home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 424 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Midtjylland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland  (Læst 35495 gange)
Hustler36
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #30: 24 Feb 2015, 12:06 »

Efter 15 kampe i ligaen ligger vi sikkert nr 1 med 37 point hvor efter FCk er nr  med 27 point.
I Euro cup startede jeg ud med at slå Viktoria Plzen med 6-4 samlet.
Er så røget i pulje med Ol. Standard og Nacional da Madeira.
Efter 4 runder der ligger jeg nr 2 med 7 point lige i hælene på Ol, som jeg skal møde nu her hjemme.

Bliver et vildt forår holdet får, da vi er ret godt spillende allerede nu, og mine spillere score mål på samlebånd især Sisto som brager afsted lige efter fulgt af Sly
Logged

Hustler36
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #31: 24 Feb 2015, 16:05 »

Er lige startet op efter
Logged

Hustler36
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #32: 24 Feb 2015, 16:10 »

Er lige startet op efter vinter pausen i 1 sæson.
Kom videre fra gruppespillet i euro cup hvor jeg så skal møde PSG. Virker til det er ende stationen æv æv

Har Bach bak skadet de næste 2 mdr så har skrevet kontrakt med Esben Ruud på fri som erstatning
Og har lejet en offensiv midtbane spiller fra Monaco det næste indtil slutningen af næste sæson.
Har fået Monaco som samarbejdsklub.

Starter ud med at ligge klart nr 1 med 43  point hvor FCk har 27 point som nr 2.

Der er godt med bud efter mine spillere har lige afvist et bud på 68 mill kr for Sisto
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #33: 24 Feb 2015, 16:57 »

så er jeg lige startet med FCM, efter en virkelig lang FM pause!

Har ikke købt nogen, men solgt Izunna til 25 mil!
Logged


Kodahl
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #34: 14 Mar 2015, 20:08 »

Sæsonen 2014/2015
Superliga tilten var aldrig virkelig i fare, vandt med 8 point ned til Aab på anden pladsen.

Europa league gik virkelig godt, videre fra gruppespillet på en første plads, og nået til kvart finalen hvor vi røg ud til Sevilla efter vi endda vandt den første kamp på hjemmebane 5-2 :-/ men meget tilfredsstillende.

Pokaltuneringen røg vi skuffende ud i semi-finalen til SønderjyskE.
Men alt i alt en meget godkendt første sæson.

Indkøb: Mads Hvilsom, Riza Durmisi, Youssef Toutouh.
Logged

airon
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #35: 16 Mar 2015, 16:15 »

Mit FCM hold efter 2½ sæson:
http://postimg.org/image/pmct9nku1/
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #36: 17 Mar 2015, 08:41 »

Mit FCM hold efter 2½ sæson:
http://postimg.org/image/pmct9nku1/

Ikke så meget indavl som FCM ønsker?  Tunge Rullende Øjne
Logged

Hustler36
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #37: 20 Maj 2015, 07:39 »

Startet et nyt save op med GULD drengene fra heden  Peace
Satser meget på at opbygge et godt hold gennem en ung trup blandet med rutinen.
Har skiftet meget ud i personalet da de simpelthen ikke var værd at have ansat, og har fået stablet fornuftigt personale på benene til fremtiden.
Går efter at spille med om mesterskabet og komme i finalen i pokalen. I Euro cup går jeg efter at kunne komme videre fra gruppespillet, men helt op til hvilke hold jeg trækker.

Har lavet en del nye indkøb både til fremtiden og til det nuværende hold.

Ind er kommet.

Nicolaj Jørgensen fra AAB på fri. Helt sikkert en kvalitets målmand til fremtiden.

Jonas Mac Larsen fri. Håber han kan udvikle sig til en god spiller i fremtiden.

Patrick Olsen fri. Syntes han er et scoop, da han stadig kun er 20 år og har alle muligheder for en STOR fremtid med den rette spilletid og træning. Er rotation på 1 holdet.

Markus Brændsrød fri. Super signing som backup på højre kant, og bliver med garanti fast mand med tiden.

John Hou Sæter. 107 tusind kr. Fremtidens offensive mand på holdet. Bruges på u/19 og kan bruges på reserveholdet.

Petteri Forsell 1.4 mill kr. Min bedste signing. Kan bruges på begge kanter plus som off. midt. Bliver med garanti et bæst.

Jakob Blåbjerg 3.5 mill kr. Købt som backup til 1 holdet, da jeg tit syntes FCM har skader i forsvaret.

Frederik Rønnow for 3.25 mill kr. Skifter til mig næste sæson da han er langtids skadet pt. En Super målmand til fremtiden.

