home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:33:55 warmon Blogkonkur... [18] Journeyman - Sæso...
I dag kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I dag kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 356 Gæster Online.

Indlæg: 1132756 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 200211 gange)
JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #45: 27 Okt 2014, 17:45 »

Tja, men nu tænkte jeg på, at det er bare en beta vi spiller, så det med om ø har ligget under o og at lande ikke starter med stort forbogstav, det er en del af hasteværket? Smiley
Logged

JaWocKa

ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #46: 27 Okt 2014, 18:02 »

Nogle der ved hvordan jeg sæter en ung spiller til at lære af en ældre? Opstemt Kan ikke finde det? Opstemt
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #47: 27 Okt 2014, 18:54 »

Døjer i også med at de brænder et usædvandeligt højt antal af "åbne chancer". Har kørt lidt statistiker på mine seneste 15 kampe. Da jeg vil finde den korrekte formation, og se om mine eventuelle ændringer giver pote.

Hvor jeg har haft 78 åbne chancer men det er kun resulteret i 26 scoringer, og det er i og med spiller som Van Persie, Falcao, Rooney, Di Maria og Mata til det offensive.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #48: 27 Okt 2014, 19:05 »

Passer da fint med virkeligheden i Man U
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #49: 27 Okt 2014, 19:20 »

Passer da fint med virkeligheden i Man U

Det kan du havde helt ret i, men selv i virkeligheden ville de ikke brænde så store chancer som det er tilfældet for mig lige nu.

Ny statistik sidste 20 åbne chancer = 0 mål.

Lukker spillet ned nu, og ser om der ikke er sket nogen forbedringer om 2 ugers tid.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #50: 27 Okt 2014, 19:21 »

husk at meld det du finder af "fejl" eller problemer til SIGames for hvis ingen gør det, så bliver det nok ikke fixet ! Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #51: 27 Okt 2014, 19:59 »

husk at meld det du finder af "fejl" eller problemer til SIGames for hvis ingen gør det, så bliver det nok ikke fixet ! Smiley

Det er gjort Wink
Logged

ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #52: 27 Okt 2014, 20:46 »

Nogle der ved hvordan jeg sæter en ung spiller til at lære af en ældre? Opstemt Kan ikke finde det? Opstemt

Slet ikke nogen der kan hjælpe? Opstemt
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #53: 27 Okt 2014, 21:42 »

Slet ikke nogen der kan hjælpe? Opstemt
Læs på side 2...
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #54: 27 Okt 2014, 21:47 »

Læs på side 2...

Tak Opstemt jeg er blind.. Underligt at de har fjernet den gamle måde at gøre det på Smiley
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #55: 27 Okt 2014, 22:15 »

Og har et andet spørgsmål: Hvordan træner man foretrukne træk?
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #56: 28 Okt 2014, 07:51 »

Præcis! Jeg har dette problem med mange. Ikke lige med fitness, men har haft problemer med at de vil have mere opmærksomhed i den taktiske træning. Nu begynder mine spillere også at brokke sig over den offensive træning, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Alle trænere har mindst 3,5 stjerne i sin kategori. :-/

I skal huske at kigge på hårdheden af træningen, det er klart hvis den står på "heavy" vil de enkelte spillere få mindre fokus i træning, Det er noget de har ændret til FM15, så man ikke skal kunne have 1 træner til hver kategori, da man ikke har dette IRL - dog virker det lidt voldsomt at man af og til er nødsaget til at have op til 4 trænere på den samme kategori - men det er altså fakta indtil de får rettet det lidt til desværre.

Personligt oplever jeg at være nødt til at spørge bestyrelsen om flere trænere så man har 12+ trænere for at dække ens behov i klubberne.

Citat
Og har et andet spørgsmål: Hvordan træner man foretrukne træk?

