home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 760 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Søger spiller tråden FM15
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 73 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller tråden FM15  (Læst 321121 gange)
Kjeld85
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #480: 01 Jan 2015, 23:24 »

Har haft Balanta men solgte ham efter 1 sæson da jeg fik tilbudt £40m for ham Smiley

Stones og Umtiti er out of range desværre


Emanuel Mammana fra River, forudsat han ikke er skiftet videre, kan være ideel.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #481: 02 Jan 2015, 00:25 »

Situationen er den, at jeg med Nottingham Forest er rykket op og nu skal igang med Premier League anno 15/16
Jeg satser udelukkende på unge spillere og søger derfor inspiration til unge talenter.
Backs, midterforsvar, def+central midtbane og venstre kant er pladserne som jeg mangler på.
Fyr endelig løs!
Logged

The freak
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #482: 02 Jan 2015, 13:07 »

Jeg er Sporting og mangler til 2. sæson følgende:
- En angriber på max. 26 år med mål i støvlerne
- En IA som erstatning for Nani, max 24 år, gerne hurtig
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #483: 02 Jan 2015, 13:32 »

Jeg er Sporting og mangler til 2. sæson følgende:
- En angriber på max. 26 år med mål i støvlerne
- En IA som erstatning for Nani, max 24 år, gerne hurtig

Ved ikke hvordan dit budget ser ud, så det er lidt svært at komme med nogen navne.

Til angreb vil jeg alligevel nævne Carlos Fierro, Richairo Zivkovic og Alexander Mitrovic som måltyve, særligt i en liga lige under niveau med de største ligaer.

Til den IA vil jeg klart anbefalde Douglas Costa han koster kassen, men er verdensklasse som IA i spillet. Samtidig kan du forvente 10+ mål på frispark fra hans side.
Logged

Kjeld85
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #484: 02 Jan 2015, 15:57 »

Situationen er den, at jeg med Nottingham Forest er rykket op og nu skal igang med Premier League anno 15/16
Jeg satser udelukkende på unge spillere og søger derfor inspiration til unge talenter.
Backs, midterforsvar, def+central midtbane og venstre kant er pladserne som jeg mangler på.
Fyr endelig løs!

Jeg spiller selv med et ungt Derby-hold i PrL, hvorfor jeg kan anbefale f.eks. John Souttar, Andrija Zivkovic, Kristoffer Ajer og Will Hughes
« Seneste Redigering: 02 Jan 2015, 16:36 af Kjeld85 » Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #485: 02 Jan 2015, 19:32 »

Ved godt nok måske ikke hører til her, men kan ikke finde noget passende sted, og mangler akut hjælp.
Jeg er Nottingham Forest og har til 2. sæson hentet Daniel Amartey i FCK.
Jeg appellerede hans manglede arbejdstilladelse, og kort efter kunne jeg hente ham til klubben.
Det viser sig dog at han stadig ikke har arbejdstilladelse, og hver gang jeg går ind under kontrakt, og trykker "Søg opholdstilladelse"

SKER DER INTET?!?!?!?

ANY HELP?!
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #486: 02 Jan 2015, 19:33 »

Selvom du har hentet ham til klubben, er det ikke sikkert, han har arbejdstilladelse. Du er muligvis nød til at udleje ham et par år. Skuffet
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #487: 02 Jan 2015, 19:35 »

Selvom du har hentet ham til klubben, er det ikke sikkert, han har arbejdstilladelse. Du er muligvis nød til at udleje ham et par år. Skuffet
Det er nok dagens sureste meddelelse, men havde gjort mig de overvejelser, dog bare bittert når han faktisk er lidt vital for mig hold, og har kostet i omegnen af 50mio.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #488: 02 Jan 2015, 21:25 »

Det er garanteret et rutine-kald (jeg har også selv lavet det engang) når man appellerer arbejdstilladelsen får man 98 ud af 100 gange den sædvanlige med at arbejdstilladelsen er på plads hvorfor spilleren kan få lov at skifte.

De resterende to gange er der nøjagtig de samme valgmuligheder i beskeden, nemlig accepter eller annuller. Teksten i beskeden er bare en lidt anden, der står nemlig at ansøgningen er blevet afvist hvorfor han ikke vil være berettiget til at spille inden han har fået arbejdstilladelse, men hvorvidt du ønsker at købe ham eller ej.

Ren standard læser man jo ikke rigtig indholdet i alle beskederne og kommer somme tider til at trykke ja - har jeg i hvert fald gjort, kan tænke mig det er noget lignende der er sket for dig. Men mega surt er det i hvert fald Smiley
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #489: 02 Jan 2015, 22:11 »

Det er garanteret et rutine-kald (jeg har også selv lavet det engang) når man appellerer arbejdstilladelsen får man 98 ud af 100 gange den sædvanlige med at arbejdstilladelsen er på plads hvorfor spilleren kan få lov at skifte.

De resterende to gange er der nøjagtig de samme valgmuligheder i beskeden, nemlig accepter eller annuller. Teksten i beskeden er bare en lidt anden, der står nemlig at ansøgningen er blevet afvist hvorfor han ikke vil være berettiget til at spille inden han har fået arbejdstilladelse, men hvorvidt du ønsker at købe ham eller ej.

Ren standard læser man jo ikke rigtig indholdet i alle beskederne og kommer somme tider til at trykke ja - har jeg i hvert fald gjort, kan tænke mig det er noget lignende der er sket for dig. Men mega surt er det i hvert fald Smiley
Tænker du har helt ret, forstår så bare ikke hvorfor der ikke sker noget når jeg søger om opholdstilladelsen
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #490: 02 Jan 2015, 22:22 »

Ajax, 2. sæson, VB der kan være kampafgørende i CHL?
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #491: 03 Jan 2015, 01:35 »

Ajax, 2. sæson, VB der kan være kampafgørende i CHL?
En kampafgørende VB? Hvis du har svært ved at afgøre kampene er det nok ikke en VB du leder efter? Smiley
Jeg fører selv Serie A pt. og vandt sidste sæson + CL semi og jeg har brugt Boilesen som spiller konge. Opstemt
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #492: 03 Jan 2015, 02:23 »

Hej Freaks. Søger en angriber, gerne unge, gerne britisk til mit United hold da RvP lige er blevet skadet i 3 mdr. Han skal gerne være i stand til at spille falsk 9'er i en 4-4-2 opstilling. Pengene er ligegyldige.
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #493: 03 Jan 2015, 10:52 »

Hej Freaks. Søger en angriber, gerne unge, gerne britisk til mit United hold da RvP lige er blevet skadet i 3 mdr. Han skal gerne være i stand til at spille falsk 9'er i en 4-4-2 opstilling. Pengene er ligegyldige.

Roberts fra FUlham, han er et vildt talent, svag fysisk, men en drible fugl af en anden verden !
Logged


Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #494: 03 Jan 2015, 10:58 »

Ivanovic eller Vermaelen.??

Jeg er Milan og kan nu få begge spillere..

Ivanovic for 7mil
Vermaelen er som lån men kan købe ham fri for 34 mil efter sæsonen ( 3.sæson)

Ivanovic er primært back men kan spille alle pladser i forsvaret
Vermaelen er både venstre og center..

Jeg har følgende på CB pos pt:
Alex
Daniele Rugani
Samuel Umtiti
Adil Rami - men han er ved at blive solgt

Jeg har følgende på backs:
De Sciglio
Abate
Nicola Murru
Davide Santon
Douglas

Hvem skal jeg vælge..?
Logged

Love the Blues

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 73 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010