, men der var kommet mange ældre spillere eller tidligere store spillere billigt til salg eller sat på fri transfer, her i blandt Fabregas, Herrera, Pastore, David Silva, Georgi Milanov, Aleksandar Ignjovski + jeg kunne få spillere som Eremenko, Bakkali og Salah til en slik. Og jeg fandt en masse billige, men gode argentinske regens.

Kan sige den tid jeg har været der har jeg brugt næsten 1,5mia på spillere og solgt for næsten 1,1mia.

Taktikken har hele tiden stort set været at have 8 ud af 11 spillere skulle være over 28 år, og de sidste 3 skulle være yngre spillere helst omkring de 20 Smiley

EDIT: og så er en stort del penge brugt på at få lavet nogle gode ungdomshold Smiley Har lige solgt en ungdomsspiller, jeg købte i første sæson, som har fået 10 kampe på mit førstehold og ellers har været udlejet til Boca, har jeg lige solgt for 250mio, og købt for 40mio Smiley
« Seneste Redigering: 25 Jul 2015, 00:07 af Boennelykke » Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #27: 25 Jul 2015, 10:26 »

Har også prøvet at kaste mig ud i dette lille projekt med at starte uden job, har som altid valgt serie 6 og ingen erfaring.

Men hvor meget tålmodighed skal man have ? Odder fra DK 2 division ville have mig til samtale i starten, men takkede nej, da jeg ikke lige som udgangspunkt har lyst til at starte i DK.

Jeg er nu fremme ved midten af August og det er ikke ligefrem jobs der hænger på træerne. Er bare nervøs for der går rimelig lang tid før en klub fyrer end for at tage en No Name manager som mig ind i deres klub.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #28: 25 Jul 2015, 12:02 »

Har også prøvet at kaste mig ud i dette lille projekt med at starte uden job, har som altid valgt serie 6 og ingen erfaring.

Men hvor meget tålmodighed skal man have ? Odder fra DK 2 division ville have mig til samtale i starten, men takkede nej, da jeg ikke lige som udgangspunkt har lyst til at starte i DK.

Jeg er nu fremme ved midten af August og det er ikke ligefrem jobs der hænger på træerne. Er bare nervøs for der går rimelig lang tid før en klub fyrer end for at tage en No Name manager som mig ind i deres klub.

Jeg har før i tiden startet en karriere uden job, hvor det ofte tog ca. et halvt år før der kom noget interessant.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #29: 25 Jul 2015, 15:28 »

Jeg fandt ud af at det tyske landshold ikke var der, så jeg blev nødt til at starte forfra, så jeg kunne få det til at virke. Men det har ingen betydning.
Jeg har fået et lækkert lille job i Hviderusland, jeg har overtaget Baranovichi. Der er spilet 12 runder i den næst bedste række og jeg har overtaget dem ved en 15 plads ud af 16. Kravet er at jeg skal undgå nedrykning. Kun 1 rykker ned.

Så det er noget af en opgave jeg har kastet mig ud i Smiley - Første kamp er allerede om 4 dage!
« Seneste Redigering: 25 Jul 2015, 15:45 af BlaZZo » Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010