home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 306 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  F.C. København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København  (Læst 64060 gange)
JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #120: 27 Okt 2014, 15:44 »

Nå, jeg er tæt på vinterpausen nu, og jeg tror sgu egentlig det var det. Jeg har så småt mistet lysten til det her random spil for nu.
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #121: 27 Okt 2014, 15:50 »

Det var da ærgerligt. Jeg tror jeg spiller videre til at det rigtige spil udkommer. :-)
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #122: 27 Okt 2014, 15:53 »

Jeg ville gerne, men jeg kan bare ikke holde ud at skulle sidde og råbe hver gang modstanderen score - det er trodsalt et spil.

Jeg skal nok følge Smiley
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #123: 28 Okt 2014, 17:21 »

Svart, har du skiftet taktik til din nye sæson? For undrer mig over hvorfor det gik så dårligt for mig i 3. sæson, så tænkte om det var fordi jeg har kørt den gamle taktik bare?
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #124: 28 Okt 2014, 17:39 »

Jeg kørte imellem to forskellige taktikker her i anden sæson. Jeg har lige sagt op. Jeg gjorde det fint i ligaen, men jeg var ved at græde i min første CL kamp. Tabte 0-7 på hjemmebane imod Chelsea. Jeg har aldrig oplevet noget så pinligt de 7 år jeg har spillet FM. Delaney fik rødt efter 5 minutter, og allerede der var vi dødsdømt. 2 minutter efter scorer Chelsea til 1-0, og jeg vælger naivt at satse på en udligning, men det blev bare værre og værre. Da vi kom bagud 0-4 opgav jeg, og valgte en mere defensiv tilgang. Men det stoppede dem ikke, og de fik det ene bullshit goal efter det andet. Stephan Andersen kasserede 3 mål af samme type i denne kamp; langskud midt på mål som han parerer ud til en angriber der har frit mål. 3 FUCKING GANGE!

I ligaen var jeg kun 3 point fra førstepladsen + jeg havde spillet en kamp mindre. Men jeg begynder virkelig at opleve det der bullshit i andre har snakket om. Jeg spillede blandt andet imod SønderjyskE hvor at Stephan Andersen laver verdens største drop, hvorimod min angriber ikke engang kan score selvom han står 2 meter fra målet. Han skyder den enten på overlæggeren eller lige i hænderne på målmanden. Vandt dog kampen 2-1 i slutminutterne, men det gør mig stadig vred. Jeg tror lige jeg holder nogle timers pause fra FM, for det var et virkelig godt spil jeg havde bygget op over de seneste 3 dage, og det er træls at det hele bliver ødelagt på et par timer. Jeg har fået et jobtilbud fra FCN, men jeg tror bare jeg starter om.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #125: 28 Okt 2014, 17:45 »

Det du beskriver først synes jeg at jeg har oplevet rigtig mange gange efterhånden. Ja, man kan godt tabe en gang i mellem og ja man kan godt tabe til større hold, men det giver fandme ikke mening at man taber så stort bare fordi man er underdog. Har tabt rigtig mange latterlige kampe med 5-0 f.eks. Man kan bare ikke gøre noget.

Ja, det er ret synd at så mange timers arbejde kan blive spildt på et par kampe :/
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #126: 28 Okt 2014, 17:55 »

Det er så vildt. Jeg har aldrig nogensinde tabt 0-7. Selv ikke sidste år hvor jeg var Vendsyssel, og skulle spille imod PSG. Det gør så ondt. Græder
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #127: 28 Okt 2014, 18:09 »

Jeg kender følelsen Skuffet
Logged

JaWocKa

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #128: 29 Okt 2014, 10:47 »

Jeg er nu blevet færdig med min første sæson, og jeg er tilfreds. juhuuuuu!

Superligaen:
33 kampe, 72 point og en sikker 1. plads med 12point ned til Randers(Huh?) på 2. pladsen. målscoreren hedder 50+ mere en dobbelt så meget som Randers som er næst bedst på dette punkt. Corner blev 3'er på topscoreren og ellers ikke nogen nævnværdigt.
Sæsonens højdepunkt må enten være 9-0 sejren over Esbjerg i anden runde, eller 5-0 sejren over BIF i parken, på 5 kasser af Nico!
Antonsson bedste spiller i sæsonen.

Pokalen: straffesparkssejr over Brøndby.

CHL:
4 i gruppespil efter en umulig gruppe med Ajax, Atl Madrid og Leverkusen.

Transfersiden:
- Solgt -
Claudemir
Rurik Gislason
Kris Stadsgaard
Steve De Ridder
Johan Wiland
Christian Poulsen (leje)

- Købt -
Ylli Sallahi  - venstre back fra Bayerns 2. hold, har gjort det godt efter Bengtsson smuttede.
Ludwig Augustinsson - dyr som bare helvede, men gør det udmærket i rotation med ovenstående
Sondre Rossbach - erstatning for Wiland, ung norks målmand, som faktisk har vist sig at slå Stephan A, af holdet.
May Mahlangu - sydafrikans midtbane general, som er gået ind og blevet klart førstvalg, rigtig god spiller
Mohammed Elyounoussi - Mit lille man crush, han gjorde det fortrinligt i 14'eren i mit FCK save, og han skuffer heller ikke denne gang!
Logged

milo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #129: 29 Okt 2014, 12:31 »

hvad for tactik bruger du  Thumbs Up
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #130: 29 Okt 2014, 12:49 »

hvad for tactik bruger du  Thumbs Up
Hvis du hentyder til mig, så bruger jeg en klassisk 4-2-3-1 bred.
Jeg spiller kotrollerende og fleksibelt, samt med lidt spiller og hold indstillinger
Logged

milo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #131: 29 Okt 2014, 12:53 »

kunne du ikke lige den ud så man kan se den
  Thumbs Up
Logged

milo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #132: 29 Okt 2014, 13:30 »

først kamp mod Football Club Vestsjælland 4-1 tactik 442
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #133: 31 Okt 2014, 19:16 »

Så for satan, FM15 - nu endnu mere realistisk <3



Ikke kun resultatet, men også placeringerne er retvisende Opstemt
Logged

JaWocKa

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #134: 31 Okt 2014, 21:55 »

Vandt lige mesterskabet i første sæson med 3 point ned til FCM, inden sidste runde førte jeg kun med 1 point og da jeg kom bagud 1-0  var jeg meget ked af det, da jeg så er foran 4-1 (bl.a. af hattrick af venstre back Kadrii) er jeg helt oppe i toppen af humøret, der vælger Remmer så at få rødt kort men da der kun er 25 minutter tilbage er jeg sikker på at holde den, med 10 minutter står den så lige pludselig 4-4 og jeg er helt nede i kulkælderen igen, indtil i det 89 minut da Alexander Kacanilic(staves) sparker på mål og FCV målmanden kun halvklare og skubber den ud i fødderne på Rurik Gislason som sparker den ind i det tomme net og jublen vil ingen ende tage.. fantastisk kamp hvor alle følelserne kom frem i mig, derudover blev Corner topscorer med 26 mål i 33 kampe
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010