home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 377 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Søger spiller tråden FM15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 73 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller tråden FM15  (Læst 304764 gange)
magnum
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #750: 14 Mar 2015, 17:53 »

Hej jeg søger en et stort angriber talent. Han skal kunne spille targetman og være stærk og god i luften. Er Arsenal i starten af 2 sæson. Har 50 mil pund til ham.
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #751: 14 Mar 2015, 18:23 »

Hej jeg søger en et stort angriber talent. Han skal kunne spille targetman og være stærk og god i luften. Er Arsenal i starten af 2 sæson. Har 50 mil pund til ham.

Alberto Cerri eller Frederico Bonazzoli kunne være gode alternativer.  Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

magnum
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #752: 14 Mar 2015, 18:42 »

Alberto Cerri eller Frederico Bonazzoli kunne være gode alternativer.  Smiley
Cerri ser meget spændene ud men kan ikke finde bonazzoli
Logged

øbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #753: 20 Mar 2015, 16:46 »

Har lige startet et online spil med en ven. Er Chelsea og mangler en vild box to box midtbane, har ca 1 milliard og er i nyeste patch. Nogle forslag? tænker selv Pogba, men vil gerne hører andre ideer Smiley
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #754: 20 Mar 2015, 16:58 »

Har lige startet et online spil med en ven. Er Chelsea og mangler en vild box to box midtbane, har ca 1 milliard og er i nyeste patch. Nogle forslag? tænker selv Pogba, men vil gerne hører andre ideer Smiley
Koke kunne også være en mulighed.
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #755: 20 Mar 2015, 17:04 »

Har lige startet et online spil med en ven. Er Chelsea og mangler en vild box to box midtbane, har ca 1 milliard og er i nyeste patch. Nogle forslag? tænker selv Pogba, men vil gerne hører andre ideer Smiley

Koke kunne også være en mulighed.

Der er også Saul bruger ham som box - box i mit City save, hvor han spille ekstremt godt, han har gode defensiv egenskaber krydret med gode tekniske og en god fysisk form.
men Koke er også et godt bud.
Logged


chronelund
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #756: 20 Mar 2015, 20:28 »

Har lige startet et online spil med en ven. Er Chelsea og mangler en vild box to box midtbane, har ca 1 milliard og er i nyeste patch. Nogle forslag? tænker selv Pogba, men vil gerne hører andre ideer Smiley

Altså Kondogbia er altid er godt bud.
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #757: 20 Mar 2015, 22:48 »

Jeg er Liverpool og er i transfervinduet inden 2. sæson starter og søger nogle spillere til et par positioner.

MM - Mignolet har gjort det godt for mig, så det er ligegyldigt om det er en backup eller en som kan udfordre ham fra start.
FH - Skal være en ung spiller som kan tage over for Johnson og helst indenfor den næste sæson.
FC - Har Skrtel, Sakho som står stærkt + Balanta som backup, så vil gerne have en ekstra backup (helst en ung spiller)
FV - Backup for Moreno (helst en ung spiller)
DM - Gerrard smutter jo til MLS, så skal have en ny (Har dog Emre Can, som gør det godt, så muligvis kun en backup for ham)
MC - Backup for Henderson og Allen (Helst ung spiller)
OMC - Backup for Coutinho (Lallana er solgt)

Ved godt det var en del spillere, men håber i har nogle bud! Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #758: 20 Mar 2015, 23:11 »

Jeg er Liverpool og er i transfervinduet inden 2. sæson starter og søger nogle spillere til et par positioner.

MM - Mignolet har gjort det godt for mig, så det er ligegyldigt om det er en backup eller en som kan udfordre ham fra start.
FH - Skal være en ung spiller som kan tage over for Johnson og helst indenfor den næste sæson.
FC - Har Skrtel, Sakho som står stærkt + Balanta som backup, så vil gerne have en ekstra backup (helst en ung spiller)
FV - Backup for Moreno (helst en ung spiller)
DM - Gerrard smutter jo til MLS, så skal have en ny (Har dog Emre Can, som gør det godt, så muligvis kun en backup for ham)
MC - Backup for Henderson og Allen (Helst ung spiller)
OMC - Backup for Coutinho (Lallana er solgt)

