home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 247 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Aargh-tråden FM15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM15  (Læst 155066 gange)
JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #150: 30 Okt 2014, 19:41 »

Præcis! Der er langt fra altid noget i vejen med resultaterne, problemet er de latterlige ting der afgøre kampene. Da jeg f.eks. vandt min første kamp imod Horsens, var mit første mål SVINE heldigt. Et totalt umotiveret selvmål af en Horsens forsvarsspiller. Senere i kampen udligner Horsens så på et lige så svineheldigt mål, som sidder midt i målet. Jeg vandt 2-1, og kun et af de tre mål i kampen var realistisk.

Fuck betaen!

Ja, jeg bliver også selv sur hvis jeg scorer et ripostmål for det er så røv nedern at se på.

Altså, medmindre at det liiiige giver en vigtig 1-0 sejr over AGF Opstemt
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #151: 30 Okt 2014, 19:45 »

Derudover forstår jeg slet ikke det røde kort.. Jeg fortalte Lerager at han skulle falde ned efter sit gule kort, og 5 minutter senere laver han endnu et -.-'
Det er endnu et problem i betaen. Spillerne gør ikke hvad man fortæller dem, eller mine gør i hvert fald ikke. Da vi skulle spille imod Roskilde gav jeg dem kun ÉN fucking modstanderinstrukti on. At de skulle holde Emil Nielsen fra at score. Markere ham tæt, skærme ham af og tvinge ham til at bruge sin dårlige fod. Hvad sker der? Han står FULDKOMMEN fri efter 15 minutter. Nå, men en enkelt fejl kan man jo altid lave.. NEEEJ!!! 5 minutter efter står han igen FULDSTÆNDIG fri, og selv en serie 6 spiller ville kunne udnytte den chance mine spillere gav ham. Og som om det ikke var nok fik han også lov til at løbe umarkeret i dybden flere gange, og en enkelt gang var det kun hans dårlige afslutning der gjorde at han ikke fik hattrick, da mine spillere tillod ham at være alene med keeperen.

Lad mig lige mindre om igen at jeg kun havde lavet én fucking instruktion inden kampen, og det var at lukke Emil Nielsen ned!
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #152: 30 Okt 2014, 19:52 »

Hvor sørgeligt.... Og så til Roskilde -.-
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #153: 30 Okt 2014, 19:55 »

Ja. De har jo kun en god spiller, og alligevel kan mit hold ikke fokusere på ham, selvom det var det eneste de blev bedt om.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #154: 30 Okt 2014, 20:15 »

Haha, betaen gør det igen! Jeg skrev mit sidste indlæg efter jeg var kommet bagud imod Skive på det mest latterlige selvmål ever. Så tænker jeg fuck alt og spiller "Kast alle frem". Jeg vinder 2-1, og scorer to mål der blev dømt offside. Hvor latterligt er det ikke lige at Skive ikke får nogle chancer, når jeg spiller 80 minutter med "Kast alle frem"?? Det her spil er så broken!
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #155: 30 Okt 2014, 21:11 »

undskyld mig mens jeg lige lukker lidt galde ud....

FFS.... Jeg ved godt det er en Beta og at der er fejl, men hold nu op jeg er træt af at modstanderen i hver eneste kamp kommer tilbage uanset hvor meget de er bagud, og det er på meget få minutter de kan score 3 og 4 gange... at AI kan ændre taktikker med det samme og ikke skal vente på spilstop er som sådan ok, men behøver de være taktisk begavede som Mourinho !!

Det er lige gyldigt om man spiller et middelhold eller bundhold, der skal scores minimum 7 mål per kamp, og træværket skal testet 8 gange hver kamp !!
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #156: 30 Okt 2014, 21:34 »

undskyld mig mens jeg lige lukker lidt galde ud....

FFS.... Jeg ved godt det er en Beta og at der er fejl, men hold nu op jeg er træt af at modstanderen i hver eneste kamp kommer tilbage uanset hvor meget de er bagud, og det er på meget få minutter de kan score 3 og 4 gange... at AI kan ændre taktikker med det samme og ikke skal vente på spilstop er som sådan ok, men behøver de være taktisk begavede som Mourinho !!

