|
hoeven
|
|
Best... name... ever! (Bortset fra den svenske klub Skede I.F.)
Haha, den dag de spiller imod hinanden..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26-sorensen-10
|
|
det kommer til at lune godt i deres penge kasse 60 mio nu her.. også ca 77 mio når sæsonen slutter:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Fandeme ja!! Etihad har været et fort for mig i min første sæson! I CL-kvartfinalen vender jeg et 3-1-nederlag på Anfield til en sejr og så nu her mod selveste Barca, tørrer jeg røv i dem efter at have tabt 2-1 på Camp Nou!  Det giver mig samtidig mulighed for at vinde the trible. I skrivende stund er jeg ét point bag Chelsea før den sidste PL-kamp, mens jeg skal møde Aston Villa i FA Cup-finalen og Real Madrid i CL'en! EDIT: Haha, hvor det fedt! Aguero gør det af med Swansea med et hattrick på 10 minutter og så skulle Chelsea fucke op hjemme mod Southampton - og det gjorde de heldigvis!! 0-0 hjemme og jeg vinder ligaen på en bedre målscorer en Arsenal! 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 17 Nov 2014, 00:45 af ulle94 »
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Absolut vanvid! Så blev det til fire trofæer i min første sæson; Community Shield, Premier League, FA Cup og Champions League!! Satser benhårdt på at blive den første klub, der vinder CL to år i træk i næste sæson!  FA  CL 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Est-1892
|
|
|
|
|
|
|
|
#Respect
The Captain says goodbye!
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Hold nu kæft jeg elsker følelsen FM kan give en om at man er uerstattelig og en nødvendighed !!
|
|
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
|
sebbe
|
|
 Vanvittig kamp. Er nede med én mand og alligevel formår jeg at score 4 kasser.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bianconeri
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 18 Nov 2014, 13:19 af bianconeri »
|
|
Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta fino alla fine ★ ★ ★
|
|
|
|
|
sebbe
|
|
Har lige slået Lokomotiv Moskva ud af Europa League kval. med Agf. 8-2 samlet. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FredrikLeander
Gæst
|
|
Hentede Patrick Roberts gratis til 1860 München. Sæsonen senere sendte jeg ham videre for 285M og 20%. Han ville til en større klub, så der var ikke så meget at gøre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ScottLind
|
|
Off topic: hvilket skin bruger du? 
|
|
|
|
|
|
AaB, Atlético de Madrid, Manchester United - Rød hele vejen igennem!
|
|
|
|
|
|
|
Urlacher
|
|
Har lige i blot tredje sæson vundet The Treble med Spurs. Troede jeg sgu ikke kom til at ske foreløbig 
|
|
|
|
|
|
Long Live Spurs!
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Nu hedder de jo også Youngsters Club. Så har du tjekket det ikke er Lilleput holdet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|