Jeg er næsten sikker på det foregår på samme på som i FM14, hvor man snakker med en træner, om de træk din spiller nu skal lære, du vælger det under spilleren, jeg tror den hedder noget ala udvikling.
Logged


Svartovich
Gæst
 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #57: 28 Okt 2014, 10:02 »

I skal huske at kigge på hårdheden af træningen, det er klart hvis den står på "heavy" vil de enkelte spillere få mindre fokus i træning, Det er noget de har ændret til FM15, så man ikke skal kunne have 1 træner til hver kategori, da man ikke har dette IRL - dog virker det lidt voldsomt at man af og til er nødsaget til at have op til 4 trænere på den samme kategori - men det er altså fakta indtil de får rettet det lidt til desværre.

Personligt oplever jeg at være nødt til at spørge bestyrelsen om flere trænere så man har 12+ trænere for at dække ens behov i klubberne.
Min træning er på normal. Derudover har jeg 11 trænere + en B-hold træner, og ingen af dem giver under 3,5 stjerne. Problemet er bare, at jeg ikke er Manchester United eller Real Madrid men derimod FCK, så jeg kan ikke få flere trænere pt. Og jeg tænker da også at 12 til at træne burde være ret meget i FM. :-)

Jeg er næsten sikker på det foregår på samme på som i FM14, hvor man snakker med en træner, om de træk din spiller nu skal lære, du vælger det under spilleren, jeg tror den hedder noget ala udvikling.
Tak, men jeg kan altså virkelig ikke finde det? Skuffet
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #58: 28 Okt 2014, 10:29 »

Min træning er på normal. Derudover har jeg 11 trænere + en B-hold træner, og ingen af dem giver under 3,5 stjerne. Problemet er bare, at jeg ikke er Manchester United eller Real Madrid men derimod FCK, så jeg kan ikke få flere trænere pt. Og jeg tænker da også at 12 til at træne burde være ret meget i FM. :-)

Jeg synes problemet forsvinder så snart træningen i de enkelte kategorier er på "average", måske du skal have den på let/light, da spillerne måske ikke kan holde til "average".

Du kan evt. prøve at låne så mange spillere ud på dit U21/reserve og U18 hold, generelt nedsætte antallet af spillere i klubben, det nedsætter workload.

Ps. det har intet med antal af stjerner at gøre, det er kun antal af coaches og antal af spillere i truppen der nedsætter workload Smiley (Men som sagt så retter de det snart, så det kræver mindre end nu!)


Citat
Tak, men jeg kan altså virkelig ikke finde det? Skuffet

Under development(Ja det kan også være det er under interaction Peace), så skulle du gerne kunne snakke med en træner, og sætte moves til? Jeg har ikke lige mulighed for at være mere specifik pt., men det var en af dem jeg gjorde det under, stortset som i 14'eren Smiley

http://www.fm-base.co.uk/forum/attachments/football-manager-2015-editing-discussion/696084d1414195979-football-manager-2015-skin-%C3%81lvaro-negredo_-overview-profile.png
« Seneste Redigering: 28 Okt 2014, 10:31 af NAsMaR » Logged


Svartovich
Gæst
 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #59: 28 Okt 2014, 10:35 »

Ps. det har intet med antal af stjerner at gøre, det er kun antal af coaches og antal af spillere i truppen der nedsætter workload Smiley
Er du sikker? Det giver da ikke mening hvis en spiller hellere vil trænes af 3-4 serie trænere, end en enkelt Premier League træner f.eks.

Og hvis man virkelig skal have 2 på hver træningskategori er spillet til grin, da dette næsten er umuligt at opnå i langt de fleste klubber.

Under development(Ja det kan også være det er under interaction Peace), så skulle du gerne kunne snakke med en træner, og sætte moves til? Jeg har ikke lige mulighed for at være mere specifik pt., men det var en af dem jeg gjorde det under, stortset som i 14'eren Smiley

http://www.fm-base.co.uk/forum/attachments/football-manager-2015-editing-discussion/696084d1414195979-football-manager-2015-skin-%C3%81lvaro-negredo_-overview-profile.png
Har endelig fundet det! Fandt det på samme side hvor man vælger rolle træning. Mente det var et helt andet sted i FM 14, men kan godt være jeg tager fejl. Har trods alt ikke spillet det i mange måneder. :-)
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 54 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010