Det er lige gyldigt om man spiller et middelhold eller bundhold, der skal scores minimum 7 mål per kamp, og træværket skal testet 8 gange hver kamp !!
Lige præcis har lige spillet en kamp i mit morecambe save. Var foran 3-1 med 10 min tilbage og siger til mine spillere stram op og går defensivt men på 2 min får de scoret 2 mål endte dog med at vinde 4-3 på et mål i overtiden Opstemt
Logged

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #157: 30 Okt 2014, 22:14 »

Ork shit, der kan hurtigt komme skidt i maskineriet når 1 eller 2 spillere er utilfredse.

Holdmoralen var helt i top og så ville 2 spillere gerne skifte pga. mangel på spilletid det skød jeg lige ned og nu er vi under halv i holdmorale ( Har vundet de sidste 10 kampe i streg så dette er ikke en faktor )


Edit: Derudover har jeg nu 21 utilfredse spillere i truppen! har aldrig set noget lignende!!!!
« Seneste Redigering: 30 Okt 2014, 22:33 af Jimko18 » Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #158: 30 Okt 2014, 22:38 »

 Puha, 21? Det var sgu en pæn slat.  Rullende Øjne
Logged

Supra Societatem Nemo

Crapss
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #159: 31 Okt 2014, 02:40 »

ARGHHHH - ALLE DE MÅL!!!!

Der bliver scoret på 9/10 frispark og samtlige riposter og friløbere. Vanvittigt med alle de mål, og det er ligemeget hvem jeg er og om jeg spiller offensivt eller defensivt, har aldrig oplevet noget lignende. Var foran 5-1 hjemme (blev 6-4) mod Basel og 0-2 ude (blev 9-3!!!!). Ikke mere beta til mig Smiley Så fik jeg også brækket mig!


Logged

FORZA BRØNDBY!

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #160: 31 Okt 2014, 02:41 »

OMG................ ............AT HAVE MISTET ET KÆMPE TALENT FORDI MAN KOM TIL AT TRÆKKE SIT KONTRAKTTILBUD TILBAGE... FML FFS
Logged

JaWocKa

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #161: 31 Okt 2014, 08:02 »

ARGHHHH - ALLE DE MÅL!!!!

Der bliver scoret på 9/10 frispark og samtlige riposter og friløbere. Vanvittigt med alle de mål, og det er ligemeget hvem jeg er og om jeg spiller offensivt eller defensivt, har aldrig oplevet noget lignende. Var foran 5-1 hjemme (blev 6-4) mod Basel og 0-2 ude (blev 9-3!!!!). Ikke mere beta til mig Smiley Så fik jeg også brækket mig!




Har også droppet beaten. Håber på en helvedes masse forbedringer den 7. november!  crazy
Logged

Supra Societatem Nemo

Crapss
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #162: 31 Okt 2014, 13:29 »

Vi krydser r-mand! Ellers kommer de godt nok til at miste mange spillere, da det ødelægger realismen i det. :|
Logged

FORZA BRØNDBY!

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #163: 31 Okt 2014, 13:57 »

Det eneste jeg bruger betaen til, er at simulere frem, så jeg kan se udviklingen på forskellige spillere ;-)
Logged

Supra Societatem Nemo

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #164: 31 Okt 2014, 14:11 »

Er jeg den eneste, der næsten ikke kan stille hold, på grund af skader? Jeg er Real Madrid i slutningen af oktober, og jeg har haft 5-6 spillere, der er/har været ude med skader i 3 måneder af gangen. Marcelo har endda haft haft en 3-måneders pause og blev skadet igen i 6 uger i hans første kamp efter de 3 måneder. Jeg har haft op til flere U/19-spillere og småskadede spillere i aktion i både ligaen og Champions League, fordi jeg ellers ikke har haft nok spillere nok. Kun 8 ud af mine 22 førsteholdsspillere har IKKE været skadet indtil videre. Typisk er det 1-2 nye skader pr. kamp.

Jeg håber virkelig, der kommer et fix inden d. 7., så man ikke skal vente over en uge, med at kunne spille ordentligt!
Logged

Aldrig alene!

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010