Til salg er sat.

Lasse Heinze, da han simpelthen ikke har niveau til et tophold i ligaen.

Marco Larsen, da jeg aldrig har set fidusen i ham.

Har styr på alle kontrakter på 1 holdet, så min trup er på plads de næste mange år, så FCM kan blive Danmarks stærkeste hold og markere sig godt i Europa.

Bruger 3 forskellige taktikker.

4-3-2-1 UNSTOPPABLE. Kontroller hjemme mod de lidt bedre hold.
4-3-3 Offensiv hjemme mod de dårlige hold.
4-2-3-1 Counter, ligesom Chelsea bruger. Ude mod svære hold.

Pione Sisto har fri placering over hele banen.




Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #38: 20 Maj 2015, 09:48 »

Startet et nyt save op med GULD drengene fra heden  Peace
Satser meget på at opbygge et godt hold gennem en ung trup blandet med rutinen.
Har skiftet meget ud i personalet da de simpelthen ikke var værd at have ansat, og har fået stablet fornuftigt personale på benene til fremtiden.
Går efter at spille med om mesterskabet og komme i finalen i pokalen. I Euro cup går jeg efter at kunne komme videre fra gruppespillet, men helt op til hvilke hold jeg trækker.

Har lavet en del nye indkøb både til fremtiden og til det nuværende hold.

Ind er kommet.

Nicolaj Jørgensen fra AAB på fri. Helt sikkert en kvalitets målmand til fremtiden.

Jonas Mac Larsen fri. Håber han kan udvikle sig til en god spiller i fremtiden.

Patrick Olsen fri. Syntes han er et scoop, da han stadig kun er 20 år og har alle muligheder for en STOR fremtid med den rette spilletid og træning. Er rotation på 1 holdet.

Markus Brændsrød fri. Super signing som backup på højre kant, og bliver med garanti fast mand med tiden.

John Hou Sæter. 107 tusind kr. Fremtidens offensive mand på holdet. Bruges på u/19 og kan bruges på reserveholdet.

Petteri Forsell 1.4 mill kr. Min bedste signing. Kan bruges på begge kanter plus som off. midt. Bliver med garanti et bæst.

Jakob Blåbjerg 3.5 mill kr. Købt som backup til 1 holdet, da jeg tit syntes FCM har skader i forsvaret.

Frederik Rønnow for 3.25 mill kr. Skifter til mig næste sæson da han er langtids skadet pt. En Super målmand til fremtiden.

Til salg er sat.

Lasse Heinze, da han simpelthen ikke har niveau til et tophold i ligaen.

Marco Larsen, da jeg aldrig har set fidusen i ham.

Har styr på alle kontrakter på 1 holdet, så min trup er på plads de næste mange år, så FCM kan blive Danmarks stærkeste hold og markere sig godt i Europa.

Bruger 3 forskellige taktikker.

4-3-2-1 UNSTOPPABLE. Kontroller hjemme mod de lidt bedre hold.
4-3-3 Offensiv hjemme mod de dårlige hold.
4-2-3-1 Counter, ligesom Chelsea bruger. Ude mod svære hold.

Pione Sisto har fri placering over hele banen.







FEDT! - smid endelig noget op Wink
Logged

Lambertsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #39: 28 Maj 2015, 14:38 »

Fedt at hører jeres oplevelser med FCM

Jeg startede i starten af måneden et spil med holdet fra guld heden  Grin
Jeg synes det er en fornøjelse at styre dem i FM i sær efter den sidste opdatering hvor der er kommet styr på økonomien med de engelske penge,

Jeg satte fra starten nogle regler op for mig selv for at øge sværhedsgraden lidt.
1. Jeg vil spille boldbesiddende og spille med korte afleveringer
2. Jeg vil spille angrebsfodbold
3. Jeg vil erstatte solgte spiller med egene talenter så vidt muligt
4. Kun købe spillere under 21 år.

Der har været et par enkelte svipsere med den sidste regel men det var for at erstatte sisto og sly her og nu Smiley

Jeg har lavet min egen 4-2-3-1 taktik som er bygget op således,
MM
Wingback sup-central forsvar-central forsvar-Wingback sup
Central midt sup-central midt sup
Invendig ang-traquista(staves) Invendig ang
Tagetman ang

Jeg er på arbejd nu så kan ikke huske alle indstilliger men de kommer lige på senere.

Hovedpunkterne er boldbesiddelse, højt pres og korteafleveringer, de to invendige angribere bytter konstant plads samt traquestaen og tagetmanden også konstant bytter plads, Dette gør dem næmest umulige at dække op og det gør at alle fire spiller scorer som det passer dem.

