home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 398 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Aargh-tråden FM15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM15  (Læst 156182 gange)
PF
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #225: 10 Nov 2014, 13:26 »

Velkommen til Injury Manager 2015...
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #226: 10 Nov 2014, 14:31 »

Velkommen til Injury Manager 2015...

Syntes godt om.
Logged

H A L A   M A D R I D!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #227: 10 Nov 2014, 14:36 »

Antallet af skader i FM er - som altid - lidt mindre end i virkelighedens verden. Men man kan jo selvfølgelig være uheldig alligevel.
Logged



JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #228: 10 Nov 2014, 14:45 »

Lidt mindre i FM?
Logged

JaWocKa

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #229: 10 Nov 2014, 14:57 »

Logged



JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #230: 10 Nov 2014, 14:59 »

Det er jeg så uenig i - synes bestemt der er for mange skader i FM.
Logged

JaWocKa

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #231: 10 Nov 2014, 15:09 »

Det er jeg så uenig i - synes bestemt der er for mange skader i FM.

Som sagt kan man sagtens være uheldig med skader alligevel, men selvom det nogen gange kan virke til at det ikke er tilfældet, er det altså bare et faktum bekræftet flere gange af SI, at samlet set er antallet af skader i spillet sat en lille smule mindre end normalen for virkelighedens verden.
Logged



-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #232: 10 Nov 2014, 16:03 »

Jeg ved ikke om det er den rette tråd - men prøver alligevel!

Jeg har ikke spillet manager de to sidste udgaver, og har nu endelig fundet købt mig 15'eren.. Jeg har et kæmpe problem, og går snart amok!!! Jeg har gang i et save med Arsenal og det kører egentlig fin nok. Men jeg lukker alt for mange mål ind, jeg vinder 4-3 osv, og har lukket ligeså mange mål ind som de nederste i tabellen - ligger dog placeret som nummer 5 pt.

Hvordan får jeg lukket af nede bagi? Jeg spiller 4-2-3-1.

Min defensiv ser således ud:

Szczesny

Debuchy - Mertesacker - Koscielny - Ricardo Rodríguez

Ramsey/Wilshere -  Sven Bender
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #233: 10 Nov 2014, 16:10 »

Jeg ved ikke om det er den rette tråd - men prøver alligevel!

Jeg har ikke spillet manager de to sidste udgaver, og har nu endelig fundet købt mig 15'eren.. Jeg har et kæmpe problem, og går snart amok!!! Jeg har gang i et save med Arsenal og det kører egentlig fin nok. Men jeg lukker alt for mange mål ind, jeg vinder 4-3 osv, og har lukket ligeså mange mål ind som de nederste i tabellen - ligger dog placeret som nummer 5 pt.

Hvordan får jeg lukket af nede bagi? Jeg spiller 4-2-3-1.

Min defensiv ser således ud:

Szczesny

Debuchy - Mertesacker - Koscielny - Ricardo Rodríguez

Ramsey/Wilshere -  Sven Bender


Spiller du bredt eller smalt? Hvor højt står din bagkæde? Markerer du tæt? Er din midtbane defensiv eller central?
Logged

Thaurat al Shabab

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #234: 10 Nov 2014, 16:19 »

Som sagt kan man sagtens være uheldig med skader alligevel, men selvom det nogen gange kan virke til at det ikke er tilfældet, er det altså bare et faktum bekræftet flere gange af SI, at samlet set er antallet af skader i spillet sat en lille smule mindre end normalen for virkelighedens verden.

