home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 446 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Søger spiller tråden FM15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 73 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller tråden FM15  (Læst 305022 gange)
hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #270: 28 Nov 2014, 15:10 »

Søger en venstreback til at kæmpe om pladsen med K. Gibbs i Arsenal? Han må gerne være britisk og ikke særlig dyr, tænker max 50 mio. kr. Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #271: 28 Nov 2014, 15:51 »

Jeg har hentet Ricardo Rodriguez fra Wolfsburg til VB. Gibbs og Monreal blev begge skadet. Han kostede godt nok 90. mio. Men han spiller fremragende! Kæmpe talent.
Logged

Arsenal <3

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #272: 28 Nov 2014, 16:19 »

Jeg har hentet Ricardo Rodriguez fra Wolfsburg til VB. Gibbs og Monreal blev begge skadet. Han kostede godt nok 90. mio. Men han spiller fremragende! Kæmpe talent.
Okay. Tjekker ham ud Smiley Planen er dog at købe L. Baines i vintertransferen når jeg/vi, forhåbentlig, ligger højt i ligaen og derfor er mere attraktiv for Baines. Han er nemlig ikke så meget for at skifte hertil lige pt. så tror ikke jeg får ham her i første vindue Wink
« Seneste Redigering: 28 Nov 2014, 16:21 af hoeven » Logged

Wulff_21
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #273: 29 Nov 2014, 11:14 »

Jeg søger unge talentfulde Backs til mit liverpool hold. Jeg skal igang med 4 sæson.
Logged

HALA MADRID

Who needs superheros when theres CR7

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #274: 29 Nov 2014, 13:48 »

En billig højreback, der kan agere backup i City i et par sæsoner? Er i 2016
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #275: 29 Nov 2014, 14:04 »

En billig højreback, der kan agere backup i City i et par sæsoner? Er i 2016

Matias Romero hvis han er med! han bliver INSANÉ.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #276: 29 Nov 2014, 14:11 »

Okay,
Wilfrid Kaptoum(18, MC,DM) kan for Valencia ende med at blive en klasse spiller, har selv hentet ham for 8,75 mio, og han vil blive en kanon MC 4-5 stjerner PA.
Humam Tariq(18, OMC,OMV) kan igen blive en klasse spiller for Valencia, du skal smide små 2,4 mio for denne spiller og vil på få år blive flere milioner værd. 4-5 stjerner PA
Kristoffer Ajer(16, DM, MC) et ungt norsk talent, der hurtigt kan blive en god SUB, han er bare en skrallespand, så vil ikke lave hverken assist eller mål, men spiller for fremtiden for bare 830k, 4-5 stjerner PA
Luka Jovic (16, ST) ung angriber der kan hentes for 5,25 mio, og vil hurtigt udvikle sig til en målscore. hvis du søger en skarpretter er han den helt rigtige. 4-5 stjerner PA
Jesus Vallejo(17, FC, DM) En forsvarspiller der kan hentes billigt i Zaragoza, en frikøbsklausul på 6,25 mio 3½-5 stjerner PA
Pavel Savitskiy(20, OMV) kan hentes for 1,1 mio og vil hurtigt gøre sig gældende som en fantastisk kantspiller næsten lige så god som piatti når du henter ham, og kan udvikle sig helt vildt 3½-5 Stjerner PA

6 spiller til rigtig billig penge, og vil udgøre en stor fremtid på dit Valencia hold, ikke stjerner her og nu, men nogle af spillerne kan bruges med det samme.
Samlet værdi 24,35 milioner

Tak fordi du skrev dem ned. Den eneste jeg ikke havde i kikkerten var tariq Smiley
Men desværre er mit Valencia eventyr dødt. men tak for dit input. vil helt sikkert bruge nogle at dem senere Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Jaapamanden
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #277: 29 Nov 2014, 14:56 »

Højre back til FC Midtjylland! Har ca. 5 mil at gøre godt med kom endelig frisk med nogle bud på en ny HB, skyd løs knejter.  Thumbs Up
Logged

#iskold

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #278: 29 Nov 2014, 16:17 »

Højre back til FC Midtjylland! Har ca. 5 mil at gøre godt med kom endelig frisk med nogle bud på en ny HB, skyd løs knejter.  Thumbs Up
Ryan Johnson Laursen er virkelig god. Han har spillet til over syv alle sæsoner efter jeg købte ham til Brøndby.
Logged

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #279: 29 Nov 2014, 17:45 »

Søger en højre back til Manchester United nu hvor jeg har solgt Rafael. Calum Chambers har jeg tænkt på og så ham gerne komme til min klub, men tror han kommer til at koste alt, alt for meget. Er på vej ind til 2. sæson og han skal kunne gå ind og spille fra start.
Søger også en højre kant som kan bruges som reserve for Januzaj som har været en del skadet i første sæson så det må godt være en med lidt kvalitet.
Derudover kunne jeg også godt bruge en reserve til Luke Shaw.

På forhånd tak Smiley
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #280: 29 Nov 2014, 18:14 »

Søger en højre back til Manchester United nu hvor jeg har solgt Rafael. Calum Chambers har jeg tænkt på og så ham gerne komme til min klub, men tror han kommer til at koste alt, alt for meget. Er på vej ind til 2. sæson og han skal kunne gå ind og spille fra start.
Søger også en højre kant som kan bruges som reserve for Januzaj som har været en del skadet i første sæson så det må godt være en med lidt kvalitet.
Derudover kunne jeg også godt bruge en reserve til Luke Shaw.

På forhånd tak Smiley
Højreback: Clyne (must køb)
Højre kant: sisto god og billig
Venstre back: Nicola tagliafico
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #281: 29 Nov 2014, 21:16 »

Søger en højre back til Manchester United nu hvor jeg har solgt Rafael. Calum Chambers har jeg tænkt på og så ham gerne komme til min klub, men tror han kommer til at koste alt, alt for meget. Er på vej ind til 2. sæson og han skal kunne gå ind og spille fra start.
Søger også en højre kant som kan bruges som reserve for Januzaj som har været en del skadet i første sæson så det må godt være en med lidt kvalitet.
Derudover kunne jeg også godt bruge en reserve til Luke Shaw.

På forhånd tak Smiley

Igen gik på matias Romero, han bliver en af de bedste højrebacks i spillet Wink og er billig.
Logged

H A L A   M A D R I D!

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #282: 29 Nov 2014, 22:37 »

Tak for jeres inputs Smiley Endte med at købe Clyne til højre back og Patrick Roberts til kanten. Eder Balanta får lov at agere reserve på VB Smiley

Havde overvejet Romero men vil gerne prøve at holde mig til engelske spillere så vidt muligt
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #283: 29 Nov 2014, 22:41 »

Tak for jeres inputs Smiley Endte med at købe Clyne til højre back og Patrick Roberts til kanten. Eder Balanta får lov at agere reserve på VB Smiley

Havde overvejet Romero men vil gerne prøve at holde mig til engelske spillere så vidt muligt

Forståeligt Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #284: 30 Nov 2014, 13:43 »

Søger Angriber Burnley Første Sæson!

Budget 25 mil..

Hit Me!
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 73 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010