home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 542 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Søger spiller tråden FM15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller tråden FM15  (Læst 304389 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1065: 12 Okt 2015, 13:08 »

Tusind tak - blev så hooked at jeg er endt med at leje Kranevitter og købe Gaston Gil Opstemt

Nu er jeg dog kommet i problemer på OMH hvor jeg er blevet tyndt besat efter Amalfitano ikke ville forlænge + Moses og Lanzini røg retur efter endt låneperiode.. Nogle bud på et hurtigt køb til OMH (fløjspiller) eller alternativt OMV (indvendig angriber).. Har ikke så mange penge at gøre godt med, så en lejemål ville være fint..

Her er der en del.
Har selv haft styr succes på højeste plan med Pione Sisto, Joaquin Correa, Roberto Firmino, Carrasco, Bernado Silva (omskolet), Jesé, Wissam Ben Yedder. Monaco plejer altid at have et godt tilbud eller to Wink
Logged

Thaurat al Shabab

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1066: 15 Okt 2015, 15:02 »

Skal til at starte et nyt save med Liverpool og søger nogle kantspillere, da jeg gerne vil spille en bred 4-2-3-1 formation og Jordon Ibe er den eneste rigtige kantspiller de har.
Har 335 mio. :-)
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1067: 15 Okt 2015, 17:42 »

Skal til at starte et nyt save med Liverpool og søger nogle kantspillere, da jeg gerne vil spille en bred 4-2-3-1 formation og Jordon Ibe er den eneste rigtige kantspiller de har.
Har 335 mio. :-)

Ahhh, Adam Lallana og Firmino er deciderede kantspillere og desuden kan en omskolet Sturridge også være mere en brugbar på kanten. Personligt har jeg haft stor succes med Origo, Ings og Sturridge på kanterne som indvendige angribere, men du søger at spille bredt og derfor ville jeg nok benytte mig af Lallana og Firmino.
Hvis du ikke kører med den uofficielle summer update har du selvfølgelig ikke Firmino.

Ville råde dig til at købe en af disse: Memphis Depay, Joaquin Correa, Carrasco, Jorge Correa, Firmino, Lorenzo Insigne, Rodrigo, Antoine Griezman, Carlos, Bernardo Silva, Miralem Pjanic, Shaqiri, Kevin De Bruyne eller Pione Sisto
Logged

Thaurat al Shabab

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1068: 15 Okt 2015, 20:03 »

Ahhh, Adam Lallana og Firmino er deciderede kantspillere og desuden kan en omskolet Sturridge også være mere en brugbar på kanten. Personligt har jeg haft stor succes med Origo, Ings og Sturridge på kanterne som indvendige angribere, men du søger at spille bredt og derfor ville jeg nok benytte mig af Lallana og Firmino.
Hvis du ikke kører med den uofficielle summer update har du selvfølgelig ikke Firmino.

Ville råde dig til at købe en af disse: Memphis Depay, Joaquin Correa, Carrasco, Jorge Correa, Firmino, Lorenzo Insigne, Rodrigo, Antoine Griezman, Carlos, Bernardo Silva, Miralem Pjanic, Shaqiri, Kevin De Bruyne eller Pione Sisto
Spiller med opdatering, så jeg har Firmino... Lallana er udmærket som kantspiller, Firmino har jeg ingen erfaring med, men jeg vil prøve det.
Tak for det! :-)
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1069: 20 Okt 2015, 15:06 »

Hej folkens. Smiley
Søger lidt spillere til mit nye save med SLB. Jeg leder efter 2 centrale forsvarsspillere, som gerne må være lidt 'Ukendte', men stadig til at kunne gå direkte ind på mit hold. Ellers søger jeg en angriber der skal tage over for Jonas i angrebet. Han skal kunne spille DP Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1070: 20 Okt 2015, 16:09 »

Hej folkens. Smiley
Søger lidt spillere til mit nye save med SLB. Jeg leder efter 2 centrale forsvarsspillere, som gerne må være lidt 'Ukendte', men stadig til at kunne gå direkte ind på mit hold. Ellers søger jeg en angriber der skal tage over for Jonas i angrebet. Han skal kunne spille DP Smiley
Spiller du med 15.3 opdatering? Balanta er altid et must buy Thumbs Up
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1071: 20 Okt 2015, 16:31 »

Spiller du med 15.3 opdatering? Balanta er altid et must buy Thumbs Up
ja spiller med den sidste nye update, samt sommerupdate.

Ja, men gider ham ikke. Jeg prøver at finde spillere, som ikke er så kendte Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1072: 20 Okt 2015, 16:37 »

ja spiller med den sidste nye update, samt sommerupdate.

Ja, men gider ham ikke. Jeg prøver at finde spillere, som ikke er så kendte Smiley
Marc Oliver Kempf, Laporte, Pablo insua, Jakub Brabec, Jeison Murillo er alle unge lovende og forholdsvist ukendte centerforsvarer. Laporte er nok den mest kendte af disse.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1073: 21 Okt 2015, 11:35 »

Marc Oliver Kempf, Laporte, Pablo insua, Jakub Brabec, Jeison Murillo er alle unge lovende og forholdsvist ukendte centerforsvarer. Laporte er nok den mest kendte af disse.
Tror bare de desværre er alt for dyre, ellers er de ikke gode nok udover Laporte Smiley
« Seneste Redigering: 21 Okt 2015, 13:29 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1074: 21 Okt 2015, 15:30 »

Tror bare de desværre er alt for dyre, ellers er de ikke gode nok udover Laporte Smiley


Mathias Ginther, Niklas Süle, Jesus Vallejo, Rugani, Romagnoli eller Emanuel Mammana.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1075: 21 Okt 2015, 16:13 »

Mathias Ginther, Niklas Süle, Jesus Vallejo, Rugani, Romagnoli eller Emanuel Mammana.

Emanuel Mammana er allerede på min ønskeliste. De andre har jeg kigget på, men ikke lige mig. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1076: 21 Okt 2015, 17:01 »

Wow, du er godt nok kræsen Grin
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1077: 21 Okt 2015, 17:10 »

Emanuel Mammana er allerede på min ønskeliste. De andre har jeg kigget på, men ikke lige mig. Smiley

Så tror jeg måske du leder efter noget der ikke findes, hvis de ikke må være "kendte/brugte" som Balanta, men skal være ligeså gode som Laporte og billige oveni.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1078: 21 Okt 2015, 17:25 »

Tror bare de desværre er alt for dyre, ellers er de ikke gode nok udover Laporte Smiley


Jonathan Tah
Lucas Hernandez
Doria
Terence Kongolo
Filippo Romagna
Chancel Mbemba
Tin Jedvaj
Nehuen Paz

Ellers er der sgu ikke så mange flere, udover dem der er nævnt. Vil gå efter Jesus Vallejo under alle omstændigheder.
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1079: 21 Okt 2015, 17:37 »

Emanuel Mammana er allerede på min ønskeliste. De andre har jeg kigget på, men ikke lige mig. Smiley

Mammana bliver rigtig god! det kan jeg skrive under på  Thumbs Up
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010