Ved godt det var en del spillere, men håber i har nogle bud! Smiley

MM - Predrag Rajkovic
FH - Mayke
FC - Marquinhos
DM - brug Emre! eller kig på en Gil romero, Lucas Romero eller en Bazoer.
MC - Andre Gomes, Jordy Clasie
OMC - Tariq, Adam Maher, Vilhena

Der var lidt spillere du kunne kigge på!
Logged

H A L A   M A D R I D!

chronelund
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #759: 22 Mar 2015, 07:26 »

Jeg er Liverpool og er i transfervinduet inden 2. sæson starter og søger nogle spillere til et par positioner.

MM - Mignolet har gjort det godt for mig, så det er ligegyldigt om det er en backup eller en som kan udfordre ham fra start.
FH - Skal være en ung spiller som kan tage over for Johnson og helst indenfor den næste sæson.
FC - Har Skrtel, Sakho som står stærkt + Balanta som backup, så vil gerne have en ekstra backup (helst en ung spiller)
FV - Backup for Moreno (helst en ung spiller)
DM - Gerrard smutter jo til MLS, så skal have en ny (Har dog Emre Can, som gør det godt, så muligvis kun en backup for ham)
MC - Backup for Henderson og Allen (Helst ung spiller)
OMC - Backup for Coutinho (Lallana er solgt)

Ved godt det var en del spillere, men håber i har nogle bud! Smiley

Sime Vrsaljko som FH. Kan vist købes for omkring 130 mio.
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #760: 24 Mar 2015, 16:56 »

Søger en MH som skal spille rollen "Fløjspiller - Angreb". Er Gladbach i Juli 2017 og har lige fået et bud på 380 mio på en middelmådig Herrmann samt et bud på 130 mio på en elendig Andre Hahn. Dog Har jeg også Lozano og derfor skal jeg kun bruge en spiller. Er lidt nærig så selvom jeg får over 500 mio ind, vil jeg ikke bruge dem alle sammen medmindre der findes en spiller som er alle pengene værd. Smiley

Lige nu hælder jeg til at hente Januzaj til 250 mio og træne ham ned, men håber der er nogen af jer der har et bedre forslag. Smiley
« Seneste Redigering: 24 Mar 2015, 16:57 af TobiasA » Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #761: 24 Mar 2015, 17:25 »

Søger en MH som skal spille rollen "Fløjspiller - Angreb". Er Gladbach i Juli 2017 og har lige fået et bud på 380 mio på en middelmådig Herrmann samt et bud på 130 mio på en elendig Andre Hahn. Dog Har jeg også Lozano og derfor skal jeg kun bruge en spiller. Er lidt nærig så selvom jeg får over 500 mio ind, vil jeg ikke bruge dem alle sammen medmindre der findes en spiller som er alle pengene værd. Smiley

Lige nu hælder jeg til at hente Januzaj til 250 mio og træne ham ned, men håber der er nogen af jer der har et bedre forslag. Smiley
Jordon Ibe eller Adama Traore?
De begge er godt nok OMH, men kunne sagtens fungere som MH Smiley
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #762: 24 Mar 2015, 17:40 »

Jordon Ibe eller Adama Traore?
De begge er godt nok OMH, men kunne sagtens fungere som MH Smiley

Adama har været eget i tankerne da jeg også er spansk landstræner, men nægter at betale de 350 mio Spurs lige har budt på ham desværre. Skuffet
Og Jordan Ibe er desværre hamrende elendig.   Wink
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #763: 30 Mar 2015, 00:47 »

Søger billige skandinaviske spillere, som enten kan gå direkte ind på mit FCN hold, ellers skal de have et stort potentiale. mit budget er ikke højt, men ellers kom med nogle navne så kan jeg kigge på dem Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #764: 30 Mar 2015, 00:50 »

Søger billige skandinaviske spillere, som enten kan gå direkte ind på mit FCN hold, ellers skal de have et stort potentiale. mit budget er ikke højt, men ellers kom med nogle navne så kan jeg kigge på dem Wink

Petteri Forsell er vel selskrevet, og Ramkilde kan du skrive med gratis. Så burde du i hvert fald være sikret offensivt Smiley Cool
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 73 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010