Første sæson vandt jeg suppen og pokalen røg dog ud at europa league, er lige blevet færdig med anden sæson hvor jeg genvandt suppen og pokalen og var i gruppespillet i cl hvor jeg blev nummer 4 i en gruppe bestående af Atlectico Madrid, Man City og Celtic. eneste point kom overraskende nok imod Man City hjemme hvor jeg spillede 3-3  Shockeret

Jeg kommer med mere info når jeg kommer hjem fra job angående taktik og indkøb, men kan lige nævne at Sly, sisto og Kasper kusk er vanvittige som IA'er

Her kommer lige nogle billeder

* FCM Taktik.jpg (141,25 KB - hentet 221 gange.)
* FCM Holdinstrukser.jpg (116,12 KB - hentet 212 gange.)
* 7-1 imod silkeborg.jpg (51,68 KB - hentet 212 gange.)
* Kasper Kusk.jpg (88,49 KB - hentet 218 gange.)
* Sly.jpg (96,86 KB - hentet 216 gange.)
« Seneste Redigering: 29 Maj 2015, 18:47 af Lambertsen » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #40: 07 Jun 2015, 17:06 »

Så er jeg hoppet med på FCM-bølgen, meningen med savet er at klare akademi-challengen så hurtigt som muligt  Peace

1. sæson opsumering:
Mesterskabet vundet sikkert foran AaB, ingen problemer i Superligaen overhovedet.
I pokalen kom vi til semi, tabte desværre en kamp som vi ellers dominerede max....

Transfer ud:
Izunna - 20 mio.
Jakob Haugaard - 3.25 mio.
Petter Andersson - 30 mio.

Transfer ind:
Mads Albæk - 14 mio + forskellige klausuler.

I 1. sæson kom der desværre kun 1. lovende regen, men til gengæld har unge spillere som Rasmus Nissen, Mikkel Duelund, Simon Sterring og Babadjide David fået godt med spilletid, de er alle sammen snart til fast 1. holds fodbold.

2. sæson
Kommet til maj 2016, hvor vi ligger side om side med AaB med 3 point imellem os.  Er stadigvæk med i pokalen som vi går efter at vinde.
I Cl-kvalen kom vi til slutspillet, før vi blev slået ud af Steaua på reglen omkring udebanemål...
Vi slog os dog godt igennem i EL-gruppespillet, hvor vi kvalificerede os til 1. runde, hvor vi dog røg ud.

Transfer ud:
Kristoffer Olsson - 29 mio. + klausuler
Martin Pusic - 17. mio
Morten Duncan - 3.5 mio
Jim Larsen - 8.5 mio.

Transfer ind:
Mads Hvilsom - 1 mio
Joachim Andersen - 16 mio.

I 2. sæson fik Simon Sterring chancen som 1. angriber og sikke en måde han takkede mig for det.
Lige nu hedder hans statistik 17 mål i 28 kampe dertil 12 assist!
Babadjide har også udviklet sig godt, han spiller som Sterring fast, så storklubberne er allerede efter ham.
Rasmus Nissen får løbende kampe, han har udviklet sig ret godt, så enten satser jeg på ham næste sæson eller jeg lejer ham ud så han kan få noget hår på brystet.

Andre der stadig spiller med FCM?  Rullende Øjne
Logged

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #41: 11 Jun 2015, 22:34 »

Jeg er os gået i gang med Midtjylland or at se hvad det kan blive til og indtil videre må jeg sige at det går over al forventning. Smiley Jeg går helt sikkert efter at vinde ligaen samt pokalen. I euro league vil jeg gerne bare gå videre fra gruppespillet, så jeg tilfreds! Smiley Har ingen spillere købt til sæsonen da jeg synes holdet har en god brede og styrke!


Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #42: 12 Jun 2015, 06:49 »

jeg er også rigtig godt i gang med FCM er lige kommet til 6 sæson og har vundet Alka superligaen i alle sæsonerne
Logged

S.B.Jensen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #43: 12 Jun 2015, 10:24 »

Jeg er os gået i gang med Midtjylland or at se hvad det kan blive til og indtil videre må jeg sige at det går over al forventning. Smiley Jeg går helt sikkert efter at vinde ligaen samt pokalen. I euro league vil jeg gerne bare gå videre fra gruppespillet, så jeg tilfreds! Smiley Har ingen spillere købt til sæsonen da jeg synes holdet har en god brede og styrke!





Må vi få lov at se din taktik og holdopstilling
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #44: 12 Jun 2015, 14:44 »

jeg ved ikke hvordan man ligger sådan noget ind
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010