home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 276 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Søger spiller tråden FM15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 73 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller tråden FM15  (Læst 304860 gange)
Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1020: 06 Sep 2015, 20:56 »

Ja du har Felix Passlack, men han er vidst for ung i 1 sæson med de tyske regler.
Men er du ikke ret godt dækket med piszeck, Grosskreutz og Durm der kan spille den?
Logged

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1021: 06 Sep 2015, 21:16 »

Ja du har Felix Passlack, men han er vidst for ung i 1 sæson med de tyske regler.
Men er du ikke ret godt dækket med piszeck, Grosskreutz og Durm der kan spille den?


Felix Passlack er for ung. Kevin Grosskreutz er der ikke mere efter LFCMarshalls nyeste update og Lukas Piszczek er solgt til PSG for 220 millioner
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1022: 07 Sep 2015, 07:57 »

Så er der Sebastian Jung hvis du vil holde det tysk.
Matias Romeo hvis du vil have et ungt talent.
Calum Chambers kan man ofte leje, og så har du Passlack klar til næste sæson.
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1023: 09 Sep 2015, 12:14 »

Klub: Real Madrid
Position: Dybdeliggende Angriber (support)
Andet: Skal rotere med Benzema om rollen, så gerne et talent og EU borger.

uendelig med penge, næsten Wink
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1024: 09 Sep 2015, 12:35 »

Klub: Real Madrid
Position: Dybdeliggende Angriber (support)
Andet: Skal rotere med Benzema om rollen, så gerne et talent og EU borger.

uendelig med penge, næsten Wink
Kig måske efter spillere der er offensive midtbane spillere, også omskole dem. Har haft stor succes med at gøre det ved leverkusen's tyrkiske stor talent hakan eller hvad han hedder
Logged

H A L A   M A D R I D!

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1025: 11 Sep 2015, 22:20 »

Klub: AGF
Sæson: 2
Position: Midterforsvare (CB)

Jeg blev mester i første sæson hvilket udløste at min elskede forsvarer Alexander Juel Andersen blev solgt for kun 4,5 mil. pga. hans frikøbsklausul, så jeg søger nu en erstatning. Jeg har allerede hentet Ivan Runje ind fra Nordsjælland, men mangler stadig en virkelig kvalitetsspiller dernede, da det var mit klart svageste punkt i sidste sæson. Jeg har 12,5 mil. at gøre godt med, men vil helst undgå at bruge mere end 10 mil. på en nyerhvervelse, da jeg stadig søger noget bredde til offensiven.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1026: 11 Sep 2015, 23:01 »

Klub: AGF
Sæson: 2
Position: Midterforsvare (CB)

Jeg blev mester i første sæson hvilket udløste at min elskede forsvarer Alexander Juel Andersen blev solgt for kun 4,5 mil. pga. hans frikøbsklausul, så jeg søger nu en erstatning. Jeg har allerede hentet Ivan Runje ind fra Nordsjælland, men mangler stadig en virkelig kvalitetsspiller dernede, da det var mit klart svageste punkt i sidste sæson. Jeg har 12,5 mil. at gøre godt med, men vil helst undgå at bruge mere end 10 mil. på en nyerhvervelse, da jeg stadig søger noget bredde til offensiven.

Mads Fenger er kunne være en meget god erstatning hvis han ikke er blevet solgt i første sæson :-)
Logged


Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1027: 11 Sep 2015, 23:13 »

Mads Fenger er kunne være en meget god erstatning hvis han ikke er blevet solgt i første sæson :-)

Mange tak for svaret!

Han blev desværre solgt til FCK i vinterpausen i første sæson for 3,25 mil. men er nu oppe på en værdi der lyder på 8 mil. og kan ikke få fat i ham for mindre end 14 mil. ser det ud til.
Men han kunne have været en rigtig god erstatning... pokkers FCK xD

EDIT:
Derudover har min bestyrelse åbenbart valgt at fjerne en kæmpe del af mit transferbudget, så jeg nu kun har 4 mil. at gøre godt med... så må jeg bare håbe på at kunne kvalificere mig til CHL så jeg kan få nogle ekstra penge ind i klubben, og derved et større råderum på markedet.
« Seneste Redigering: 11 Sep 2015, 23:15 af Stimorol » Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1028: 12 Sep 2015, 22:01 »

Klub: AGF
Sæson: 2
Position: Midterforsvare (CB)

Jeg blev mester i første sæson hvilket udløste at min elskede forsvarer Alexander Juel Andersen blev solgt for kun 4,5 mil. pga. hans frikøbsklausul, så jeg søger nu en erstatning. Jeg har allerede hentet Ivan Runje ind fra Nordsjælland, men mangler stadig en virkelig kvalitetsspiller dernede, da det var mit klart svageste punkt i sidste sæson. Jeg har 12,5 mil. at gøre godt med, men vil helst undgå at bruge mere end 10 mil. på en nyerhvervelse, da jeg stadig søger noget bredde til offensiven.
Hvis du er AGF, så kan du leje stærke midterforsvarer i Manchester City gennem samarbejdsaftalen. Fil selv både Boyata og Rekik til klubben. Sonni Nattestad kunne også være et godt bud. Han ser god ud i FM 15.
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1029: 13 Sep 2015, 18:18 »

Hvis du er AGF, så kan du leje stærke midterforsvarer i Manchester City gennem samarbejdsaftalen. Fil selv både Boyata og Rekik til klubben. Sonni Nattestad kunne også være et godt bud. Han ser god ud i FM 15.

Tak for svaret!

Sonni Nattestad ser bestemt spændende ud, og han vil jeg lige følge her op til vinterpausen, og så må vi se hvad der sker. Hverken Boyata eller Rekik er i Man City længere, og jeg har ikke fundet andre i City som jeg synes er spændende, da jeg ikke kan få fat i Cameron Humphreys.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

MortenN
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1030: 18 Sep 2015, 17:48 »

søger ung angriber til real madrid? Opstemt
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1031: 18 Sep 2015, 18:39 »

søger ung angriber til real madrid? Opstemt

Sats på Borja Mayoral  Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1032: 18 Sep 2015, 19:48 »

Prøv at kigge på Carlos fra atletico mineiro
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1033: 19 Sep 2015, 19:04 »

Klub: AGF
Sæson: Sommer 16 (starten af 3. sæson)
Position: CDM
Alder: under 28
Pris: Har 20 mio. at gøre godt med

Er blevet mester begge sæsoner jeg har spillet, så jeg mangler en spiller med en hvis international klasse, da jeg igen regner med at kunne kvalificere mig til gruppespillet i CHL. Jeg har bestemt ikke behov for at bruge alle mine penge på én ny spiller... det er jo altid rart at kunne forstærke flere steder i truppen. Så hvis i derudover også lige kender en offensiv kant, som kan gå ind og dominere superligaen, så sig endelig til.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1034: 19 Sep 2015, 22:19 »

Klub: AGF
Sæson: Sommer 16 (starten af 3. sæson)
Position: CDM
Alder: under 28
Pris: Har 20 mio. at gøre godt med

Er blevet mester begge sæsoner jeg har spillet, så jeg mangler en spiller med en hvis international klasse, da jeg igen regner med at kunne kvalificere mig til gruppespillet i CHL. Jeg har bestemt ikke behov for at bruge alle mine penge på én ny spiller... det er jo altid rart at kunne forstærke flere steder i truppen. Så hvis i derudover også lige kender en offensiv kant, som kan gå ind og dominere superligaen, så sig endelig til.
Rodney Kongolo til den defensive(kan måske lejes i City) Kramaric som indvendig angriber
Logged

Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 73 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010