Det har også sindssygt meget at sige, hvordan og hvor hårdt man træner sine spillere - jeg har haft en spiller der blev skadet efter få dage hvis han trænede andet end let med sin rolle, uden positionstræning, fandt ud af det var problemet ved at fjerne ham fra at træne til at spille modsatte kant, og siden da var han skadesfri til Liverpool hentede ham fra mig :p

Gode fysio's, og flere af dem! mild træning på spillere der har let til skader! og lade være med at bruge dem hvis de er trætte (under 90% ved kampstart)! og skift for guds skyld spillere der har tilbøjelighed til skader ud, hvis de ryger under 70% i kampene.. minimere ens skader helt sindssygt!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #235: 10 Nov 2014, 16:47 »

Det har også sindssygt meget at sige, hvordan og hvor hårdt man træner sine spillere - jeg har haft en spiller der blev skadet efter få dage hvis han trænede andet end let med sin rolle, uden positionstræning, fandt ud af det var problemet ved at fjerne ham fra at træne til at spille modsatte kant, og siden da var han skadesfri til Liverpool hentede ham fra mig :p

Gode fysio's, og flere af dem! mild træning på spillere der har let til skader! og lade være med at bruge dem hvis de er trætte (under 90% ved kampstart)! og skift for guds skyld spillere der har tilbøjelighed til skader ud, hvis de ryger under 70% i kampene.. minimere ens skader helt sindssygt!

Jeg vil give dig 100% ret i at træningen gør rigtig meget i dette års udgive (indtil nu) og det her jeg det fint med, da jeg selv kender det fra virkeligheden både som træner og spiller på semihøjt niveau.

DOG synes jeg der er mange langtidsskader som komme i selv kampene, og jeg bliver træt og irriteret over at ud af en trup på 22 som jeg normalt holder mig, at 6-9 er skader i mere end 5 uger,
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #236: 10 Nov 2014, 18:38 »

Taber lige 0-3 hjemme til Everton (er/var Southampton). Alle tre scoret på hjørnespark. Får selv to mål annulleret på offside i samme kamp. Står faktisk fremragende defensivt, og det eneste, mine modstandere får, er ufarlige langskud. Jeg lukker bare mål ind på samtlige hjørnespark. Det er til grin.

Da jeg startede med Arsenal, lukkede jeg også mål ind på hjørnespark uafbrudt.

Andre, der har problemer med defensive dødbolde?
Logged

Simply Arsenal.

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #237: 10 Nov 2014, 19:21 »

Taber lige 0-3 hjemme til Everton (er/var Southampton). Alle tre scoret på hjørnespark. Får selv to mål annulleret på offside i samme kamp. Står faktisk fremragende defensivt, og det eneste, mine modstandere får, er ufarlige langskud. Jeg lukker bare mål ind på samtlige hjørnespark. Det er til grin.

Da jeg startede med Arsenal, lukkede jeg også mål ind på hjørnespark uafbrudt.

Andre, der har problemer med defensive dødbolde?

Dæk lille felt af
Logged

Thaurat al Shabab

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #238: 10 Nov 2014, 19:28 »

Spiller du bredt eller smalt? Hvor højt står din bagkæde? Markerer du tæt? Er din midtbane defensiv eller central?
Jeg spiller bredt, min bagkæde står normalt og markerer altid tæt. Sven Bender spiller 'boldvindende midtbanespiller - forsvar'. Den anden på midtbanen er sat til 'central midtbane - støtte'..
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #239: 10 Nov 2014, 19:36 »

Det har også sindssygt meget at sige, hvordan og hvor hårdt man træner sine spillere - jeg har haft en spiller der blev skadet efter få dage hvis han trænede andet end let med sin rolle, uden positionstræning, fandt ud af det var problemet ved at fjerne ham fra at træne til at spille modsatte kant, og siden da var han skadesfri til Liverpool hentede ham fra mig :p

Gode fysio's, og flere af dem! mild træning på spillere der har let til skader! og lade være med at bruge dem hvis de er trætte (under 90% ved kampstart)! og skift for guds skyld spillere der har tilbøjelighed til skader ud, hvis de ryger under 70% i kampene.. minimere ens skader helt sindssygt!

Præcis - Neil Brock fra SI har selv givet følgende grunde til at nogle har flere skader end andre:

High training intensity
Non-match fit players playing matches
High intensity tactics
Injury prone players
Bad luck
Logged



Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010