home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 241 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Søger spiller tråden FM15
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 73 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller tråden FM15  (Læst 307433 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #360: 16 Dec 2014, 14:22 »

Hvilket hold er du? Har kun set Stones præstere godt, og han kan desuden også dække højrebacken hvis det skulle blive nødvendigt. Det er pt hans foretrukne position i mit spil, jeg er dog ikke selv Everton.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #361: 16 Dec 2014, 14:28 »

Selvom han ikke er ung, så kan du prøve De Guzman. Jeg fik ham for 20 mio og han spiller forrygerende og er tilmed hollænder.
Gil Romero som også bliver nævnt bruger jeg som Boldvindende og han har fået debut for Argentina grundet hans gode form for mig  Thumbs Up

(Jeg spiller også med Ajax)

Hvilken sæson fik du guzman? overvejer at at ændre rollen på en af mine centrale midtbane folk. Ved bare ikke om en flydende playmaker går godt i spind med en boldvindene midtbane hvor jeg har en Halfback bagved? for så er Gil Romero bestemt et kandidat til den plads Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #362: 16 Dec 2014, 14:42 »

Hvilket hold er du? Har kun set Stones præstere godt, og han kan desuden også dække højrebacken hvis det skulle blive nødvendigt. Det er pt hans foretrukne position i mit spil, jeg er dog ikke selv Everton.

Spiller med Wolfsburg, er i midten af 2. Sæson.  Smiley Smiley
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #363: 16 Dec 2014, 15:48 »

Hvad med en Mathias Ginter eller Süle nu hvor du er i tyskland ? Det synes jeg kunne være fedt i hvert fald Smiley

Og HB må vel næsten være den klassiske Clyne fra Southampton. Ellers render der et par stykker rundt i det spanske, kan ikke lige huske navnene på dem da jeg ik er inde i spillet. Men unge folk i de store klubber.
Logged

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #364: 16 Dec 2014, 16:21 »

Kan ikke finde Ginter, Süle ser ret god ud, men Hoffenheim vil ikke sælge.  Skuffet

Ja, har hørt meget godt om Clyne, men synes bare ikke hans rapport ser så god ud. Smiley
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Graens
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #365: 16 Dec 2014, 16:23 »

Jeg er i januar 1. sæson med Nottingham Forest. Skal bruge en HB og har omkring 20 mio. Meget gerne en der løber solen sort. En bonus hvis han kan kaste langt. Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #366: 16 Dec 2014, 16:25 »

Kan ikke finde Ginter, Süle ser ret god ud, men Hoffenheim vil ikke sælge.  Skuffet

Ja, har hørt meget godt om Clyne, men synes bare ikke hans rapport ser så god ud. Smiley

Ginter sku meget gerne være i Dortmund ?
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #367: 16 Dec 2014, 18:50 »

Søger en goalgetter, med fin udholdenhed og arbejdsstyrke til HSV i anden sæson. Maks 20-30 mio Smiley
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #368: 16 Dec 2014, 19:01 »

Søger en Offensiv midtbane spiller, til at erstatte Mesut Özil.... er arsenal og i vinter transfer vinduet i 2 sæson... max 800 mil  Wink
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #369: 16 Dec 2014, 19:15 »

Søger en Offensiv midtbane spiller, til at erstatte Mesut Özil.... er arsenal og i vinter transfer vinduet i 2 sæson... max 800 mil  Wink

Kig på Pastore, Oscar eller Isco, de er rigtig gode og koster under det halve af dit budget Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #370: 16 Dec 2014, 19:23 »

Ellers ham tyrkeren i Leverkussen blir vanvittig i hvert fald ! Opstemt

Eller Tariq hvis han har udviklet sig i dit spil som han har i mit Wink
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #371: 16 Dec 2014, 19:26 »

Hvilken sæson fik du guzman? overvejer at at ændre rollen på en af mine centrale midtbane folk. Ved bare ikke om en flydende playmaker går godt i spind med en boldvindene midtbane hvor jeg har en Halfback bagved? for så er Gil Romero bestemt et kandidat til den plads Smiley
Det var i starten til 2. Sæson. Bruger ham som dyb playmaker i support ved siden af Gil Romero som boldvindende defensiv. Har indtil videre fungeret upåklageligt Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #372: 16 Dec 2014, 22:35 »

Har fået jobbet i Tottenham efter 1,5 sæson i FCK. Mangler en god angriber til holdet. Pris er ligegyldig eftersom jeg først regner med at købe ham til sommervinduet og regner med et stort budget Smiley
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #373: 16 Dec 2014, 23:10 »

Hvilken type angriber?

Hvad med Richairo Zivkovic, Munir (muligvis stadig forholdsvis billig release clause?), Carlos Fierro, Aboubakar(porto), Aleksandar Mitrovic, Erick Torres, Ferreyra, Destro...

Jeg vil gå efter dem i nævnt rækkefølge Smiley

Generelt mest fan af angribere der kan lidt af det hele, complete forwards eller false nines typer (Da jeg ofte spiller med 1 på toppen).

evt. Depay (kan godt trænes som angriber, han har scoret 25 mål i 25 kampe for mig som inside forward :-))
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #374: 17 Dec 2014, 02:02 »

Søger en OMH og FV som skal kunne gå direkte ind i startopstillingen og måske en OMV til mit ajax mandskab. Er i starten af 2. sæson. Har 200 mio at gøre godt med. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 73 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010