home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:33:55 warmon Blogkonkur... [18] Journeyman - Sæso...
I dag kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I dag kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 340 Gæster Online.

Indlæg: 1132756 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Aargh-tråden FM15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM15  (Læst 156142 gange)
Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #135: 29 Okt 2014, 22:26 »

Har allerede annulleret min bestilling igen efter at have prøvet betaen. Match engine er lige så ringe som i FM14. Wow.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #136: 29 Okt 2014, 22:36 »

Hvis den er lige så ringe her den 7. så er jeg også sikker på at jeg ikke skal spille det foreløbig, men jeg håber bare noget af det er rettet, selvom chancen vel er minimal.
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #137: 29 Okt 2014, 22:41 »

Hvis det er lige så slemt som betaen, går jeg tilbage til FM 14. Det er helt sikkert.
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #138: 29 Okt 2014, 22:48 »

Nu er der jo ingen som ved hvor gammel vores Beta er, ved godt at FIFA demoen var en Demo men det var et ret gammelt build. Jeg mener de var ret gode til at fikse ting op til release sidste år, jeg skal have det uanset ME eller ej. Hvis ME er jeres største problem ville jeg nok foreslå jeg at gå tilbage til en endnu ældre FMversion.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #139: 29 Okt 2014, 22:49 »

Det ønsker jeg bare ikke. Håber inderligt at man ikke ser latterlige fejl i ME, så er jeg lykkelig Smiley Det burde trodsalt være til at rette, når de har gjort det før.
Logged

JaWocKa

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #140: 29 Okt 2014, 22:51 »

Jeg fandt på at sælge et par spillere fra andenholdet og justere budgettet. Så jeg fik hentet Léo Baptistão ind som erstatning. Så må han deles med Adem Ljajić om angrebsposten indtil Destro er tilbage. Ser ud til at fungere fint, selvom det er mine kanter (Adama Traoré og Gervinho) der scorer alle målene. Så længe jeg vinder går det jo nok.

Ja, det rigtigt nok :-)
Hvad med Juan Iturbe?
Logged

Supra Societatem Nemo

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #141: 30 Okt 2014, 01:10 »

Såååe.. Mod Esbjerg i kampen om 10. pladsen i Superligaen:

Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #142: 30 Okt 2014, 19:28 »

Jeg giver op. Jeg gider ikke finde mig i det længere. Selvmål efter selvmål og drop efter drop. Godt at det her kun er en beta, for ellers ville det være en skændsel. Det er jo ligemeget hvor godt man spiller, når ens forsvarsspiller kan score selvmål fra selv de mest usandsynlige vinkler, og uden han er under pres. Og hvorfor fanden skal målmanden altid parere bolden ud til en angriber, og samtidig vælte så han har frit mål? Jeg har egentlig haft fine resultater i betaen, men jeg kan ikke holde me'en ud længere. Det er jo så random. Enten scorer jeg et heldigt mål, ellers scorer min modstander et heldigt mål, ca. halvdelen af kampene er jo baseret på held, held og held!
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #143: 30 Okt 2014, 19:30 »

Jeg har også banket i bordet flere gange i år end nogensinde, glæder mig så meget til næste fredag - håber inderligt der er tegn på forbedringer

Logged

JaWocKa

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #144: 30 Okt 2014, 19:33 »

Hvor mange chancer havde du, og hvor mange havde modstanderen?
Logged


Svartovich
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #145: 30 Okt 2014, 19:35 »

Jeg glæder mig virkelig også! Jeg nægter i hvert fald at spilde mere tid på betaen. Man bruger en masse tid på taktik og handler, hvorefter en masse latterlige og urealistiske fejl enten belønner eller straffer en. Jeg holder ikke ud at kigge på det længere. Jeg overvejer at starte et AB spil op i FM 14 istedet. Jojo, der er også random ting i FM 14, blandt andet fuldkommen latterlige langskud fra fløjen som ofte går ind, men det er INTET i forhold til betaen.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #146: 30 Okt 2014, 19:35 »

Mig? Altså, da jeg så kampen var det ret lige, måske 60/40 til OB, men det er nu heller ikke resultatet der gør mig sur, mere måden Smiley
Logged

JaWocKa

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #147: 30 Okt 2014, 19:38 »

Mig? Altså, da jeg så kampen var det ret lige, måske 60/40 til OB, men det er nu heller ikke resultatet der gør mig sur, mere måden Smiley

Ja okay Smiley
Logged


Svartovich
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #148: 30 Okt 2014, 19:39 »

Mig? Altså, da jeg så kampen var det ret lige, måske 60/40 til OB, men det er nu heller ikke resultatet der gør mig sur, mere måden Smiley
Præcis! Der er langt fra altid noget i vejen med resultaterne, problemet er de latterlige ting der afgøre kampene. Da jeg f.eks. vandt min første kamp imod Horsens, var mit første mål SVINE heldigt. Et totalt umotiveret selvmål af en Horsens forsvarsspiller. Senere i kampen udligner Horsens så på et lige så svineheldigt mål, som sidder midt i målet. Jeg vandt 2-1, og kun et af de tre mål i kampen var realistisk.

Fuck betaen!
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #149: 30 Okt 2014, 19:40 »

Du må da have det på samme måde? Irriterende at spille nogenlunde op mod et lige hold og så at man skal tabe på et selvmål og et mål i overtiden? Smiley

Derudover forstår jeg slet ikke det røde kort.. Jeg fortalte Lerager at han skulle falde ned efter sit gule kort, og 5 minutter senere laver han endnu et -.-'
Logged

JaWocKa

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010