home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 816 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Aargh-tråden FM15
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM15  (Læst 157584 gange)
Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #345: 19 Dec 2014, 14:45 »

Næste fejl.. Bale løber mega langsom med bolden i en kontra så alle modstanderne kommer tilbage og kan stoppe angrebet.. Vi snakker overdrevet langsomt. Han er hverken træt eller skadet.
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Lastfirst
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #346: 19 Dec 2014, 16:04 »

HUGOL

Kan du ikke lade være med at pointere alle de bittesmå fejl, du oplever?
For at være ærlig er det ret irriterende, at du bliver ved med at brokke dig, når andre brugere har prøvet at diskutere spillet med dig..

Udover det, så synes jeg, at du bruger tråden forkert. Som jeg forstår, så er tråden til ærgelige resultater, skader, fyringer, etc. Altså oplevelser i spillet, ikke oplevelser af spillet.
Tråden er vist ikke ment som et sted, hvor man kritiserer spillet generelt og så massivt, som du gør. Oplevelser af spillet må du tage med SI i stedet for at belemre os andre.
« Seneste Redigering: 19 Dec 2014, 16:10 af Lastfirst » Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #347: 22 Dec 2014, 18:39 »

Lodtrækningsheld er da helt og aldeles forsvundet?!?  ticked off ticked off

Capital One Cup 3. Runde - Liverpool
Capital One Cup 4. Runde - Manchester City
Capital One Cup Kvartfinale - Manchester United
Capital One Cup Semifinale (Hvis jeg havde slået United) - Arsenal
Champions League 1/8'sfinaler - Barcelona

Det er sku ikke meget tid man kan give til talenter i Cup-kampene..  ticked off
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #348: 22 Dec 2014, 18:49 »

Har oplevet 2 gange inde for kort tid nu at en af mine spillere har fået bolden et godt stykke inde på banen, og helt upresset løbet den udover sidelinjen HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh

ville ønske du skaffede dig et program til at optage dine kampe, og så uploadede hele kampe hvor du leger kommentator. Ville være mega underholende, og så ville det nok også hjælpe til at få lidt forståelse for den frustration, for de fleste af de "fejl" du brokker dig over, er ting jeg personligt ikke engang ser modstanderen gøre når jeg møder hold som spiller uden for divisionerne, i pokalen..

Dog ret trist hvis du er så utilfreds med din spiloplevelse, specielt når det virker til de fleste andre (jeg selv inkluderet), har en helt anden, meget mere positiv oplevelse, af FM15. Personligt rangerer jeg spillet højt på listen, og er langt mere tilfreds med specielt 3D delen end tidligere år. Jeg har dog altid brugt den, altså siden den kom til, og det glæder mig stort hver gang de laver en patch der retter animationsfejl og mangler.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #349: 23 Dec 2014, 11:07 »

Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #350: 23 Dec 2014, 11:32 »

ville ønske du skaffede dig et program til at optage dine kampe, og så uploadede hele kampe hvor du leger kommentator. Ville være mega underholende, og så ville det nok også hjælpe til at få lidt forståelse for den frustration, for de fleste af de "fejl" du brokker dig over, er ting jeg personligt ikke engang ser modstanderen gøre når jeg møder hold som spiller uden for divisionerne, i pokalen..

Dog ret trist hvis du er så utilfreds med din spiloplevelse, specielt når det virker til de fleste andre (jeg selv inkluderet), har en helt anden, meget mere positiv oplevelse, af FM15. Personligt rangerer jeg spillet højt på listen, og er langt mere tilfreds med specielt 3D delen end tidligere år. Jeg har dog altid brugt den, altså siden den kom til, og det glæder mig stort hver gang de laver en patch der retter animationsfejl og mangler.


Haha ja ligesom Bjarke-stilen !! https://www.youtube.com/v/Eky6bCnCLOI - Jeg ville se det
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #351: 23 Dec 2014, 12:01 »

Amen så lukker fm ned lige før autosave ..

FML!
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Zeke
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #352: 26 Dec 2014, 01:40 »

Ni spillere ude med skade eller karantæne inden den næste kamp... Shiiiiit!

Logged

Arsenal Football Club <3

thabear
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #353: 26 Dec 2014, 10:46 »

Spiller med Valencia og sælger en spiller på mit reservehold (Valencia Mestalla). FM smider salget på som om det er reserveholdet, der har spilleren, og jeg får ingen penge fra salget... ARGH!
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #354: 26 Dec 2014, 15:51 »

thabear, det er fordi i fm editoren er reserve holdene i Spanien selvstændige hold. Mener også at hvis du gå ind og ser på dine sammenarbejds klubber så frem går Valencia Mestella der Smiley
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #355: 26 Dec 2014, 22:01 »

Nu er det så blevet min tur til komme med lidt brok.
Mit spil crasher random steder efter første sæson, da dette var spil nummer to den gjorde det i har jeg nu valgt at geninstallere spillet. Håber det hjælper.
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #356: 28 Dec 2014, 15:55 »

OMG!!!

Mine spillere kan simpelthen ikke holde på en føring. Jeg er her med Liverpool foran 3-0 efter 25 min. i FA cuppen mod Leeds og ender med at må ud i straffesparkskonkur rence for at komme videre, det er fandme da frustrerende!

Dette er jo selvfølgelig ikke et enkeltstående tilfælde, det er sket mindst seks gange i den her sæson og er i slut februar...
« Seneste Redigering: 28 Dec 2014, 16:20 af Stimorol » Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #357: 28 Dec 2014, 15:59 »

OMG!!!

Mine spillere kan simpelthen ikke holde på en føring. Jeg er her med Liverpool foran 3-0 efter 25 min. i Capital One mod Leeds og ender med at må ud i straffesparkskonkur rence for at komme videre, det er fandme da frustrerende!

Dette er jo selvfølgelig ikke et enkeltstående tilfælde, det er sket mindst seks gange i den her sæson og er i slut februar...
Jeg har også fundet ud af at hvis jeg kommer 2-3 mål foran har jeg nogen gange gået ned på kontra og så taber jeg også føringen, så jeg holder den enten på offensivt selvom jeg er foran eller kontroller.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #358: 28 Dec 2014, 16:22 »

Jeg har også fundet ud af at hvis jeg kommer 2-3 mål foran har jeg nogen gange gået ned på kontra og så taber jeg også føringen, så jeg holder den enten på offensivt selvom jeg er foran eller kontroller.

Her i den kamp mod Leeds lod jeg den blive på offensiv, og endte så op i straffespark. Den taktik har nok ikke så smart, da jeg sådan set har fået det til at virke ved at ændre på taktikken i kampene.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #359: 30 Dec 2014, 21:37 »



Hmm, skudtræning i morgen?
Logged

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010