home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:37:57 susankeaton Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 635 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  turneringsbaggrunde
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: turneringsbaggrunde  (Læst 459 gange)
jacobhs
Lilleputspiller
*

turneringsbaggrunde
« : 04 Nov 2006, 17:19 »

jeg har hentet nogle baggrundsbilleder til diverse turneringer som fx champions league, uefa osv.. Når jeg så kigger på stillinger, kommende kampe osv i fx champions league så får jeg dette baggrundsbillede frem og det er mega fedt, men jeg vil gerne vide om der er nogen der ved hvordan jeg får dette baggrundsbillede til at være baggrunden imens jeg spiller en kamp i champions league fremfor bare det kedelige græs-billede som baggrund. Det vil jo give lidt ekstra stemning under disse kampe  Wink

Håber nogen kan hjælpe mig

ZhotLog
Gæst

Sv: turneringsbaggrunde
« Svar #1: 04 Nov 2006, 17:23 »

Hvordan har du gjort det du godt kunne finde ud af, altså sådan at det skifter når du ser på stillinger osv? For det lyder rimelig fedt Thumbs Up Jeg kan dog ikke hjælpe dig med det andet, her må et teknologisk geni til! Opstemt

Lakxe
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 04 Nov 2006, 17:26 »

Hmm... umiddelbart skal dit CL-billede tildeles til et stadion, så vises det når du spiller. Hvis du gør dette vil CL-billedet dog vises HVER gang du spiller hjemmebane... også i den hjemmelige liga. Desværre kan du ikke tildele til et stadion med henblik på CL-kampe alene.

jacobhs
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 04 Nov 2006, 17:52 »

@ ZhotLog

I denne tråd kan du læse hvordan du får de baggrundsbilleder.. . og ja, det er også rigtig fedt!

http://community.sigames.com/eve/forums/a/tpc/f/420106/m/1542082962

I den tråd kan du også downloade en fil med baggrundsbillederne og config-filen...

jacobhs
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 04 Nov 2006, 17:54 »

Nogen der så ved om man kan have stadion-baggrunde til diverse klubber som kun vises når man spiller kamp, og ikke når man kigger på holdet osv? Det er nemlig ofte mere forvirende at kigge på en spiller-trup hvis der er et stadion som baggrundsbillede

Bademesteren
Manager

« Svar #5: 04 Nov 2006, 18:16 »

Nogen der så ved om man kan have stadion-baggrunde til diverse klubber som kun vises når man spiller kamp, og ikke når man kigger på holdet osv? Det er nemlig ofte mere forvirende at kigge på en spiller-trup hvis der er et stadion som baggrundsbillede

Det kan man desværre stadig ikke...

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010