Enzo
|
|
Start 3. sæson. Brøndby I.F. Har 40 mio til rådighed. Positioner: FH, FC, MC og AC.
Synes efterhånden ikke der er flere alternativer i superligaen. Måske en Sisto eller Nicolaj Thomsen, men de gider ikke skifte til min klub....
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
NAsMaR
|
|
Tak for jeres inputs Endte med at købe Clyne til højre back og Patrick Roberts til kanten. Eder Balanta får lov at agere reserve på VB Havde overvejet Romero men vil gerne prøve at holde mig til engelske spillere så vidt muligt Synd med Balanta, han skal da ind som ball playing CB!!! En af de potentielt bedste i spillet
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Okay. Tjekker ham ud Planen er dog at købe L. Baines i vintertransferen når jeg/vi, forhåbentlig, ligger højt i ligaen og derfor er mere attraktiv for Baines. Han er nemlig ikke så meget for at skifte hertil lige pt. så tror ikke jeg får ham her i første vindue Vil også anbefale Rodriguez hvis det overhovedet er muligt, sys dog de 90 mio der blir nævnt er en regulær spotpris !!
|
|
|
|
|
|
|
|
Hust3d
Lilleputspiller
|
|
Hej med jer.
Jeg søger central forsvar til FCK Start 1. sæson. Helst talent. max 10mil - men så billig som muligt!
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Hej med jer.
Jeg søger central forsvar til FCK Start 1. sæson. Helst talent. max 10mil - men så billig som muligt!
Rasmus Thelander fra AAB.
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
thabear
|
|
Hej alle sammen.
Jeg kunne godt bruge råd omkring en god højreback til Valencia i starten af 2. sæson.
Klubben er rimelig forgældet så har ikke meget mere end 60 mio. kr til at købe en god back med fremtid i.
Nogle foreslag?
|
|
|
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Hej alle sammen.
Jeg kunne godt bruge råd omkring en god højreback til Valencia i starten af 2. sæson.
Klubben er rimelig forgældet så har ikke meget mere end 60 mio. kr til at købe en god back med fremtid i.
Nogle foreslag?
Bruger du ikke portugiseren? han var ekstremt vild for mig!
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
DonJakobsen
|
|
Synd med Balanta, han skal da ind som ball playing CB!!! En af de potentielt bedste i spillet Det er planen også på sigt, men Jones, Stones og Rojo spiller vanvittigt godt derinde.
|
|
|
|
Hvor der satses der vindes - William Shakespeare
|
|
|
|
Boerre
|
|
Søger en rigtig klasse midtbanespiller til Brøndby. Har 75 millioner og er i fjerde sæson.
|
|
|
|
|
|
|
|
Jesper7
Lilleputspiller
|
|
Søger en angriber til FC Midtjylland. Er i første sæson, og har omkring 15 millioner at købe for :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
DonJakobsen
|
|
Nå! Eftersom Luke Shaw bliver ved med at rende ind i skader så bliver jeg nok nødt til at købe en god venstre back. Venstreback til United i januar transfervinduet 2016. Har ca. 250 mio + - hvis jeg justerer lidt i budgettet.
|
|
|
|
|
|
|
|
boeknaes
Gæst
|
|
Nå! Eftersom Luke Shaw bliver ved med at rende ind i skader så bliver jeg nok nødt til at købe en god venstre back. Venstreback til United i januar transfervinduet 2016. Har ca. 250 mio + - hvis jeg justerer lidt i budgettet.
Jonathan Silva eller Ricardo Rodriguez
|
|
|
|
|
|
|
|
DonJakobsen
|
|
Tak for svaret men blev sku fyret. #yolo
|
|
|
|
|
|
|
|
Boerre
|
|
Søger en backup til venstrekanten til Brøndby. Penge er intet problem, har 110 mil. Han skal dog være tilfreds med at være backup. Er i femte sæson
|
|
|
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Søger en backup til venstrekanten til Brøndby. Penge er intet problem, har 110 mil. Han skal dog være tilfreds med at være backup. Er i femte sæson
Må han være dansk? hvis ja kig på Blåbjerg fra AaB. virkelig en god reserve for mig.
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|