home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 395 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Søger spiller tråden FM15
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 73 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller tråden FM15  (Læst 304798 gange)
frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #705: 22 Feb 2015, 01:27 »

Mangler en målmand til Wolfsburg, 3. sæson? Peace
Han skal kunne holde niveau til at være med mod de allerbedste, da målet er at gøre holdet til verdens bedste på et eller andet tidspunkt. Smiley
Kom endelig med forslag - hvis pengene ikke rækker denne sæson, så må vedkommende være målet næste sommer.
Logged

Kjeld85
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #706: 22 Feb 2015, 10:44 »

Mangler en målmand til Wolfsburg, 3. sæson? Peace
Han skal kunne holde niveau til at være med mod de allerbedste, da målet er at gøre holdet til verdens bedste på et eller andet tidspunkt. Smiley
Kom endelig med forslag - hvis pengene ikke rækker denne sæson, så må vedkommende være målet næste sommer.

Rulli.
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #707: 22 Feb 2015, 10:52 »

Mangler en målmand til Wolfsburg, 3. sæson? Peace
Han skal kunne holde niveau til at være med mod de allerbedste, da målet er at gøre holdet til verdens bedste på et eller andet tidspunkt. Smiley
Kom endelig med forslag - hvis pengene ikke rækker denne sæson, så må vedkommende være målet næste sommer.
Leali, scuffet :-)?
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #708: 22 Feb 2015, 12:26 »

Rulli.


Har også haft ham i tankerne, men er i tvivl om han er god nok... Smiley

Leali, scuffet :-)?

Gode bud, men synes ikke helt de er gode nok til topklubberne. Smiley
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #709: 22 Feb 2015, 12:52 »

Leno Bernd, Timo Horn eller Rulli er dem jeg har haft mest succes med, især Rulli og Horn :-)
Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #710: 22 Feb 2015, 13:07 »

Leno Bernd, Timo Horn eller Rulli er dem jeg har haft mest succes med, især Rulli og Horn :-)


Satser på Rulli så! Thumbs Up
Tak for rådene gutter. Smiley
Logged

Mikkelmoss
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #711: 22 Feb 2015, 17:19 »

Jeg er lige startet med Wolfsburg,  jeg mangler en venstreback da Rodriguez ville væk. Har 300 mil, men ser gerne der Maks bliver brugt 150-200 mil. Da der måske også mangler en Angriber som gerne må være targetman eller fremskudt angriber.

Nogen forslag?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #712: 22 Feb 2015, 18:11 »

Jeg er lige startet med Wolfsburg,  jeg mangler en venstreback da Rodriguez ville væk. Har 300 mil, men ser gerne der Maks bliver brugt 150-200 mil. Da der måske også mangler en Angriber som gerne må være targetman eller fremskudt angriber.

Nogen forslag?

Layvin Kurzawa tag lige et kig på ham. Jeg syntes han minder rigtig meget om Alaba fra FC Bayern. Han kan lidt af det hele, og er fast mand for mit Monaco spil, + fast mand på det franske landshold. Han er pt 260 mio værd i mit spil, og han er rigtig giftig! Smiley

Som fremskudt angriber kunne du kigge på Carlos Fierro. Rigtig god angriber til billige penge, mener man kan få ham for omkring 50-60 mio Smiley
« Seneste Redigering: 22 Feb 2015, 18:52 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #713: 24 Feb 2015, 01:00 »

Hamborg i anden sæson. Har 10 millioner og brug for en backup til den centrale midtbane. Gerne en der er god i pasningsspiller da han skal spille dybdeliggende playmaker.
Logged

The freak
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #714: 25 Feb 2015, 16:39 »

Jeg er Juventus. Jeg er kommet i den situation, at Buffon valgte at skrive kontakt med Man City i stedet for mig. Derfor skal jeg nu have fundet en ny målmand til næste sæson (2. sæson i spillet).
Jeg vil egentlig helst have italienske spillere, men der er jo ikke rigtig nogen med et højt niveau.
Nogle forslag til målmænd? må også gerne være udenlandske
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #715: 25 Feb 2015, 16:40 »

Jeg er Juventus. Jeg er kommet i den situation, at Buffon valgte at skrive kontakt med Man City i stedet for mig. Derfor skal jeg nu have fundet en ny målmand til næste sæson (2. sæson i spillet).
Jeg vil egentlig helst have italienske spillere, men der er jo ikke rigtig nogen med et højt niveau.
Nogle forslag til målmænd? må også gerne være udenlandske
Jeronimo Rulli, som har italiensk statsborgerskab. Ellers ville jeg vælge Begovic. Smiley
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #716: 25 Feb 2015, 17:25 »

Jeg er Juventus. Jeg er kommet i den situation, at Buffon valgte at skrive kontakt med Man City i stedet for mig. Derfor skal jeg nu have fundet en ny målmand til næste sæson (2. sæson i spillet).
Jeg vil egentlig helst have italienske spillere, men der er jo ikke rigtig nogen med et højt niveau.
Nogle forslag til målmænd? må også gerne være udenlandske
Hvis du er lidt tålmodig mht. udvikling ville jeg klart hente enten Scuffet eller Leali  Thumbs Up
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Barcelona Devils
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #717: 26 Feb 2015, 11:58 »

Jeg er lige startet med Wolfsburg,  jeg mangler en venstreback da Rodriguez ville væk. Har 300 mil, men ser gerne der Maks bliver brugt 150-200 mil. Da der måske også mangler en Angriber som gerne må være targetman eller fremskudt angriber.

Nogen forslag?

Da jeg havde et save med Wolfsburg, købte jeg Lacazette, og hvilket køb det var, ubestridt den bedste angriber jeg har købt til Wolfsburg. Han passer perfekt til et hold som Wolfsburg i rollen fremskrudt angriber, når De Bruyne fodrer ham med assists.
Prøv at se om du kan få Alex Sandro fra Porto til din back, en virkelig solid erstatning! 
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #718: 26 Feb 2015, 15:15 »

Jeg er lige startet med Wolfsburg,  jeg mangler en venstreback da Rodriguez ville væk. Har 300 mil, men ser gerne der Maks bliver brugt 150-200 mil. Da der måske også mangler en Angriber som gerne må være targetman eller fremskudt angriber.

Nogen forslag?

hvad med den unge Silva i Sporting, i mit spil med City er han i top 3 af de bedste ventre backs efter 3 sæsoner
Logged


hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #719: 26 Feb 2015, 15:23 »

Søger keeper til FCM efter en halv sæson, gerne med potentiale til at kunne klarer sig i CHL gruppespil, har ca 9 mio kroner

nogle Ideer?
Logged


Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 73 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010