home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 242 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Lower League Management
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 23383 gange)
pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Journeyman
« : 25 Okt 2014, 12:22 »

Syntes bestemt vi skal have et emne der omhandler Journeyman spille metoden Opstemt
Kort forklaret om Journeyman,
Du starter med så mange lande og ligaer som du selv ønsker, jo flere jo bedre, så starter du uden job, og starter simpelthen fra bunden af. jeg har selv valgt at sætte mine forudsætninger til tidligere serie 6 spiller og den laveste licens.


For lige at give en lille update på min karriere indtil nu.
jeg startede d. 27/7/2014 i en lille norsk 2. divisions klub, som var på nebbet til at rygge ned da jeg overtog dem, Lørenskog.
da jeg kom til klubben havde jeg lige akkurat 80.000 DKK at handle ind for, og grundet en lang skade til min målmand blev der handlet på denne post. målet var i først sæson overlevelse i rækken  og jeg overraskede alt og alle med mit direkte fodbold og med dødbolde i højsædet. en flot 6. plads blev det til.


jeg er nu igang med min 3. sæson, og er stadig at finde i Lørenskog, selvom jeg har søgt job i Bla. Avarta, (uden held) Så er jeg Pt, urørlig i klubben.

sæson 1.  6 plads i Norske 2. division GRP. 4
sæson 2.  5 plads i Norske 2. division GRP. 1
Sæson 3. 1 plads i Norske 2. division GRP. 1
sæson 4. er lige påbegyndt og der er jeg at finde i den Norske 1. division sammen med klubber som Start, Tromsø, Kristiansund Stabæk og Hønfoss, så masser af klubber man kender, og med et budget der er ikke eksisterende, skal jeg forsøge at blive oppe med en trup der er på deltid, og stort besat af egne talenter, krydret med 2-3 profiler hentet ude fra :-)
håber andre spiller samme type spil som mig, så man har nogle at snakke med Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Journeyman
« Svar #1: 25 Okt 2014, 12:25 »

Dette skal jeg helt sikkert også prøve, når det rigtige spil udkommer. Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #2: 25 Okt 2014, 12:34 »

Hvorfor den laveste licens og ikke "ingen licens"
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #3: 25 Okt 2014, 12:37 »

Det er også Ingen licens jeg har valgt :-P
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #4: 25 Okt 2014, 12:38 »

Det er også Ingen licens jeg har valgt :-P
Ditto her Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #5: 25 Okt 2014, 12:42 »

Dog har jeg været på en del Træner kurser efter hånden og er oppe på National B-licens Opstemt
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #6: 25 Okt 2014, 12:46 »

Min klub mener ikke det er tid til det xD
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #7: 25 Okt 2014, 12:47 »

Gjorde min heller ikke i første sæson, men i norge i 2. division går du i 4 måneder uden fodbold, der har jeg kunne tage trænerkurser Opstemt
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #8: 25 Okt 2014, 12:49 »

Jeg vil så gerne starte sådan er save, men kan ikke klare at det ikke er de rigtige ligalandsholdet så bliver nødt til at vente Skuffet
Logged

JaWocKa

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #9: 25 Okt 2014, 21:25 »

Min 4. sæson bød på en 6. plads i 1. division og derfor var jeg med i Play-offs for oprykning til Tippeligaen.
Mine forventninger var ikke ret store, men de hold jeg mødte fra ligaen slog jeg uden problemer, og det begyndte pludselig at blive ret spændende det hele, i sidste kamp skulle jeg møde Odd, over 2 kampe, første kamp tabte jeg desværre 3-2 og havde derfor en realistisk chance for at vinde på hjemmebane Smiley
her spillede jeg 3-2 i forlænget, men i forlænget spillede jeg fortsat til en samlet uafgjort, og skulle i straffe hvor jeg vandt efter 2 redninger fra min målmand..
Efter oprykningen til Tippeligaen kom der en masse fokus på mig fra udenlandske klubber og i Marts måned begyndte tilbud at vælte ind, og min snak med andre klubber brød Lørenskog sig ikke om, så jeg blev fyret d. 4 marts 2018.
Så nu skulle klubjagten sættes ind, Første klub jeg kom til samtale ved Sheffield Wed (League 1). det blev desværre resultatløst da jeg gerne ville udvikle spillere fra klubbens egne rækker, og det mente de bestemt ikke skulle komme på tale.
Strømmen fra 1 division i Norge tilbød mig ligeså et job, men mit mål var en større klub, eller mindst en større liga.
pludselig ind fra sidelinjen kom Rochdale ind fra sidelinjen, de havde intentioner om at undgå en nedrykning i League 1 og samtidig gerne ville have en ung spillertrup, så her kunne jeg ikke sidde og vente mere. 25. marts blev vi enige om en kontrakt som var forbedret noget i forhold til i Lørenskog, en 4 dobling af lønnen siger lidt om at det er en klub med lidt flere penge mellem hænderne. selvom jeg i Lørenskog gik fra et underskud på 1 mio til over 10 mio i banken og et stadion der blev udvidet for 60 mio.

Rochdale er den nye klub og med 7 kampe til at undgå nedrykning og en nuværende 17 plads med 4 point ned, burde det være muligt.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #10: 27 Okt 2014, 17:49 »

Nå, efter jeg gik død i min FCK-karriere indtil videre, så vil jeg starte ud med en LLM-karriere uden job. Er der nogle herinde som har leget med Tracksuit- vs. Suitmanager egenskaberne som har lyst til at fortælle hvad de har gjort og hvorfor? Opstemt

Selv sidder jeg og er lidt i tvivl, men jeg tror det ender som en tracksuitmanager med en god sjat point i arbejde med ungdomsspillere og ellers lige i de andre træneregenskaber, og så ovre i taktiske tænker jeg at tilpasning, spillerviden og kendskab til ungdomsspillere bliver vægtet højst, da jeg gerne vil arbejde med ungdomsspillere hovedsageligt Smiley

« Seneste Redigering: 27 Okt 2014, 17:51 af O_D_Marseille » Logged

JaWocKa

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #11: 27 Okt 2014, 19:00 »

Jeg tog selv tracksuit og så arbejde med ungdomsspillere og taktisk og så tog jeg kendskab til ungdomsspillere Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #12: 27 Okt 2014, 19:03 »

Okay, er du frisk på at vise din taktik som gav dig oprykningen? Jeg ville gerne se hvordan direkte du spiller,da jeg selv ikke plejer at være den stærkeste i små klubber Opstemt
Logged

JaWocKa

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #13: 27 Okt 2014, 19:12 »

Mhh, sidder ikke lige med min pc.
men jeg spiller med en 4 mands bagkæde med de to backs som fullbacks og sat på support, så spiller jeg med en ankermand(dm) en felt-felt og en fremskudt playmaker(cm)
så med 2 wings, den ene som support og den anden på offensiv, en skarpretter i front, så havde jeg instrukser til, spil mere direkte, udnyt fløje og så spillede jeg balanceret, kan først smide SS op imorgen desværre.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #14: 27 Okt 2014, 19:14 »

Okay lækkert, tak Smiley
Logged

JaWocKa

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010