|
LFCogBIF
|
|
Jeg kunne sgu godt lige bruge et holdtræningskort så alle spillere fik +30 i fitness. For helved hvor er mine spillere trætte  Oplever præcis det samme.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
Skader hver kamp. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vijofrech
Odds-hjælper
|
|
Kæft hvor er det irreterende med alle de skader!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sirstaal
|
|
Jeg må være heldig. Jeg har stort set ikke haft skader. Rilwan Hassan havde en længere skade, men ellers har der ikke rigtig været nogen større skader eller noget slemt.
|
|
|
|
|
|
”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Jeg har nu heller ikke nogen skades problemer at all.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boerre
|
|
Hvad sætter i jeres træning intensitet til? Har i alle de andre FM sat til høj uden problemer, det kan vel have noget med skaderne at gøre?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JaWocKa
|
|
Tjaaae.. Så fik Christian Poulsen så rødt for 4. gang på 7 kampe.... Alligevel lidt af en præstation....
|
|
|
|
|
|
JaWocKa
|
|
|
|
|
Sirstaal
|
|
Tjaaae.. Så fik Christian Poulsen så rødt for 4. gang på 7 kampe.... Alligevel lidt af en præstation....
Kunne være du lige skulle vælge at gå ind og give ham instruksen "Afhold fra tacklinger". Det tror jeg vil hjælpe på det! 
|
|
|
|
|
|
”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.
|
|
|
|
|
JaWocKa
|
|
Kunne være du lige skulle vælge at gå ind og give ham instruksen "Afhold fra tacklinger". Det tror jeg vil hjælpe på det!  Tak for råd, men det blev gjort efter de første 3 kampe med 2 gule kort og 1 direkte rødt  Hjælper ikke meget.
|
|
|
|
|
|
JaWocKa
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Har heller ikke haft specielt store problemer med skader og er trods alt 14 kampe inde i sæsonen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Er det bare mig, eller er det blevet langt sværere at holde spillerne tæt på 100 procent fitness,? I 14'eren kunne jeg godt styre det, sådan at de fleste spillere var på omkring 97-98 procent til hver kamp, men i Betaen er det svært at holde dem over 90, selvom man roterer en del..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Er det bare mig, eller er det blevet langt sværere at holde spillerne tæt på 100 procent fitness,? I 14'eren kunne jeg godt styre det, sådan at de fleste spillere var på omkring 97-98 procent til hver kamp, men i Betaen er det svært at holde dem over 90, selvom man roterer en del..
har du givet dem en restitutions dag før eller efter kamp ?
|
|
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
har du givet dem en restitutions dag før eller efter kamp ?
Jep. Har gjort som jeg plejer;50 procent Form på meget høj og 50 procent på taktikforberedelse i pre-season. Du oplever det måske ikke?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bacigo