home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1149 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Glædestråden FM15
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM15  (Læst 220976 gange)
madso
Juniorspiller
**

Sv: Glædestråden FM15
« Svar #375: 19 Feb 2015, 14:43 »

Okay så formuleret jeg mig ikke korrekt. Ja der sker mange usandsynlige ting i fm, men den der tror jeg bare ikke på. At smakse Barcelona 10-1 sker aldrig medmindre du spiller i 2040. Dog kan han jo bare tage screenshot af managere der har været i Barcelona i hans spil, så lukker jeg jo røven hvis det er rigtigt

Svartovich
Gæst

« Svar #376: 19 Feb 2015, 14:46 »

Så i din optik, så er usandsynlighed det samme som snyd? Så sker der rigtig meget snyd i FM ..
Hans pointe er vel, at det kan vi ikke vide om han også gør...
Men det er til grin. Som ydersog har pointeret, så er usandsynligt ikke det samme som snyd.

Man må dog give madso ret i, at det virker lidt underligt, med de tre udskiftninger i halvegen. Det er ikke noget, jeg selv har set ske i officielle kampe. Men man kan selvfølgelig ikke vide om det er snyd, jeg tror og håber da ikke, phil ville poste det herinde, hvis ikke det var gået fair til.

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #377: 19 Feb 2015, 14:51 »

Man må dog give madso ret i, at det virker lidt underligt, med de tre udskiftninger i halvegen. Det er ikke noget, jeg selv har set ske i officielle kampe. Men man kan selvfølgelig ikke vide om det er snyd, jeg tror og håber da ikke, phil ville poste det herinde, hvis ikke det var gået fair til.

Jeg er helt enig i, at det er meget usandsynligt - men der skal absolutte beviser til, for at skrive, at det er snyd.

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #378: 19 Feb 2015, 14:57 »

Jeg styrede ikke Barcelona, som i kan se på SS har de haft den samme træner hele sæsonen. Som i også kan se på statistikken har jeg jo overrumplet dem, så kan ikke forstå hvor i vil hen. Min overraskelse er lige så stor som jeres, og jeg har ærligt ingen idé om hvad der skete, da jeg kampen inden havde tabt 5-0 til Real Madrid.

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #379: 19 Feb 2015, 14:57 »

Luis enrique styrede også Barca under kampen, så ved ikke hvorfor han har taget de valg den nu har taget.
EDIT: Til dem der var i tvivl, var kampen altså også en cup kamp, bare lige så der ingen misforståelser er. Havde tabt 3-2 til Barca på camp Nou i den første kamp.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #380: 19 Feb 2015, 15:15 »

Vil give Madso ret i det virker usandsynligt. Men det er der satme meget der gør i FM. Man kan jo finde alt med en rigtig skod hold, bare man har handlet og udviklet et godt nok hold over tid og at man har fundet den rette taktik. Nu har vi set BelthazorDK vinde CL med Brøndby i 2020 hvis jeg ikke tager helt fejl. Det er også urealistisk! Mener også han har vundet CL med Hvidovre i 2030 eller sådan noget, det burde heller ikke kunne lade sig gøre. Altså der sker så mange ting i FM at nogle ting virker som snyd, men mere bare at spillet ender med ikke at være så realistisk. Dog mener jeg stadig det er det mest realistiske fodboldspil til dato. Det hele handler om holdet og taktikken, med det på plads kan du vinde ALT! Smiley

H A L A   M A D R I D!

STAAL
Ynglingespiller

« Svar #381: 19 Feb 2015, 16:45 »

Det er godt nok et vildt resultat du har fået der phil0883. Dog syntes jeg at det er en lidt trist tendens der er på FM scenen, at lige så snart nogen gør noget som ser umuligt ud, så må der være tale om snyd.

benefit of the doubt kunne være lækkert en gang imellem.
Og hvad så hvis han havde snydt, hvis han syntes at det var et fedt resultat, så skal han da have lov til at dele det med os andre.

Hvad med dem der bare udnytter spillet (har læst at der var en der fik 300 mil kr. i merchandis på 1 år i en dansk klub) er dette så også snyd ?

Undskyld det sure opstød, men det er bare en ting der har irreterret mig i længere tid. Smiley

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #382: 19 Feb 2015, 17:31 »

Hvad fanden skal der ske?? Efter en 3-2 på Camp Nou så jeg mange muligheder for mit Espanyol hold skulle tage en smal sejr, men havde sku aldrig forventet det her!!! :O

Lige lidt info om savet:
Det går over alt forventing! Ligger og skifter mellem en 3-5 plads i ligaen, og er i Januar. Har kun købt Pione Sisto, Pedro Obiang og Rena. Sisto er igang med sit livs sæson, og blev også kåret til European Golden boy! Glæder mig til at se hvor dette save kan føre hen  Shockeret

Flot resultat!
Med hensyn på Pione Sisto, så vandt han Golden boy i 2016 ved mig Opstemt (spiller med CSKA)
Derefter blev hans friløbsklausul på 425 mio. udløst og så kunne jeg desværre ikke holde ham i klubben. Han var(er) ellers vild Opstemt

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #383: 19 Feb 2015, 20:33 »

Og lige for at blære mig lidt mere. Barcelona gik sæsonen ud som ubesejret i ligaen, og tabte kun 2 kampe i hele sæsonen. 1-0 til Bayern, og 10-1 kampen til mig  Cool Cool

Nodiem
Blogmester

« Svar #384: 19 Feb 2015, 20:35 »

Og lige for at blære mig lidt mere. Barcelona gik sæsonen ud som ubesejret i ligaen, og tabte kun 2 kampe i hele sæsonen. 1-0 til Bayern, og 10-1 kampen til mig  Cool Cool

Igen kan ikke sige andet end et overraskende og blæret resultat i 1. sæson !! ikke desto mindre er det surt at mange 1-2 point i forhold til EL  Skuffet

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Peroni21
Førsteholdsspiller

« Svar #385: 20 Feb 2015, 00:10 »

Lidt ærgerligt at du ikke røg ud i europæisk Phil :-)

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

cartoon
Reserveholdsspiller

« Svar #386: 20 Feb 2015, 01:19 »

Opstemt Thumbs Up

Svartovich
Gæst

« Svar #387: 20 Feb 2015, 01:40 »

Og hvad så hvis han havde snydt, hvis han syntes at det var et fedt resultat, så skal han da have lov til at dele det med os andre.
Hvordan kan et resultat være "fedt", hvis man har snydt sig til det? Tunge

El Cubo
Ynglingespiller

« Svar #388: 20 Feb 2015, 08:24 »

Opstemt Thumbs Up

Kæmpe respekt, og fedt du nedlægger de forkerte Parisere, eller hvad de nu er!

Dog et vanvittigt scenarie, at den italienske liga og den franske liga er hhv. nummer 1 og 2, det er sku godt det kun er et spil! 

STAAL
Ynglingespiller

« Svar #389: 20 Feb 2015, 12:59 »

Hvordan kan et resultat være "fedt", hvis man har snydt sig til det? Tunge

Det var ikke fordi at jeg sagde, at vi skulle syntes at det er "fedt" Smiley

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010